Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/03/2008 @ 15:01 | hallo erica ik ben donderdag moeten gaan na bafort thuis omdat ik met voorweeen zit en hij heeft ook een 3D echo had k wist zelf ni da hij dat kon maar wel prachtig je kon het gezichtje zo goe gezien ik ben nu bijna 21weken zwanger en moet weeenremmers nemen en merk het verschil vele groetjes |
| 02/03/2008 @ 20:14 erika ![]() | aja, en die lange swieber in kids planet, is inderdaad de baas! die vent maakt mij nerveus! |
| 07/03/2008 @ 13:06 erika ![]() | hey dametjes! tis precies stilgevallen hier?? hoe ist met de zwangeren onder jullie? alles ok?? en de moedertjes? groetjes! |
| 07/03/2008 @ 13:54 supermama ![]() | erika ben je al aan het afbouwen met de bv? loopt het vlotjes |
| 08/03/2008 @ 10:32 zotje | heykes ik ben ook van eernegem heb een dochtertje die bijna 2.5 j is haar lijstje lag ook bij kids planet . het is er inderdaad druk . wij hebben drie maanden op voorhand de lijst samengesteld en als ik in het ziekenhuis lag waren er bepaalde artikelen niet eens binnen . ik vind persoonlijk dat dat nie kan . ben nu zwanger van ons tweede en de geboortelijst ligt in de fun groetjes |
| 08/03/2008 @ 17:37 supermama ![]() | erika als hij echt al een paar dagen niet is geweest zou ik 120cc water eerst gebruiken tot de stoelgang terug inorde is kan zeker geen kwaad voor niets hoor |
< vorige pagina | volgende pagina >

omstreken oostende

heb 100 cc water genomen, dan 3 schepjes en nog een heel klein schepje 'en plus' allemaal van nutrilon, en geen dikking. super goe gedronken, nadien nog 2 minutjes aan mijn borst gedronken, en in slaap gevallen! ik gebruik ook de avent, maar nog de 3. en tommy tippee heb ik ook, maar die gebruik ik minder.