[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/02/2008 @ 21:48 ![]() | bij mij begon het op +-6weken, en is nu nog steeds aanwezig , ik hoop dat het snel wat beter gaat worden, ![]() |
| 19/02/2008 @ 15:35 Luna | Hey, ahah ik ben niet de enige met die vervelende kwaaltjes ;-)) Ik had op het begin last van duizeligheid (wist zelfs niet dat ik zwanger was) en een algemeen ellendig gevoel. Kon slecht slapen en moest constant plassen... Even later was ik echt heel erg moe, viel om 19u in slaap op de zetel...oh en absoluut geen eetlust, eten BAH BAH BAH En sinds vorige week bleek het ineens allemaal beter te gaan, minder moe, minder plassen, eten niet zoals het hoort maar toch al beter... Tot enkele dagen geleden...misselijkheid de hele voormiddag en van alle geuren en 's avonds komt het weer...ook vrij moe, slapen al enkele dagen moeilijker en mijn gezicht jeukt zooooooo... Maar zolang de kwaaltjes er zijn denk ik maar, is alles goed!!!! En vrijdag na de 1ste echo weten we het zeker ![]() |
| 19/02/2008 @ 18:28 sjaaki | heey irene, ik heb hetzelfde als jou ook idd niet het idee "ik ben zwanger" ik heb ook geen symptonen alleen beetje gevoelige borsten. en ook last van buik net als je ongi moet worden en ik heb ook steeds vrees als ik naar de toilet ga. bah bah bah ik denk steeds als maar goed is/gaat!! |
| 04/03/2008 @ 11:32 Luna | ondertussen echo gehad op 22/02, alles was goed...kloppend hartje gezien dus ben enfin was weer gerust. ik heb helemaal geen innestelingsbloed gehad en de meeste kwaaltjes zijn weer verdwenen. Ben al enkele dagen helemaal niet meer misselijk geweest, eten gaat al beter maar nog steeds niet optimaal...moeheid ging ook weer goed maar vandaag heb ik het werk moeten afbellen echt heeelll erg moe en huilbuien (is normaal echt nix voor mij)...ik probeer soms zo te voelen wat ik eigenlijk voel dat ik niet meer weet wat ik eigenlijk voel...kunnen jullie nog volgen? ;-))) Genieten zeggen ze he...ik doe mijn best ![]() |
| 07/03/2008 @ 15:14 Linda ![]() | Ook hier weinig last van de welbekende kwaaltjes. Alleen wat moe en pijnlijke boobs. |
| 13/03/2008 @ 16:50 ALEXANDRA | Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen innestelingsbloeding gehad. Ik ben nu weer 12 weken en 3 dagen zwanger en ik heb deze keer wel een innestelingsbloeding gehad. Ik heb al 7 weken last van mijn maag en daarmen. Mijn borsten zijn groot maar niet pijnlijk. Aan mijn buik is nog niks te zien. |
[Reageer]

zwangerschapskwaaltjes

, 
!