< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » omstreken oostende

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/02/2008 @ 12:24
erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames!
ik heb mijn lijst gelegd bij kids planet, in oostende. op zich wel tevreden, maar er is altijd wel heeeel veeeel volk, dus zowel om je lijst te leggen, als voor de mensen die dan iets moeten gaan kopen, moet je veel tijd hebben..
kelly, ik ben van eernegem, das nie zo ver é! ook bevallen, in januari.. hoe stel jij het met je spruitje?
ik ben van plan te beginnen afbouwen met borstvoeding.. kga het wel missen hoor, maar moet binnenkort terug gaan werken, en afkolven opt werk zie ik nie zitten..
aan de dametjes die nog moeten bevallen, wil er iemand borstvoeding geven? ik heb heeeel lang getwijfeld, en tis heus nie van een leien dakje gelopen, maar achteraf zoooo blij dat ik het gedaan heb! krijg al tranen in mijn ogen als ik er nog maar aan denk dat het bijna afgelopen is..
jessica, ik heb in de tijd mijn 3d foto bij baffort gedaan, ook al beviel ik in serruys.. een hele toffe gyn!
groetjes
erika

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 15:01

hallo erica

ik ben donderdag moeten gaan na bafort thuis omdat ik met voorweeen zit en hij heeft ook een 3D echo had k wist zelf ni da hij dat kon maar wel prachtig je kon het gezichtje zo goe gezien
ik ben nu bijna 21weken zwanger en moet weeenremmers nemen en merk het verschil

vele groetjes
Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 16:36
An

Hallo iedereen,

Mag ik me erbij voegen? ik woon in De Haan en ben nu zwanger van mijn tweede. Mijn gyn is ook dr. Bafort en ik ben echt supertevreden over hem. Ook over het Sint-Jozef heb ik absoluut geen klagen.

Mijn lijstje van mijn eerste lag in Kid's planet, maar ik ben daar helemaal niet tevreden over! Heel veel volk, uren wachten, nooit in orde,... Nee bedankt! Ik krijg al iets als er weer eens iets kapot is en dat ik weer naar daar moet gaan en van die maaelijke verkoper(de baas?) krijg ik al helemaal de wuppels! Spijtig genoeg is het wel een hele mooie winkele en hebben ze echt wel alles, maar goed. Ik leg daar alleszins geen lijstje meer!

Groetjes,

An

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 17:25
supermama

erika neen wij wonen niet ver van elkaar af he ik woon recht over de roksemput zeg je dit iets
met kayden stel ik het prima gaat veel te vlug
waarom stoppen met bv als je gaat werken kan je toch steeds nog 'smorgens en 'savonds geven
ik ga nu niet meer uit werken maar met zoveel kinderen hier in huis heb ik nu ook afgebouwd en krijgt hij nog twee maal per dag bv
ging ook stoppen maar kon het echt niet om terug melk te moeten aanmaken heb ik veel moeten afkolven maar nu gaat het prima zo
wanneer moet je terug aan de slag?

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 18:18
sterretje

ja van alexander lag onze lijst ook in kid's planet..

brrr...niet te doen diene winkel...ik krijg ook al spontaan uitslag als ik nog maar denk dat ik ga terug moeten (als er iets scheelt aan buggy of zo pfff)...

enfin ja, elk zijn keuze!
nu lag onze lijst in diksmuide...(kben vandaar hé)

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 20:13
erika

hey iedereen!

amai jessica, nu al voorweeën, hou je dan maar rustig é! alleszins courage, want ik moest ook lang stilliggen en ik ben normaal nogal een frikkelgat, dus da was echt de hel voor mij!
die 3D's zijn super é, en tvoordeel bij baffort was dat hij de eerste keer nie goe lag, onze Daan, en we mochten blijven teruggaan (gratis dan) tot we een goeie foto hadden. en dat voor een gynaecoloog waarmee ik nie ging bevallen.. super toch!
Kelly, ik moet de 14e april terug gaan werken.. maar wat ik wilde vragen, ik geef nu 's avonds een flesje voor het slapengaan, en de rest nog bv, maar nu wilde ik weten hoe ik juist moe "afbouwen" en of het normaal is dat hij dan minder stoelgang heeft! met de bv had ik bijna bij iedere pamper stoelgang, maar nu kan het soms 2 dagen duren, en dan zie ik dat hij krampen heeft, en wil gaan, maar nie kan. soms steek ik dan een glycerinetapje, maar dit helpt vreemd genoeg nie altijd.. Hij is nu 8 weken op de kop, dan is het waarschijnlijk ook normaal dat hij zo momenten heeft dat hij om het uur honger heeft, echte sprongetjes denk ik.. zijn maagje groeit ook mee é waarschijnlijk? das allemaal zo moeilijk é met een eerste, ben soms zooo onzeker.. ik had gedacht dat hij met zijn flesje voor het slapengaan echt ging doorslapen, maar tis eigenlijk hetzelfde als met de bv.. en kweet ook nie goe oe het moet met die schepjes, men zegt dan dat ik een schepje meer moet doen, maar weet ook nie of dat zo goe is..
veel vragen é!
vele groetjes,
aan de zwangere dametjes onder ons, er is weer een week voorbij!
dikke knuf!
erika

