< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD april

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/03/2008 @ 12:41
Toetje

Online Status Bekijk profiel
Ik voeg me ook even toe, zag net dat we weer een maandje opschuiven.

jesske,nl,22,17e ronde,2ekindje,01-04
Catootje,NL,30,24ste ronde,1e kindje, NOD 02/04
Belle, BE, 24, 2e ronde, 1e kindje, NOD 02/04 (???)
Tamara, BE,28, 3de ronde, 1ste kindje, NOD 02/04
Cindy,B,39,3e ronde,3e kindje, NOD 03/04
Elly,B,26,6e ronde,1e kindje, NOD 04/04
Toetje, 30, NL, 1ste kindje, 5de ronde, NOD 05/04
Kim1984,nl,23,1e ronde, 1e kindje,NOD 20/04
Ikke,23,BE,1e kindje
Rendy,27,BE,1e ronde, 3e kindje, NOD 24/04

Groetjes Toetje

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:42
Kristel

Online Status Stuur bericht
Hey allen,

Hier ergens ronde 12 a 13 ergens de tel kwijt. Cyclus is niet echt stabiel voorlaatste maand 34 deze maand 42. Banner heb ik op 34 gezet hopelijk herstelt de cyclus.

Sommige oude bekenden hier spijtig dat jullie ook nog meedraaien

Cindy, ik heb je verhaal gelezen en hopelijk vlug prachtig nieuws voor jou (ook de andere natuurlijke he).

Kristel, 30, BE, 12de ronde, 2e kindje, NOD 07/04
Ikke,23,BE,1e kindje

Groetjes,
Kristel

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:48
Elly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Iedereen welkom.

Ik voor iedereen dat we met z'n allen zwanger mogen zijn. Maart was blijkbaar voor velen een rare maand. Ikzelf was 2 dagen te vroeg ongi en nog een paar van jullie ook. Had gehoopt van hier niet veel mensen uit de maart lijst terug te zien maar tot nu toe valt het tegen.

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 14:16
Tine

Hoi, ook ik verhuis uit de maart-lijst naar hier, jammer genoeg. Hopelijk deze ronde meer succes!

Tine, BE, 27, 5de ronde (1ste met clomid), 1 kindje, NOD 02/04
Ikke,23,BE,1e kindje

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 21:08

Hoi dames,

Ook ik kom jammer genoeg van de Maart-Topic hier terecht...

Alvast veel succes voor iedereen!!!

Tine, BE, 27, 5de ronde (1ste met clomid), 1 kindje, NOD 02/04
Inge,BE,27, 4e ronde na onderbreking, 1e kindje, NOD 07/04
Ikke,23,BE,1e kindje

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 09:07
Elly

Tine: bedankt voor de tip van menstruatiekalender.net. Ik ben deze maand beginnen temperaturen. Had de curve van deze website afgedrukt maar die website die jij kent is veel beter. Kun je alles online bijhouden. Ik hoop dat ik deze niet lang meer moet gebruiken.

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 19:35
Catootje77

Hai inge,

Balen meid, maar we gaan er weer voor!

groetjes

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 19:41
Catootje77

Cindy,

Wat een enorm triest verhaal op je profiel. Ik heb ff een brok weg moeten slikken. Laten we hopen dat ook jij snel weer zwanger zal zijn en dat de kleine na 9 maanden gezond geboren mag worden.

Duimen maar...

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 09:58
Belle

Inge, ik hoop dat deze ronde jouw ronde mag zijn! Veel succes meid . en uiteraard hetzelfde voor alle andere dames hier!! Ik brand een voor iedereen van ons!

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 13:00
Toetje

Hallo allemaal,

Ik zie dat er toch weer steeds meer van het maart forum hier komen, jammer want je hoopt natuurlijk dat zo min mogelijk mensen door moeten schuiven naar de volgende maand. Laten we hopen dat dit onze maand wordt.

