< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?
02/03/2008 @ 16:22
Antje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Marije: Balen voor je dat je weer door moet naar de volgende ronde! Hopelijk dan meer succes!
Liefs Antje

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 17:58
Els

Misschien een beetje een dom vraagje, maar ik zou het toch zeker willen weten...
Bij je eerste cyclus zonder pil, moet je dan beginnen tellen vanaf je laatste pil, vanaf de eerste dag van je pilmenstruatie (was bij mij nl. altijd 4 dagen later) of vanaf de eerste dag dat je normaal je pil moest nemen en dit dus niet meer deed?

Kwestie van toch meer duidelijkheid te krijgen ivm hoelang die van mij nu eigenlijk al is... als ik tel van de eerste dag van m'n pilmenstruatie had ik ze vandaag moeten krijgen indien even regelmatig... niet dus (Maar voor m'n pil had ik ook een cyclus van 32 dagen, dus... )

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 20:03
marije20

de 1e dag van de laatste menstruatie die tel je ! nou hopen dan dat je zwanger bent ik voor je

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 12:13
Elsje

Online Status
pff nog altijd geen hier wel het slechte humeur en steken in mijn onderbuik die mijn week alvast wat minder plezant maaktblijven afwachten en tanden bijten zeker!

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 10:34
marije20

heb je al een testje gedaan els ??? of zijn de duivels door gekomen ?

duim voor je !!

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 20:53
Elsje

Online Status
Hi oef zijn vandaag gekomen. Kan nu opgelucht door naar de tweede ronde. Groetjes xx

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:27
marije20

hoi hoi

zo weet je in elk geval waar je aan toe bent elsje op naar de volgende ronde dus.

Hier weet ik niet zo goed waar ik nou aan toe ben ik heb mijn mensruatie niet aan voelen komen terwijl ik normaalgesproken altijd veel last heb van mijn menstruatie.
Normaal gesproken ben ik 4a5 dagen ongesteld en nu maar 3 dagen maar als je kijkt naar de hoeveelheid bloed maar 2 dagen. ik vind het erg vreemd maar ja geen idee wat ik er mee aan moet.

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 18:44
Els

Hier nog steeds geen Heb nog geen testje gedaan... ga dit voorlopig ook nog niet doen. Om de één of andere reden denk ik dat ik me erg rot ga voelen als ik een negatief resultaat zie, terwijl ik het nu toch nog wat van me af kan zetten. Ik voel me ook écht niet zwanger, heb geen enkel symptoom, dus ik geloof echt niet dat ik al zwanger ben. Denk dat m'n cyclus gewoon ontregeld is door het ontpillen...
Begin wel wat bang te worden dat deze cyclus erg lang gaat worden, dat ik geen eisprong gehad heb... heb het gevoel dat ik nu gewoon moet wachten en dat haat ik!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 22:05
Elsje

Online Status
Hi Els ik werd ook al serieus nerveus toen ik mijn niet kreeg maar aangezien ik geen symptomen voelde ben ik ook nie gaan hopen. Ik denk inderdaad dat je ook gewoon aan het ontpillen bent net als ik , ik ben juist 8 dagen overtijd geweest. Hopelijk duurt het bij jou ook niet te lang.

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 09:46

Ben nu 4 dagen overtijd. Maak me nog niet echt zorgen, maar hoop toch dat ze er snel zijn. Wil zo graag naar de tweede ronde! En als het even kan met een niet te lange cyclus... Maar ja, je kan de natuur niet forceren hé, jammer genoeg...
Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 14:47
marije20

els waarom doe je geen testje dan weet je waar je aan toe bent !
je kunt ook in de eerste ronde al zwanger raken hoor:p

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 20:12
Els

Tja, kweet het... maar ga toch nog even wachten... als de test negatief is, wat ik gewoon voel dat zo gaat zijn (ik voel me écht écht niet zwanger! Als het wel zo was zou ik toch wel tenminste één symptoon hebben, niet?), moet ik ook gewoon afwachten tot er zijn, dus...
Ik weet dat het raar is, maar een test zou me verdrietig maken denk ik...
Als ze echt nog lang wegblijven, ga ik wel testen, maar vind het nu nog wat vroeg... zoals ik al zei had ik vroeger ook al een langere cyclus, en dan nu nog ontpillen erbij...

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 22:58
Elsje

Online Status
Hey Marije ik ben ook maar 2 dagen ongesteld geweest, dat is me eigenlijk ook nog nooit overkomen maar dat zal wel met het ontpillen te maken hebben zeker? Els ik hoop dat je snel ongesteld word hoor ik werd er ook enorm ongemakkelijk van. Groetjes xxx

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 23:38
Antje

Elsje, ik ben nadat ik mijn implanon heb verwijderd ook maar een dikke 2 dagen echt ongesteld geweest. Toen ik het imlanon nog had was dit altijd rond de 5 dagen. Zal allemaal wel met de hormonen te maken hebben denk ik!
groetjes Antje

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 23:44
marije20

hallo dames

@elsje Het is natuurlijk je eigen keuze :p maar vergeet niet dat er ook vrouwen zijn die helemaal nergens last van hebben dus ook geen 1 dingetje hebben die op een zwangerschap wijst. Veel succes ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

Ik heb niet het idee dat ik nog aan het ontpillen ben maar dat komt misschien ook omdat ik bij mijn zoontje de 2e ronde al zwanger was en ook nog eens 4 dagen voor die tijd positief teste we zullen het maar weer af moetten wachten he. gister voor het eerst na de sex kussen onder me kont gelegd (zou de kleine zwemmertjes helpen:p)
Voor de rest doen we er weinig aan we sexen gewoon wanneer we zin hebben ik tempratuut niet ook geen slijmcontrole ofzo helemaal noppes.
We laten het gewoon op ons af komen en we zien wel wanneer we die positieve test in handen hebben.

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 23:58
Elsje

Online Status
@ Marije aan de hoeveelste ronde zit je nu al ? Ik ben blij dat ik aan de tweede mag beginnen de eerste leek me zo onmogelijk om al zwanger te worden en nu durf ik al beetje te hopen. @ Antje wat is implanon juist spiraaltje of zo? Groetjes xxx

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 08:13
Antje

Elsje, Implanon is een staafje zo groot als een lucifer wat in je bovenarm onder de huid wordt ingebracht, dee kan 3 jaar blijven zitten.
Marije, ik heb dat gisteravond ook geprobeerd met dat kussen. Je weet maar nooit he!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 10:52
marije20

hallo

in mijn bericht van gister bedoelde ik ELS beetje lastig els en elsje maar ok komt wel goed :p

ik zit nu in me 3e ronde precies op een ander forum zijn er 2 zwanger mee geworden :p
niet geschoten is altijd mis.

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 12:58
Els

had het door hoor dat je mij bedoelde

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:11
marije20

hallo dames !

erg rustig hier ! ik heb een stukje tekst gevonden van een gynocoloog die zegt dat je meer kansen hebt om zwanger te raken buiten de groene dagen om komt ie

Bij een perfect regelmatige cyclus van 28 dagen zou de eisprong steeds op de 14° dag moeten vallen.
* Vermits de maandelijkse cyclus bij de meeste vrouwen niet perfect is, beschouwt men de periode tussen de 11° en de 16° dag van de cyclus als de meest vruchtbare, vermits de eicel gewoonlijk in deze periode vrijkomt.
* De periodes tussen de 8° tot de 10° en de 17° en 18° dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar tijdens deze periode blijft er toch nog steeds een aanzienlijke kans op zwangerschap.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >