< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nod februari....

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/03/2008 @ 18:10
TILLY

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi

Hey Nefertiti jammer voor je meid.. Ik duim voor de volgende ronde

Hier is de misselijkheid enorm toegeslagen. Van het moment dat ik opsta tot als ik weer in mijn bedje kruip..Ik ben anders zo een bezige bij en nu ben ik geen knip meer waard. Ik drink ook liters spa. Cola, koffie, jus kan mij niet bekoren. En moe moe moe...

Elke nacht opstaan om te gaan plassen en dan niet meer in slaap vallen..
Maar ne mens heeft het er graag voor over ze..
Mijn moeder heeft het vandaag geraden dat ik zwanger ben. De smoes dat ik geen glaasje wijn wou omdat ik antibiotica neem ging er niet in..Ze was vree content!!

Groetjes

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 21:55
lizzie

Online Status Stuur bericht
Hey,

Even meegeven: niet echt veel nieuws: positief was dat mijn HCG op twee dagen naar 3500 was gestegen (telkens bijna verdrievoudigd na twee dagen) Maar de gyne (een nieuwe) ging er toen van uit een zs te kunnen zien in de baarmoeder van zo'n 7 wejen (!). GHij zag dus nog niet veel: één vlekje. Hij zei dat t er niet zo goed uitzag, want dat je al veel meer zou moeten zien. Ik dus terug in paniek!
Toen zei ik dat ik eigenlijk maar 5 weken BEN en toen wist hij het niet meer.

Nadien, na overleg met andere hynes; bleken het misschien 2 vlekjes te kunnen zijn (... ms een tweeling?!)

Maar het kan nog altijd op een buitenbaarmoederlijke zs wijzen.

Maandag terug binnen en misscien een kijkoperatie...

Pfff

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 12:40
Eve

God Lizzie, wat is dat nu weer! Over een onervaren gynae gesproken! Dit is toch niet normaal hoe ze je telkens in paniek doen slaan!

Het is toch normaal dat je aan 5w nog niet echt iets ziet op de echo! Alleen al het feit van een donkere vlek, mss zelfs 2 is al positief hé, teken dat er echt wel iets zit, maar dat wist je al van je HCG waarden. Stel je voor, straks een tweeling

Volg je gevoel die zegt dat het goed is!!

Hier alles goed. Veel plassen, veel dorst, pijnlijke tepels (nog nooit gehad, echt raar!) maar verschrikkelijke dromen!

Veel succes aan de dames die naar maart/april zijn doorgeschoven, ik blijf ook voor jullie

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 14:21
lizzie

Bedankt Eve! Ik zal blij zijn als we morgenavond positief nieuws hebben zelfs als het oevr een tweeling zou gaan want dat zal heel ons leven dan wel overhoop zetten hoor: van 2 naar 4 kindjes in 1 klap!

Lizzie

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 17:40

Lizzie: Wat vervelend hè die onzekerheid, maar als je HCG waarden goed stijgt, dan moet het toch goed zijn lijt me. Ik voor je dat alles goed is en dat je zelfs misschien wel 2 kindjes mag verwachten. Succes morgen

Voor alle andere die ik nog niet gehad heb...gefeliciteerd

Marietje: Daar zijn we hier voor, hè...om mekaar te steunen door dik en dun.....

Hier had ik gisteren veel buikpijn, maar ik kon mijn man niet verleiden om te klussen Nou hoop ik maar dat het niet mijn eisprong was en als het wel zo was dat dan de zaadjes van vrijdag nog intact zijn, want er hoeft er immers maar 1 in leven te zijn, toch? Hier dus maar weer afwachten

mops

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 13:55
lizzie

Hei allemaal,

Goed nieuws hier hoor: mijn HCG was weer verdubbeld en op de echo was al n vruchtzakje te zien. T Was dus gegroeid ten opzichte van het 'vlekje' van zo'n 3 mm, nu zo'n 6 mm groot. Er is geen twee de vruchtzakje gezien en in de eierstok ook niets meer te zien.
Volgende week kan ik naar mijn eigen gynecoloog en moet er op de echo al meer te zien zijn.
Wat ben ik opgelucht zeg!

Lizzie

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 17:31
marietje

Mops: bedankt voor al je lieve reacties.
Ik duim voor je en hoop dat het snel raak mag zijn!
Ben nog niet ongesteld, maar had 2 weken terug ook inderdaad alle symptomen......
Ik wacht het af, eind van de week maar weer een testje proberen en daarna wacht ik gewoon op mijn menstruatie!