Ik heb zelf al zitten tellen wanneer ik uitgereken zou zijn als het deze maand zou lukken, maar daar bleef het niet bij. Ik heb ook al zitten tellen wanneer we de 12de week gepasseerd zouden zijn en wannneer we het dus onze ouders zouden kunnen vertellen. Het is gewoon belachelijk voorbarig en ik weet dat ik daar nog helemaal niet aan moet denken, maar ja, ik droom er zo graag over
Hebben jullie dat ook dat jullie al zo zitten te tellen of ben ik de enige?
Ook kan ik het niet laten als ik mensen met kinderwagens zie lopen toch even te kijken of ik ook zo'n kinderwagen zou willen. Of als we in een speelgoedwinkel komen dat ik dan kijk wat ik mijn kindje zou willen geven. OOhhh ik weet dat dit echt idioot is en dat het nog heel lang kan duren, maar ik kan het gewoon niet laten. Herkennen jullie dit of ben ik nu echt gek?
Het is ook zo fijn om erover te dromen, laten we hopen dat die droom snel werkelijkheid wordt. Ik hoop echt dat dit een goede maand gaat worden voor iedereen.

Groetjes Toetje

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 13:51
Belle

Hey Toetje,

Dat heb ik dus ook! Ik ben redelijk hard bezig met zwanger worden en ik zie ook overal baby's, zwangere vrouwen, leuke kleertjes enzovoort. Deze week liep ik weer maar eens door de H&M, mij te verlekkeren op al die leuke babykleertjes en toen had ik bijna een piepklein, super schattig jurkje gekocht. TOT ik me realiseerde dat ik nog niet eens zwanger ben en dat ik msch wel een jongen zou krijgen en geen meisje . Maar niet gekocht dan.
Ik hoop dat april onze maand mag worden en dat we dan eindelijk vol goeie moed buggy's, kleertjes, kinderkamers enzovoort kunnen gaan shoppen. Ik kan al niet wachten .

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 13:59
Tine

Hey Toetje en Belle,

ik herken me helemaal in jullie. Ik heb ook alweer zitten uitrekenen wanneer ik zou moeten bevallen als ik deze ronde zwanger word, en wanneer we dan 12 weken ver zouden zijn. Bij elke kinderwagen die ik zie inspecteer ik heel vlug of het een model is dat ik goed zou kunnen vinden, en zo ja, dan kijk ik ook naar het merk. Ik begin sommige zelfs al op afstand te herkennen, en dat terwijl het dus inderdaad nog allemaal niet nodig is...
En bovendien durf ik wel eens een beetje jaloers worden als ik een zwangere vrouw zie rondlopen.
Ach ja, het zal wel normaal zijn zeker dat we er zo mee bezig zijn. Nu eerst maar zwanger worden, dan kunnen we eindelijk openlijk met dit soort dingen bezig zijn!

Tine

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:32

Hey dames,

Heel herkenbaar, jullie verhaal

Ik ben er ook vooral mee bezig met het feit dat wanneer ik deze maand zwanger zou worden, wat dan een goede gelegenheid zou zijn om het aan de familie te vertellen.

Kleertjes en piepkleine spulletjes zijn ook zeer verleidelijk

Ach, nu maar hopen dat dit onze maand wordt! Ik alvast voor iedereen!!!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:41
Toetje

Ja, dat ken ik Inge. In mei is mijn vriends moeder jarig en het is dan moederdag. Het leek ons leuk het dan te vertellen als het vorige maand gelukt was. Maar helaas. Maar vaderdag is in juni, vind ik ook een leuke gelegenheid om het te vertellen. Dus, ja ik zit ook te denken aan goede gelegenheden

Vertellen jullie het je ouders ook pas na 12 weken als het zover is? Ik zou het pas na die 12 weken willen vertellen, maar mijn vriend vindt dat onzin. Maar zover is het nog niet, en nu moet ik echt ophouden met mezelf gek maken. Laten we inderdaad maar goed hopen voor deze maand want er moet toch nog eerst het een en ander gebeuren he

Allemaal nog een fijne avond.

Groetjes Toetje

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 21:21
Catootje77

Hai meiden,

Ik sluit me volledig bij jullie aan. Vooral het inbeelden hoe je het je ouders en schoonouders gaat vertellen en hoe ze erop zullen reageren. Ik vind het wel moeilijk hoor om de hoop er in te houden. Na ruim twee jaar (mijn rondes op 24 gezet, omdat heel eerlijk we de eerste drie maanden niet zo heel veel er aan hebben gedaan)zakt het enthousiasme ook een behoorlijk weg. Ik vraag me zelfs wel eens af of het wel mogelijk is, ook al waren alle onderzoeken positief. Mijn man heeft wat matig zaad (beetje banaal, sorry) maar wel behoorlijke aantallen en toch wil het maar niet lukken....

Meiden laten we flink voor elkaar en een

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 08:27
Elly

Ik heb ook al zitten denken hoe het ze te vertellen. Had gehoopt ze het met pasen te kunnen vertellen maarja dat zal niet meer lukken. Wij gaan niet wachten tot er 12 weken voorbij zijn. Trouwens op de moment zijn er twee koppels die we kennen zwanger en die konden het allebei niet verborgen houden omdat ze constant naar het toilet moeten lopen omdat ze zo misselijk zijn.

Hoorde ook van een vriendin die een mk had op 8 weken en haar ouders wisten nog niet dat ze zwanger was en dan moet je zo iets gaan vertellen.

Toen we eraan begonnen was ik er ook van overtuigd om zo lang mogelijk te wachten om het hen te vertellen maar ik ben ondertussen al van mening veranderd.

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 11:01
ikke

Online Status
Goeiemorgen allemaal,

Heb een aantal dagen niet kunnen reageren en spijtig genoeg ontdekte ik deze morgen dat ons april lijst al serieus aangevuld is.

Ik herken mij ook volledig in jullie verhaal. Ik had het ook graag aan de ouders en schoonouders vertelt op een speciale dag!!
Mijn buurvrouw is zwanger en elke keer ik ze zie ben ik toch een beetje jaloers. Hopelijk is het bij ons ook snel raak en dan heeft ons kindje al meteen een vriendje om mee te spelen.
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 13:29
Kristel

Online Status Stuur bericht
We zien het al vlug he dat goeie nieuws melden. Er is 1 troost er is altijd wel een speciale gelegenheid in de buurt als het zover is. Een dezer maanden is het aan ons je zal wel zien.

Hier zijn die rot vertrokken hopelijk zien we die even niet meer terug. Morgen zijn we 8 jaar getrouwd en vast besloten er een feestmaand van te maken.

Groetjes en sucess,
Kristel

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 15:13
Elly

Ben deze maand voor de eerste keer aan het temperaturen. Maar mijn temperatuur doet wel raar. De ene dag met 0.8 omhoog dan weer 0,7 naar beneden. Het schommelt steeds. Ik neem iedere dag om hetzelfde tijdstip voor ik opsta m'n temperatuur. Versta er niets van. Dacht dat voor je eisprong je temperatuur redelijk constant bleef maar bij mij schommelt het nogal sterk. Is dit normaal?

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 18:34
Toetje

Elly, ik ben ook pas de derde maand aan het temperaturen en had dat afgelopen 2 maanden ook. Ook ik temperatuurde steeds op hetzelfde tijdstip voordat ik opstond. Altijd op hetzelfde tijdstip, ook al was ik een half uur eerder wakker. Deze maand ben ik eens begonnen met direct temperaturen zodra ik wakker word, ook al is dat een half uur eerder. Echt, zodra ik wakker word meteen doen en nu is mijn temperatuur de eerste keer sinds 3 maanden pas redelijk stabiel (schommelt telkens alleen maar tussen 36,6 en 36,7). Ik dacht ook dat het belangrijk was sowieso op hetzelfde tijdstip te tempen, maar misschien is het nóg belangrijker om in ieder geval niet eerst een half uur wakker te liggen. Misschien werkt dit bij jou ook zo? Misschien kun je het eens proberen. Als er andere meiden zijn die een andere verklaring hebben hoor ik dat graag want ik ben ook nog maar een leek op dat gebied

Groetjes Toetje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >