[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 16:17 Jomie | Als bijna-Oost-Vlaandertje wou ik eens vragen wie er hier nog allemaal van de streek is. Wij verhuizen in de zomer naar omgeving Aalst. Verder wou ik vragen of er iemand ervaring heeft met de gynae's uit Aalst (vooral ASZ Aalst leek me interessant). Alle tips zijn welkom, xxx |
| 05/03/2008 @ 19:09 wittockske ![]() | Hoi Jomie, Ben niet van Aalst en ben ook nog geen mama.. Maar, ik ben wel van Oost-Vlaanderen. Ben je aan het proberen om zwanger te geraken? Groetjes ![]() |
| 05/03/2008 @ 21:27 Jomie | Ik ben ook nog geen mama, hoor ;-) ja, we proberen zwanger te geraken |
| 07/03/2008 @ 19:22 Annemie | Hey, Ik ben van Ninove en beval binnen dikke maand in OLV van Aalst. Heb daar gyn. Meganck. Ben er erg tevreden over. Ze is correct, misschien soms een beetje afstandelijk maar steeds geeft ze alle info die je vaargt/nodig is. Als je dat kan helpen. Nog veel succes |
| 01/06/2008 @ 14:21 Astrid | Ik woon in Ninove en ben al twee keer begeleid door Karin Deblaere. Wij zijn zeer tevreden over haar omdat zij echt alles onthoudt wat voor ons ook belangrijk is (na twee jaar vroeg ze hoe het met onze verbouwingen zat). Ze is echt begaan met ons en heeft ons superbegeleid ondanks het feit dat we twee maal thuis bevallen zijn met een vroedvrouw (waarmee de communicatie ook zeer vlot verliep). Karin Deblaere is verbonden aan het ASZ van Aalst. |
| 01/06/2008 @ 14:24 | Aan de mama's uit Ninove en omstreken wil ik meteen ook nog eens voorstellen om deel te nemen aan het Mammacafé dat voorlopig enkel in Gooik plaatsvindt, maar als het succes heeft zeker zal uitgebreid worden naar Ninove, Geraardsbergen en omstreken.Heb je ook zin in een ongedwongen babbel met mama's uit de buurt, kom dan zeker een kijkje nemen (voorlopig) op woensdagvoormiddag van 9u30-11u30 in de Koornmolen te Gooik! |
| 18/09/2008 @ 18:41 Lolleke | Aan alle die proberen zwanger te worden veel succes! Ik ben ook van Oost Vlaanderen... woon in Gent. Ik laat me opvolgen in het Jan Palfijn ziekenhuis. Ik heb nog helemaal niks te klagen gehad. Behalve de wachttijden die zijn daar echt erg. Als ik op control ga moet ik minstens 2 tot jawel 3 uur wachten voor ik binnen kan. Das soms wel zenuwslopend. Maar de controles en de mensen daar vind ik tot hier toe heel vriendelijk en aangenaam. Ik zal daar ook bevallen normaal. Van de kraamafdeling weet ik nog maar weinig. Maar ik ga sowieso een afspraak maken voor een rondleiding zodat je toch een beetje weet waar je terecht gaat komen he. :) Groetjes... |
[Reageer]

Oost-Vlaandertjes