< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Vraag rond anticonceptie pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Vraag rond anticonceptie pil
02/03/2008 @ 16:25
Fusia

Online Status
Help!
Hoi allemaal.

Ik ben sinds 13 februari weer aan een nieuwe strip pillen begonnen (Desorelle 20), ik gebruik deze pil al ongeveer 4 of 5 maanden en ik heb al twee keer gehad dat ik ongesteld raakte bij de laatste 2 of 3 pillen, een keer was ik er 1 vergeten maar had ik hem binnen 36 uur van de vorige genomen, maar werd ik desondands nog ongesteld, deze keer heb ik ze allemaal goed en regelmatig genomen, maar verlies ik lichtjes bloed. Ik heb op de 16e dag van mijn strip (zonder condoom) seks gehad met mijn vriend, en toen al bloedde ik een beetje, zou het kunnen dat het mijn maagdenvlies was, of zou er een kans zijn dat ik zwanger ben?

Groetjes Elke.

[Laatst gewijzigd door Fusia - 02/03/2008 @ 17:03] - Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 17:05
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als je je pil goed inneemt is er normaal weinig kans op een zwangerschap.
Ik denk eerder dat wat je beschrijft tussentijdse bloedingen zijn. Ikzelf heb die ook gehad bij mijn eerste pil (Minulet), ook na een aantal maanden pas. De huisarts heeft me toen een trifasische pil voorgeschreven, dat is een pil waarin de hoeveelheden hormonen verschillen afhankelijk van het tijdstip in je cyclus.
Sinsdien heb ik er nooit nog last van gehad...

Dus ik zou zeggen: ga even bij de huisarts langs...

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 16:53
Fusia

Online Status
Gisteren had ik geen bloedverlies, maar vandaag weer wel, zou het kunnen dat ik al ongesteld ben? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn?
Ik moet nog 1 pil van m'n strip nemen om 'm te beëindigen.

[Laatst gewijzigd door Fusia - 04/03/2008 @ 16:56] - Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 18:23

Online Status Bekijk profiel
je dokter weet hier beslist meer over.
het forum kan je enkel advies geven, maar wij kunnen niet weten of je zwanger bent.

groetjes,
laat iets weten xxx

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 12:33
Fusia

Online Status
Heb ongeveer een week lang bloed verloren, de laatste dagen iets erger, dan leek het wel of het m'n menstruatie was, maar ben er niet heel erg zeker over, aangezien het veel lichter was dan anders en ook korter..

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 16:18

hallo fusia,

dat waren je regels, geen twijfel mogelijk, neen je bent niet zwanger hoor.
laat de natuur nu gewoon zijn gang gaan... niet te veel piekeren...
jouw tijd komt nog wel, gewoon niet forceren.

ik wens je veel geluk met worden.

kusjes,

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 16:56
Fusia

Online Status
Het rare was dat ik bloedde meteen na het vrijen, en dat hield aan tot ongeveer donderdag, en toen verloor ik dus wat meer bloed, want afgelopen woensdag was ik dus gestopt met de pil..
Maar dat ergere bloeden was dus maar een 3tal dagen, de rest was zo heel af en toe een beetje en vaak donkerbruin

[Laatst gewijzigd door Fusia - 10/03/2008 @ 17:01] - Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 17:04

hallo fusia,

ik heb dat ook gehad... de maand voor ik ECHT zwanger was heb ik ook een rare menstruatie gehad. 2 tot 3 dagen bloedverlies, eerder bruin dan rood. dacht dat ik toen ook zwanger was... de maand erop was het prijs! dus, heb gewoon wat geduld.
en anders moet je een zw-schapstest doen hé.
laat me maar iets weten.
xxx

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 17:08
Fusia

Online Status
Het probleem is dat ik niet zwanger wil worden, daar ben ik nog veels te jong voor :)
Maar vroeg me gewoon af of het mogelijk was.. :)

Maar ik deed het op de 22e dag ongeveer van m'n cyclus & ben aan de pil, dus is er normaal toch weinig kans?

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 17:48

inderdaad fusia,

weinig kans op de 22ste dag.

hoe oud ben je?

groetjes xxx

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 18:10
Fusia

Online Status
Ik ben 15, nog veel te jong dus :p

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 19:03

ja fusia,

veeeeeeeeeel te jong hoor meid! je hebt nog alle tijd.
ik had op mijn 16de al een heel sterk moedergevoel en ik heb dus nog 10 jaar gewacht.

jouw tijd komt nog.

denk eerst maar aan school, wat wil je worden? heb je daar al een idee van?
hoelang ben je samen met je vriend?
dit is je eerste liefde... neem het van mij aan, tegenwoordig blijven we niet meer bij onze 1ste liefde hoor. enfin, het grootste deel toch niet... die anderen, da's tegenwoordig een uitzondering.
dus ik zou zeggen kijk nog wat de kat uit de boom hé...

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 20:21
Fusia

Online Status
Ja, idd, ik zou graag in de richting van de psychologie ofzo gaan :p
Ben er nog niet echt uit :)

En ben ondertussen al meer dan 9 maanden samen met m'n vriend, maar ik hoop stiekem wel dat het nog heel lang blijft duren :D

xx

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 22:04

hallo fusia,

ik hoop het ook voor jou dat het lang blijft duren.
ik zelf was 19 toen ik mijn eerste echte vriend had (je weet wel wat ik bedoel hé). met hem ben ik 3 jaar en 8 maanden samengeweest en hebben we zelfs 6 maanden samengewoond. toen is die relatie op de klippen gelopen. eigenlijk wou ik van hem al graag een kindje. maar hij was er niet klaar voor en gelukkig ook maar niet denk ik nu. wat ik ooit in hem gezien heb... enfin, toen ik 23 was heb ik de papa van mijn zoontje nu, leren kennen. we zijn snel gaan samenwonen. toen we elkaar 2 jaar kenden was ik zwanger van hem.
maar toen ik 8 weken zwanger was, ben ik bij hem weggegaan want hij bedroog me al 5 maanden met een collega van hem.
ondertussen heb ik nog 2 korte relatie's gehad.
ik woon sinds 1 april vorig jaar alleen op een appartementje. ja, en toen is 23 september mijn zoontje geboren hé dus nu woon ik niet echt alleen meer hé.
dus, je ziet maar hé... ik heb al een hele weg afgelegd en 't is nog niet gedaan hé... ik zou ooit nog graag een 2de kindje willen, van een andere man dan. een halfzusje of een halfbroertje voor Robbe.
mijn ex-vriend (papa van Robbe) daar heb ik nog veel contact mee, ja moet ook hé ivm ons zoontje. die relatie van hem is op de klippen gelopen en nu wil hij mij terug... maar denk niet dat ik dat nog wil hé... een 2de kindje ZEKER niet van hem! want dan lapt hij mij hetzelfde misschien en dat wil ik NOOIT meer meemaken hé.
seg, je mag me toevoegen op msn als je wilt?
stuur me maar een privé-mailtje... dan geef ik je mijn adres... kunnen we daar verder babbelen...
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]