< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapskwaaltjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapskwaaltjes
16/02/2008 @ 21:45
irene

Online Status Stuur bericht
misschien een rare vraag, maar wanneer zijn bij jullie de zwangerschapskwaaltjes begonnen? of wat voelen jullie wel en niet? buiten heel moe en wat misselijk 's avonds en soms buikpijn heb ik niets. ik had zo verwacht al misselijk te zijn, zere borsten,...
k ben blij ergens hoor dat ik het nu zo goed stel, maar zal blij zijn als ik eenmaal bij de gynea geweest ben voor de eerste keer omdat je dan pas echt ziet of zal horen dat het vruchtje evolueert. nu besef ik precies nog niet goed dat ik zwanger ben.

groetjes

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 21:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij mij begon het op +-6weken, en is nu nog steeds aanwezig ,
ik hoop dat het snel wat beter gaat worden,

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 22:20
F'tje

Hey Irene

ik denk dat mijn kwaaltjes ergens begonnen zijn rond de 5de week, altijd moe (dat mss eerder, vanaf het begin dan, nog altijd), misselijkheid (maar niet de hele dag, dat heb ik al vanaf de 8ste week niet meer), pijnlijke borsten (al altijd), veel honger (nog altijd), pijn in buik (af en toe)

Rond de 8ste week zijn alle kwaaltjes vermindert bij mij...
Maar kan bij iedereen anders zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 18:13
Marjan

hoi,

de kwaaltjes zijn bij iedereen anders en beginnen ook verschillend. Zelf ben ik vanaf 3 dagen na de bevruchting al misselijk en moe. Ik zit nu op bijna 7 weken en de misselijkheid is alleen maar erger geworden. Daarnaast ook gevoelige borsten en vollere borsten.Van bepaalde etensgeuren wordt ik echt niet goed en vindt momenteel eigenlijk alleen chips maar lekker.
Frisdranken en melk smaken me absoluut niet en als ik niet ieder uur een beetje eet, moet ik braken.

Bij mijn 2 vorige zwangerschappen ben ik niet zo misselijk geweest, dus ook iedere zwangerschap is ook weer anders.

Eigenlijk moet je er gewoon van genieten.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 20:07
Garnaaltje

Online Status Bekijk profiel
Hey Irene,

Ik begrijp je wel hoor. Ik had dezelfde gevoelens als jou toen ik een aantal weken zwanger was. Ik had nauwelijks symptomen; enerzijds een luxe, anderzijds een bron van onrust. Pas na een aantal maanden kreeg ik last van bandenpijn, maar meer niet, behalve dan de vermoeidheid. Nu pas begint het afzien: ik ben een hijgend nijlpaard met rugpijn, maagpijn, kortademigheid,...
Dus Irene, geniet ervan nu het nog kan !
Heel veel succes nog met de zwangerschap!!

Garnaaltje

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:35
Luna

Online Status
Hey, ahah ik ben niet de enige met die vervelende kwaaltjes ;-))

Ik had op het begin last van duizeligheid (wist zelfs niet dat ik zwanger was) en een algemeen ellendig gevoel. Kon slecht slapen en moest constant plassen...
Even later was ik echt heel erg moe, viel om 19u in slaap op de zetel...oh en absoluut geen eetlust, eten BAH BAH BAH

En sinds vorige week bleek het ineens allemaal beter te gaan, minder moe, minder plassen, eten niet zoals het hoort maar toch al beter...

Tot enkele dagen geleden...misselijkheid de hele voormiddag en van alle geuren en 's avonds komt het weer...ook vrij moe, slapen al enkele dagen moeilijker en mijn gezicht jeukt zooooooo...