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 20:14
erika

aja, en die lange swieber in kids planet, is inderdaad de baas! die vent maakt mij nerveus!

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 20:27
jessica

Online Status Bekijk profiel
hallo

nu met die weeenremmers ga het toch een stukje beter maar voel toch wel dak regelmatig rust nodig heb
zal maar op me gemak zijn als we 4maanden verder zijn
dan is kan het geboren worden zonder risico s

vele groetjes

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 11:50
supermama

erike je mag absolut geen maatje meer toevoegen want dat belast hun maagje
je zou dan beter verdikkingsmiddel toevoegen
kwa maatjes in de voeding is altijd op 30cc water is 1 schepje
dus hier drinkt kayden 210cc water en 7schepjes

als je fv heeft is dat normaal van de stoelgang maar als hij echt krampjes heeft omdat hij dagelijks ze stoelgang niet kan maken zou je best aan zn fv met hepar water maken die water kan je krijgen bij spegelaere
als je wilt stoppen met bv geven kan je als volg tewerk gaan afwisselen van bv en fv,bv,fv en zo verder en de andere week inplaats van te wisselen dan twee flessen naar elkaar en zo verder doen tot je volledig op fv staat begrijp je het een beetje
anders moet je een keer de uren doorgeven wanneer hij krijgt en geef het schema door

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 19:36
erika

hallo iedereen!

die flesvoeding is toch da nie zunne! hij lust da precies nie! gisteren een uur bezig geweest om 30cc te doen drinken! en daarna hem aan de borst gelegd, en direct zuigen vo dood! maar denk dat ik vanavond es 3 schepjes ga nemen op 100 cc, en geen dikking.. misschien dat het dan beter gaat!
kga es tschema doorgeven é, da verschilt nog van dag tot dag zunne, met de borstvoeding, maar dan schuift alles gewoon een uurtje op.
vandaag wast:
05u: bv
08u40: bv
12u: bv
15u: bv
18u: 80 cc afgekolvde melk in flesje, + nog efkes bv
normaal dus om 21u: fv (120 cc)

en hoe ist met de zwangere dametjes? alles ok?
vele groetjes
erika

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 20:32
supermama

erika
de eerste week zou ik bv,fv,bv,fv,bv en fv
de tweede week dan bv,fv,fv,bv,fv
dan de derde week kan je dan nog zien hoeveel melk jij hebt e anders kan je dan alle bv de twee overschakelen op fles hoor
als je fv heeft welke poeder gebruik je?

de speen die je gebruikt welke is de die want er is daar veel verschil in hoor heb ook moeten zoeken kayden heeft nu de die van avent de nummer vier
de avent zijn de beste kwa omdat het dezelfde zuigkracht heeft als bv en de vormgeving ook voor hun mondjes

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 22:32
erika

merci om me zo te helpen hoor!
vanavond heeft hij 150 cc!!! gedronken fv, en zonder moeite. heb 100 cc water genomen, dan 3 schepjes en nog een heel klein schepje 'en plus' allemaal van nutrilon, en geen dikking. super goe gedronken, nadien nog 2 minutjes aan mijn borst gedronken, en in slaap gevallen! ik gebruik ook de avent, maar nog de 3. en tommy tippee heb ik ook, maar die gebruik ik minder.
Dus als ik het goe begrijp zou ik morgen om 5u 's morgens bv moeten geven, dan om 8u40 fv? kga da zo al es proberen.. twee fv op een dag.. kwil het ook nie te rap forceren, en toch nog zo lang mogelijk de bv erbij houden.. heb nog tot de 14e april é.. alleszins bedankt hoor! ben zooo blij dat hij zoveel gedronken heeft!
groetjes!
erika

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:06
erika

hey dametjes! tis precies stilgevallen hier?? hoe ist met de zwangeren onder jullie? alles ok?? en de moedertjes? groetjes!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:54
supermama

erika ben je al aan het afbouwen met de bv?
loopt het vlotjes

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 14:19
annelies

Online Status Stuur bericht
hoi

ik ben van ichtegem en zal bevallen in het sint jozef te oostende ook met dr bafort ben er heel tevreden over. kben nu vorige week opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik niets meer kon binnen houden en ook daar was alles super in orde.
graag zou ik mijn lijst bij kids planet leggen omdat ze daar heel veel keuze hebben. maar het is er idd wel altijd druk

veel succes aan iedereen

groetjes

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 22:35
erika

Hey annelies, ik ben van eernegem, dus das nie zo ver é! lijst lag ook bij kids planet.. op zich nie slecht, als je veeeel tijd hebt, en ben bevallen int serruys, maar als ik ooit nog zou gaan voor een tweede zou het ook int sint jozef zijn..
kelly, de omschakeling van bv naar fv gaat stillekes aan, maar mijn borstmelk neemt fel af. dus lang zal het niet meer duren voor ik volledig overgeschakeld ben. ik kan zelf wel geen flesje geven, of het is als ik volledig ingewikkeld ben met dekens en handdoeken, zodat onze prins mijn borstmelk niet meer ruikt. anders wil hij gewoon nie drinken van zijn flesje. en als de papa het geeft, is het op in één twee drie! kmaak me gewoon wa zorgen omdat hij niet naar tgroot wc kan gaan sinds de omschakeling. ik geef nu zijn flesje rond 21u en eentje rond 15u, van de 5 voedingen, (soms 6) en hij wil kakken, maar het lukt nie! hij duwt tot hij purper ziet, maar er komt (buiten windjes) niets uit. om de 2 à 3 dagen steek ik dan een glycerinetapje. maar wil daar ook nie in overdrijven, maar langs de andere kant zie ik hem ook nie graag zo hoor! da ventje! heb gebeld naar de kinderarts, en da kan door de omschakeling zijn. Alst nie betert, moet ik es gaan.. maar zij zei dat ik het een dag of 10!!! moest geven!! kzie wel.. ondertussen heeft hij nog altijd spruw ook.. de duts! en ik voel me zo hulpeloos é, ik kan hem nie echt helpen, ik kan hem nie doen kakken, en ik kan t spruw nie wegnemen.. gewoon suppootje steken, en daktaringel in zijn mondje..
hoop dat het snel betert!
groetjes en fijn weekend!
erika

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 09:26
supermama

erika wat spijtig dat hij spruw heeft ze kunnen daar ook niet veel van drinken hoor smeer je je tepels ook in met die daktaringel want je kan dat overkrijgen erop e

wat zn stoelgang betreft ga een keer achter hepar water naar spegelaere
zal al veel schelen hoor dat kan zijn door de overgang maar tis niet plezant al hij krampjes zou hebben e

[Laatst gewijzigd door supermama - 08/03/2008 @ 09:36] - Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 10:32
zotje

Online Status
heykes ik ben ook van eernegem heb een dochtertje die bijna 2.5 j is haar lijstje lag ook bij kids planet . het is er inderdaad druk . wij hebben drie maanden op voorhand de lijst samengesteld en als ik in het ziekenhuis lag waren er bepaalde artikelen niet eens binnen . ik vind persoonlijk dat dat nie kan . ben nu zwanger van ons tweede en de geboortelijst ligt in de fun
groetjes
Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 14:01
erika

hey iedereen

kelly bil, ivm da heparwater, kben da gaan halen é, maar kvraag me nu af of ik da volledig in zijn flesje moet doen dan? tis te zeggen, als hij bijvoorbeeld 120 cc moet drinken, moek dan 120 cc heparwater gebruiken??

groetjes!

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 17:37
supermama

erika als hij echt al een paar dagen niet is geweest zou ik 120cc water eerst gebruiken tot de stoelgang terug inorde is
kan zeker geen kwaad voor niets hoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >