Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/03/2008 @ 16:22 Antje ![]() | @ Marije: Balen voor je dat je weer door moet naar de volgende ronde! Hopelijk dan meer succes! Liefs Antje |
| 02/03/2008 @ 20:03 marije20 ![]() | de 1e dag van de laatste menstruatie die tel je ! nou hopen dan dat je zwanger bent ik Veel liefs Marije |
| 03/03/2008 @ 12:13 Elsje | pff nog altijd geen hier wel het slechte humeur en steken in mijn onderbuik die mijn week alvast wat minder plezant maakt blijven afwachten en tanden bijten zeker! |
| 04/03/2008 @ 10:34 marije20 ![]() | heb je al een testje gedaan els ??? of zijn de duivels door gekomen ? duim voor je !! Veel liefs Marije |
| 04/03/2008 @ 20:53 Elsje | Hi oef zijn vandaag gekomen. Kan nu opgelucht door naar de tweede ronde. Groetjes xx![]() |
| 05/03/2008 @ 22:05 Elsje | Hi Els ik werd ook al serieus nerveus toen ik mijn niet kreeg maar aangezien ik geen symptomen voelde ben ik ook nie gaan hopen. Ik denk inderdaad dat je ook gewoon aan het ontpillen bent net als ik , ik ben juist 8 dagen overtijd geweest. Hopelijk duurt het bij jou ook niet te lang. |
| 06/03/2008 @ 09:46 | Ben nu 4 dagen overtijd. Maak me nog niet echt zorgen, maar hoop toch dat ze er snel zijn. Wil zo graag naar de tweede ronde! En als het even kan met een niet te lange cyclus... Maar ja, je kan de natuur niet forceren hé, jammer genoeg... |
| 06/03/2008 @ 14:47 marije20 ![]() | els waarom doe je geen testje dan weet je waar je aan toe bent ! je kunt ook in de eerste ronde al zwanger raken hoor:p Veel liefs Marije |
| 06/03/2008 @ 22:58 Elsje | Hey Marije ik ben ook maar 2 dagen ongesteld geweest, dat is me eigenlijk ook nog nooit overkomen maar dat zal wel met het ontpillen te maken hebben zeker? Els ik hoop dat je snel ongesteld word hoor ik werd er ook enorm ongemakkelijk van. Groetjes xxx |
| 06/03/2008 @ 23:58 Elsje | @ Marije aan de hoeveelste ronde zit je nu al ? Ik ben blij dat ik aan de tweede mag beginnen de eerste leek me zo onmogelijk om al zwanger te worden en nu durf ik al beetje te hopen. @ Antje wat is implanon juist spiraaltje of zo? Groetjes xxx |
| 07/03/2008 @ 12:58 Els ![]() | had het door hoor dat je mij bedoelde ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?

hier wel het slechte humeur en steken in mijn onderbuik die mijn week alvast wat minder plezant maakt
blijven afwachten en tanden bijten zeker!