Maar zolang de kwaaltjes er zijn denk ik maar, is alles goed!!!!
En vrijdag na de 1ste echo weten we het zeker

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:42
irene

dat is het rare, hé, ge verwacht die kwaaltjes en zolang die er niet zijn denk je van hmmmm, wat is er mis. ik heb zo vaak het gevoel dat ik ongi ben, das die bandenpijn dan, maar dan ga je met enige schrik naar toilet om te zien of er geen bloed bij zit. ik heb ook geen innestellingsbloed gehad. is dat normaal?

groetjes

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 18:28
sjaaki

Online Status
heey irene,

ik heb hetzelfde als jou ook idd niet het idee "ik ben zwanger"
ik heb ook geen symptonen alleen beetje gevoelige borsten. en ook last van buik net als je ongi moet worden en ik heb ook steeds vrees als ik naar de toilet ga. bah bah bah ik denk steeds als maar goed is/gaat!!

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 19:21
Junior

Hallo,
innestelingsbloed heeft niet iedereen hoor.

Bij mij waren de kwaaltjes: ongipijn (komt door uitzetten baarmoeder), soms zelfs hevig, van voor NOD tot zo'n 8 weken. Misselijkheid: eerst maar een beetje en vanaf week 7 meer en nu (13w) gelukkig weer over. De pijnlijke borsten gaan op en af. De vermoeidheid kwam vanaf w6 met soms betere dagen en is nu weer heel wat beter. Ah ja en meer moeten plassen ook vooral tussen w8 en 12.

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 11:32
Luna

Online Status
ondertussen echo gehad op 22/02, alles was goed...kloppend hartje gezien dus ben enfin was weer gerust.

ik heb helemaal geen innestelingsbloed gehad en de meeste kwaaltjes zijn weer verdwenen. Ben al enkele dagen helemaal niet meer misselijk geweest, eten gaat al beter maar nog steeds niet optimaal...moeheid ging ook weer goed maar vandaag heb ik het werk moeten afbellen echt heeelll erg moe en huilbuien (is normaal echt nix voor mij)...ik probeer soms zo te voelen wat ik eigenlijk voel dat ik niet meer weet wat ik eigenlijk voel...kunnen jullie nog volgen? ;-)))

Genieten zeggen ze he...ik doe mijn best

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 14:48
Domi

Hallo iedereen, ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad, de enige kwaaltjes dat ik tot nu toe gehad heb zijn pijnlijke borsten, slapeloosheid en af en toe voel ik me ongemakkelijk.

Ik denk dat ik veel geluk heb!!!

Veel sterkte aan iedereen!
Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 15:14
Linda

Ook hier weinig last van de welbekende kwaaltjes.
Alleen wat moe en pijnlijke boobs.
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 12:49
ireentje1977

heey allemaal,
ook ik ben missleijk en dat heb ik vanaf week 5.
en dat begint als ik wakker word totdat ik naar bed ga.
ik heb 3 zwangerschappen gehad en allemaal anders.
morgen heb ik een echo n dan vraag ik meteen of ze wat heebn voor de misselijkheid.
ik durf bijna niets eten want ben bang dat ik alles weer overgeef.
eet elk uur een klein beetje.
hoop dat het snel beter gaat.
liefs irene

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 16:50
ALEXANDRA

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen innestelingsbloeding gehad. Ik ben nu weer 12 weken en 3 dagen zwanger en ik heb deze keer wel een innestelingsbloeding gehad. Ik heb al 7 weken last van mijn maag en daarmen. Mijn borsten zijn groot maar niet pijnlijk. Aan mijn buik is nog niks te zien.
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 17:57
femke hanne

ik heb al sedert vorige week (5w3d) enorme last van misselijkheid en ben immens moe! Ik kruip vroeg in mijn bed en toch sta ik nog moe op. En ik kan geen lege maag verdragen dus ik eet maar door, maar op den duur weet ik niet meer wat ik moet eten, heb dan geen zin meer in iets maar moet toch eten, is ook iets hoor!

Vermoedelijke bevalling op 25/10/2008.
Al 44 weken en 1 dag zwanger (110.37% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]