< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Oost-Vlaandertjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/03/2008 @ 16:17
Jomie

Online Status
Als bijna-Oost-Vlaandertje wou ik eens vragen wie er hier nog allemaal van de streek is.

Wij verhuizen in de zomer naar omgeving Aalst.

Verder wou ik vragen of er iemand ervaring heeft met de gynae's uit Aalst (vooral ASZ Aalst leek me interessant).

Alle tips zijn welkom,

xxx

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 19:09
wittockske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Jomie,

Ben niet van Aalst en ben ook nog geen mama.. Maar, ik ben wel van Oost-Vlaanderen. Ben je aan het proberen om zwanger te geraken?

Groetjes

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:27
Jomie

Ik ben ook nog geen mama, hoor ;-)
ja, we proberen zwanger te geraken
Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:48
Heidikarel

Hey,
Ik ben van Geraardsbergen, niet zo ver van Aalst. Ik heb wel geen ervaring met het ziekenhuis van Aalst. Ik ga altijd hier in Geraardsbergen. Veel succes met het zwanger worden!
Groetjes

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 19:22
Annemie

Online Status
Hey,

Ik ben van Ninove en beval binnen dikke maand in OLV van Aalst.
Heb daar gyn. Meganck. Ben er erg tevreden over. Ze is correct, misschien soms een beetje afstandelijk maar steeds geeft ze alle info die je vaargt/nodig is.

Als je dat kan helpen.

Nog veel succes

Vermoedelijke bevalling op 19/04/2008.
Al 65 weken zwanger (162.80% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:29

Megank moet je inderdaad gewoon zijn, anders kan ze heel bot overkomen ;)

Ik woon in Geraardsbergen en ga naar de gyn in het ziekenhuis van Geraardsbergen waar ik heel tevreden van ben :)

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 14:21
Astrid

Ik woon in Ninove en ben al twee keer begeleid door Karin Deblaere. Wij zijn zeer tevreden over haar omdat zij echt alles onthoudt wat voor ons ook belangrijk is (na twee jaar vroeg ze hoe het met onze verbouwingen zat). Ze is echt begaan met ons en heeft ons superbegeleid ondanks het feit dat we twee maal thuis bevallen zijn met een vroedvrouw (waarmee de communicatie ook zeer vlot verliep). Karin Deblaere is verbonden aan het ASZ van Aalst.
Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 14:24

Aan de mama's uit Ninove en omstreken wil ik meteen ook nog eens voorstellen om deel te nemen aan het Mammacafé dat voorlopig enkel in Gooik plaatsvindt, maar als het succes heeft zeker zal uitgebreid worden naar Ninove, Geraardsbergen en omstreken.Heb je ook zin in een ongedwongen babbel met mama's uit de buurt, kom dan zeker een kijkje nemen (voorlopig) op woensdagvoormiddag van 9u30-11u30 in de Koornmolen te Gooik!
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:26
Bieken

hey,

ik ben van erpe-mere, vlakbij Aalst. Ik ging normaal gezien bevallen in het OLV ziekenhuis heb daar mijn volledige zwangerschap naartoe geweest als er iets was. Mijn gyn zat daar maar net toen ik zwanger was is hij op zichzelf begonnen en oppereerde dan in het AZ Jan Palfijn in Gent. Maar wou toch persee in het OLV bevallen, Gent is zo ver, hé! Toen ik mijn bekken moest laten meten bleek dat een spontane bevalling praktisch onmogelijk was. Mijn gyn, een oudere man die zijn vak heel goed kent, zei me dat een keizersnede de beste oplossing was voor mij. In het OLV waren ze daar helemaal tegen, ik moest spontaan bevallen en dan als 2de optie een keizersnede. De ene dokter zei dat hij mijn baarmoedermond heel goed voelde, 5 minuten komt een andere dokter voelen en die zegt dat de baarmoedermond te hoog zat. Als jonge moeder wordt je daar helemaal gek van!! Ze waren ook heel erg bot toen ik zei dat ik het heel lastig vond dat de dokters elkaar tegenspraken en toen ik zei wie mijn gyn was werd ik een nummer en werd scheef bekeken. Niet bij alle gyne's, he, maar vooral bij't personeel. Zo vroeg mijn man of ze dachten dat ik vroeger zou bevallen (had valse weeën) zei de verpleester tegen hem dan ze ook geen glazen bol had dus dat hij zulke domme vragen ook niet moest stellen!! Mijn man was razend!!!!

Ik heb mijn gevoel gevolgd en voor de directe keizersnede gekozen in Jan Palfijn.
Gelukkig zo blijkt nu want een gewone bevalling was onmogelijk geweest, ze hebben zelfs mijn litteken moeten vergroten om hem uit mij te krijgen!! Dit had nooit goedgekomen. Het personeel was er ook super ook naar mijn man toe!! Ongelooflijk, de dokters praten vrolijk met je, als je belde stond er binnen de 2 minuten iemand bij jou! Zeer spontaan en leuk. Volgende keer ga ik voor alles naar daar, net zoals zovelen uit deze omgeving.
Had ik het OLV gevolgd dan had ik afgezien voor niets om dan uitgeput een keizersnede te krijgen. Er zijn zo al kindjes gestorven ook, hé!!
Toen een vriendin van mij daar aan het bevallen was riep ze even en de verpleegster zei dat ze moest stoppen daarmee en gewoon moest doorpersen op een heel bruuske manier! Mijn vriendin heeft haar deftig geantwoord, ze!!!
Bij jou kan dat allemaal heel goed meevallen, hé!! Dat is persoonlijk.

Van het ASZ heb ik ook al veel negatief gehoord maar daar kan ik mij niet over uitspreken, ben er zelf niet bevallen!

[Laatst gewijzigd door Bieken - 18/07/2008 @ 23:31] - Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 20:26
evatje

Ik ben 2 keer in het asz bevallen en mijn gyneacoloog is dr Verhoeven Nadine.Ben er heel tevreden over, ze heeft me heel goed opgevangen en begeleid bij mijn hele ivf/icsi daar ik niet zwanger kon raken.
Moest ik ooit nog eens moeten kiezen dan zou het direct opnieuw voor dr Verhoeven zijn.
Is iemand die echt meeleeft gedurende de zwangerschap en ook erna dus...Ik kan er niets slecht van zeggen!!!

Groetjes Eva

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 18:41
Lolleke

Online Status
Aan alle die proberen zwanger te worden veel succes!

Ik ben ook van Oost Vlaanderen... woon in Gent. Ik laat me opvolgen in het Jan Palfijn ziekenhuis. Ik heb nog helemaal niks te klagen gehad. Behalve de wachttijden die zijn daar echt erg. Als ik op control ga moet ik minstens 2 tot jawel 3 uur wachten voor ik binnen kan. Das soms wel zenuwslopend. Maar de controles en de mensen daar vind ik tot hier toe heel vriendelijk en aangenaam.

Ik zal daar ook bevallen normaal. Van de kraamafdeling weet ik nog maar weinig. Maar ik ga sowieso een afspraak maken voor een rondleiding zodat je toch een beetje weet waar je terecht gaat komen he. :)

Groetjes...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]