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 18:35

Lizzie: Super voor je dat je goed nieuws hebt gekregen en dat het maar zo blijft

Marietje: Het is vervelend gewoon telkens die teleurstellingen en vooral als je cyclus zoveel langer is dan anders... Het maakt je gewoon ongerust door het WAAROM!! Hoop dat je toch gauw een positieve test in je handen hebt en anders dat maar gauw die rottige zich aankondigen, want dan kun je tenminste weer verder

Hier vanmiddag weer af en toe van die rare steekjes in mijn buik. Gisteravond nog maar even geklust, je weet immers nooit en voor de rest wachten we maar weer gewoon af iets anders kunnen we toch niet doen, toch??

dikke Mops

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 22:15
marietje

Mops: Laten we inderdaad goede hoop blijven houden, dat scheelt de helft. Succes met klussen! Ik houd je op de hoogte.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 09:56
vtje

Dag dames,
Ben terug, en met goed nieuws dus. Gisteren positief getest en vanmorgen bloed laten prikken.
Raar maar waar, maar het was de eerste ronde dat ik voor mezelf had uitgemaakt dat ik er niet zo heel erg 'obsessief' zou mee bezig zijn, en het allemaal wat losser zou laten. En kijk, meteen gelukt !
Blij blij blij dus.
Proficiat intussen aan alle andere mama's in spe ook hé !

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:59

vtje: Super gefeliciteerd. Geniet er lekker van.. Geen kwaaltjes???

Hier vanmorgen iets last van mijn borsten toen ik mijn bh aantrok, maar nu niets meer. Wel erg veel last van warmte aanvallen, maar dat kan ook doordat we hier vloerverwarming hebben op de zaak....

Sinds gisteren veel last van mijn heup. Ik weet niet echt hoe ik moet zitten, maar voor de rest weinig last ergens van, dus ik denk dat de volgende week gewoon op bezoek komt....

mops

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 11:14
Lotte79

Hoi meisjes,

Ik heb hier niet veel meegeschreven, maar zie dat ik hier nog in het lijstje sta. Ik wilde juist even melden dat ik zondag positief heb getest!
Na ongeveer 10 maanden (met miskraam in november 2007) hoop ik dat ik nu van een probleemloze zwangerschap kan genieten. Ik voel me momenteel nog heel onzeker omdat ik géén kwaaltjes heb en omdat het al een keer is misgegaan. Maar ik probeer positief te blijven. Stressen is alleen maar negatief...

Ik wens de zwangeren een probleemloze en de klussers veel klusplezier en zo snel mogelijke een positieve test

Lynn, 26, BE, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-02-2008
Virginie, 32, BE, 3de ronde, 1e kindje, NOD 03-02-2008
Donnie 27, NL, 1e ronde, 2e kindje, NOD 04-02-2008
Sandra 26,NL,7e ronde, derde kindje na mk, NOD 04-02-2008
Miranda, 25, NL, 3e ronde, 1e kindje, NOD 05-02-2008
Lotte79, 28, BE, 8e ronde, 1e kindje, NOD 05-02-2008
Evita, 24, BE, 2e ronde, 1e kindje, NOD 07-02-2008
Nicole 26, NL, 1e ronde na mk,2e kindje, NOD 07-02-2008
Tam, 22, B, 5e ronde, 1e kindje, NOD 29-01-2008

WACHTEN OP NOD:
Sterre, 23, NL, 1e ronde, 1e kindje, NOD 11-02-2008
angelmom,26,nl, 16e ronde 3e kindje. nod 11-02-2008
Mamma van Stef, NL, 1ste ronde na 1,5 pauze, NOD 14-02-2008
M@nnie, 34,NL,1e ronde,2e kindje,NOD 20-02-2008
Marietje, 24, BL, 4e ronde, 1e kindje, NOD 22-02-2008
Liesbeth, 30, BE, 7e ronde, 3e kindje na MK, 23-02-2008
Kristel, 30, BE, 10?e ronde, 2e kindje, 23-02-2008
Jokske 29,BE, 5e ronde, 2e kindje, NOD 25-02-2008
Kim,26 BE 1ste ronde na mk,4de kindje NOD 28-02-2008

ZWANGER:
bubbels,31,NL,1e ronde na MK, uitgerekend rond 14/10/08
viekemieke, 31, BE, 5e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend voor 22-10-2008
Illie, 30, BE, 2de ronde, 22-10-2008
Tilly 38 Be 2de ronde na mk uitgerekend voor 22-10-2008
Liesbeth, BE, 31, 7e ronde na mk, uitgerekend voor 1-11-2008
Eve, BE, 25, 1ste kindje, 3de ronde na mk, uitgerekend voor 5-11-2008, 1ste echo 25/03
Mel, 28, NL, 2e ronde, 1e kindje, uitgerekend 3-11-2008
Lotte79, 28, B, 4e ronde na MK, 1e kindje, uitgerekend 10/11/2008

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 11:42
viekemieke

Online Status Bekijk profiel
Aan de nieuwe zwangeren : van harte proficiat en dat de zwangerschap heel goed mag verlopen!

Aan diegene die op hun NOD aan het wachten zijn : heel erg veel succes!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 11:51
lizzie

Vtje en Lotte79 : proficiat!

Lizzie

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 12:11

wauw lotte79 gefeliciteerd en ook alle andere mits ik jullie niet al gefeliciteerd had. Super en dat alles maar goed gaat met jullie De maand Maart begint toch wel redelijk goed.....

Nu de rest nog

Pff ik word gek van die pijn in mijn heup. Probeer maar veel te wandelen hier op het werkvanavond maar lekker in een warm bad gisteravond niets geworden namelijk. Jeffrey wilde namelijk niet echt slapen

mops

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 13:09
lizzie

Mops, Al is het geamkkelijker gezegd dan gedaan; niet te veel piekeren wanneer nu de juiste moment is. Ik heb dat de voorbije cyclus ook gedaan en verweet mijn man onrechtsreeks dat we toch weer niet zwanger zouden zijn, omdat we niet in de juiste (groene) dagen geklust hadden en ... kijk nu!

Ik begrijp je wel hoor en hoop zo dat je ook snel goed nieuws kan melden!

Lizzie

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 11:12
Eve

Hey Lotte, proficiat met je nieuwe zwangerschap! Ik weet wat je bedoeld, ben nu zelf zwanger na een miskraam en dit is met gemengde gevoelens hé, blij dat je zwanger bent maar o zo bang dat het weer mis zou lopen

maar daar wil ik niet aan denken, enkel positieve gedachten!!

Ook Vtje proficiat! Ik was er ook 'iets' minder mee bezig deze maand en hup.

Hier niet echt kwaaltjes, wel héél moe, meer plassen, soms steekjes in buik maar erg pijnlijke tepels!

Groetjes aan iedereen!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 16:30
lizzie

Hoi allemaal.

Amai Eve, dan heb jij al snel kwaaltjes. Buiten die ongerustmakende buikkrampen vorieg week had ik nog niet te veel dat opviel. Pijnlijke borsten dat wel.

Ik voel me nu goed, geen steken meer in de buik, wel rugpijn als ik lang recht sta. Ik krijg wel sinds gisteren heel veel honger. Ik moet s ochtends echt wel meer dan mijn gebruikelijke yoghurtje eten en de volgende maaltijden moeten ook stevig genoeg zijn.
Ik begin ook al wanneer ik minder dan 2 uur gegeten heb een vaag misselijk gevoel te hebben. Net zoals bij de vorige 2 zwangerschappen. Daardoor kwam ik héél snel bij: ik at constant koekjes en chocolaatjes als maagvulling. een appel, een worteltje of iets ander gezonds kon me niet echt bekoren op een nuchtere maag. Ik ga wel opletten dat ik de chocola laat ...

Ik ben wel blij dat ik maandag al weer eventjes op controle ga bij de gyne voor 'n echo, misschien is er dan al n hartje te zien. Alhoewel, ik dek dat dat te vroeg zal zijn... Maar het vruchtzakje zal dan al zeker gegroeid zijn, als alles O.K. is natuurlijk!

Groetjes, Lizzie

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 10:05
Eve

Hey Lizzie

Ja, mss zal het hartje wel al te horen zijn, das zo rond de 6-7 weken hé.

En de kwaaltjes, tja, langs de ene kant wil je ze massaal omdat het dan zogezegd goed zit, maar langs de andere kant...een hele dag over de wc hangen is niet leuk hé

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 12:24
TILLY

Eerst een dikke proficiat aan vtje en Lotte79!!

Ik heb donderdagavond mijn eerste echo gehad en alles was super.
Het vruchtje is nu 1.11cm en het hartje klopte 160 a 170 slagen per minuut. We hebben het ook gehoord en dat was toch een fijn gevoel.
De volgende echo is op 2/04.
Daar kijk ik alweer enorm naar uit..

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >