Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 11/03/2008 @ 09:27 Bokchietz | Hey Catje, Dat klinkt eigenlijk heel bekend: ik denk dat er verschillende van ons dat denken tijdens het klussen. En soms heb je geen zin in het klussen en moet het toch omdat je denkt als we het nu niet doen is er weer een maand voorbij. Maar dat is natuurlijk weer niet bevorderlijk zeker. Ochja, ik zal het proberen even uit mijn hoofd te zetten. Mijn vruchtbare zit er weer bijna op. We zullen wel zien of er iets van komt. |
| 11/03/2008 @ 11:46 ratje ![]() | Catje, Ook proficiat van mij! Hier nog geen maar ik denk dat ze op komst zijn... Heb een beetje gelig witverlies nu, dus dat wijst op mijn die komen. |
| 11/03/2008 @ 12:15 jokske ![]() | was voor catje , effe van naam vergist! |
| 12/03/2008 @ 08:22 garfield ![]() | Misschien een stomme vraag maar dat randjesfietsen wat is dat eigenlijk? |
| 12/03/2008 @ 10:33 hope ![]() | er is ook een forum van waar het opstaat |
| 12/03/2008 @ 12:49 Elly ![]() | Hope ik |
| 13/03/2008 @ 09:33 ratje ![]() | Hier vanmorgen opnieuw een negatieve test... Cyclus is dus weer langer dan ik dacht... |
| 13/03/2008 @ 10:42 Bokchietz | Ratje, jammer dat te horen. Maar misschien ben je alsnog zwanger. Misschien als je een langere cyclus hebt, je nu nog te vroeg hebt getest? Bij mij zal het deze maand vrees ik ook niets worden. Ik denk dat gisteren of eergisteren mijn eisprong geweest is. Maar mijn ventje is ziek, dus hij had geen zin in klussen. We hebben wel een beetje geklust ervoor, maja dan zouden zijn zaadcelletjes sterk moeten zijn hé. Nu ja, ik ga er alvast vanuit dat het deze maand niets wordt. Zondag gaan we een weekje skiën. Dan zal ik mijn gedachten wel ergens anders op kunnen zetten. Laten we hopen dat het daarna allemaal beter loopt. |
| 13/03/2008 @ 12:20 jokske ![]() | ratje,geen bloed is nog altijd een goed teken hoor! Mijn gedacht! er zijn nog veel te weinig zwangeren! |
| 15/03/2008 @ 19:23 ratje ![]() | Hier zijn de , we gaan dus ronde 6 in... Ben heel teleurgesteld voor de moment. Kiek en Jokske bijna aan jullie! |
< vorige pagina | volgende pagina >

maar ik denk dat ze op komst zijn...
Heb een beetje gelig witverlies nu, dus dat wijst op mijn
Super zeg!
Maar goed, nu ben ik er dus wel weer wat meer mee bezig en dat is soms frustrerend...!
dat we snel zwanger zijn.
Ben heel teleurgesteld voor de moment.
Wat een teleurstelling is dat dan he?! En de ene keer kun je het misschien beter accepteren dan de andere keer... Maar het blijft vervelend!!