< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
11/03/2008 @ 09:04
Catje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bedankt!

Bij ons heeft het 6 rondes geduurd.

Bij mijn vorig onderzoek hebben ze ontdekt dat ik PCO heb; dit is de reden dat het bij ons zo "lang" geduurd heeft. Bij mijn dochtertje was ik zwanger na 1 ronde.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 09:27
Bokchietz

Online Status
Hey Catje,

Dat klinkt eigenlijk heel bekend: ik denk dat er verschillende van ons dat denken tijdens het klussen. En soms heb je geen zin in het klussen en moet het toch omdat je denkt als we het nu niet doen is er weer een maand voorbij. Maar dat is natuurlijk weer niet bevorderlijk zeker.

Ochja, ik zal het proberen even uit mijn hoofd te zetten. Mijn vruchtbare zit er weer bijna op. We zullen wel zien of er iets van komt.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 11:46
ratje

Catje,

Ook proficiat van mij!
Hier nog geen maar ik denk dat ze op komst zijn... Heb een beetje gelig witverlies nu, dus dat wijst op mijn die komen.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 12:13
jokske

@colle

Dus met andere woorden had jij dat nog niet bij je eerste kindje pco?
Wanneer ben je dan geweest om dit te onderzoeken na de hoeveelste ronde?

Ik heb ook een licht vermoeden dat ik dat heb... laatste 2 maand geen positieve ovutest, of mss toch vroeger mij ei gehad...

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 12:15
jokske

was voor catje , effe van naam vergist!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:05
Kiek

Hey Catje! Ook van mij nog van harte! Super zeg!

Tja, er niet mee bezig zijn is zó moeilijk! Ik weet er alles van... Je maakt die keus dat je graag zwanger wil worden en dan duurt elke week dat je vanaf dat moment niet zwanger bent heel erg lang! Maar goed, het is een hele kunst om er niet bij stil te staan.

Bij mij ging het tot nu toe aardig goed. Ik dacht dan ook: in september gaan wij trouwen, in Venetië! Dan zou het allesbehalve handig zijn geweest om al bijna uitgerekend te zijn! Maar nu mag het van mij wel komen eigenlijk...de meeste 'gevaar' is wat dat betreft geweken. De jurk valt wel aan te passen.. Maar goed, nu ben ik er dus wel weer wat meer mee bezig en dat is soms frustrerend...!

Maar goed, we wachten rustig nog even af...

Groetjes!

Kiek

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 16:17
hope

Online Status Stuur bericht
hey Catje van mij ook nog een dikke proficiat. Ik zie dat we op dezelfde dag zijn uitgeteld, leuk om samen af te tellen. Heb je veel kwaaltjes??, Wij hebben er ook zes rondes over gedaan.

Poemel Hoe misselijk ben je dan wel en wanneer is het begonnen. Bij mij sinds zaterdag heel de dag en zo erg dat ik net niet moet overgeven, wat ontzettend vervelend is.

Ratje ik hoop dat je deze keer ook gelukt hebt ik duim voor je mee.

Aan alle andere probeer het een beetje uit je hoofd te zetten door een doel voor ogen te stellen, schilder iets of maak iets waar je wat mee tijd voor nodig hebt zodat je gedachten steeds worden afgeleid. Weet het is niet makkelijk maar ik had de verhuis om me af te leiden en het heeft geholpen. ook het randjesfietsen heb ik toegepast en dat is ook gelukt of het is toeval geweest.
Ik zal je proberen te troosten dat ik nu soms toch wel zou willen dat ik een dag of twee niet meer zwanger was. Dan is dat misselijk gevoel ook weer even weg. Ik hoop niet dat ik hiermee tot de twaalf weken moet rondlopen want amai dan. NOg anderhalve week en ik heb twee weken verlof dat gaat helpen. Maar daarna moet ik full time gaan werken en heb ik een eigen klas dus ja dan is het uit mijn pijp komen...

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 08:22
garfield

Misschien een stomme vraag maar dat randjesfietsen wat is dat eigenlijk?

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 10:33
hope

er is ook een forum van waar het opstaat

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 12:49
Elly

Hope ik voor je dat de misselijkheid snel beter wordt. Maar op dit moment zou ik graag in je plaats zijn hoor.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 09:33
ratje

Hier vanmorgen opnieuw een negatieve test... Cyclus is dus weer langer dan ik dacht...

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 10:42
Bokchietz

Online Status
Ratje, jammer dat te horen. Maar misschien ben je alsnog zwanger. Misschien als je een langere cyclus hebt, je nu nog te vroeg hebt getest?

Bij mij zal het deze maand vrees ik ook niets worden. Ik denk dat gisteren of eergisteren mijn eisprong geweest is. Maar mijn ventje is ziek, dus hij had geen zin in klussen. We hebben wel een beetje geklust ervoor, maja dan zouden zijn zaadcelletjes sterk moeten zijn hé. Nu ja, ik ga er alvast vanuit dat het deze maand niets wordt.
Zondag gaan we een weekje skiën. Dan zal ik mijn gedachten wel ergens anders op kunnen zetten. Laten we hopen dat het daarna allemaal beter loopt.

[Laatst gewijzigd door Bokchietz - 13/03/2008 @ 10:43] - Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 12:20
jokske

ratje,geen bloed is nog altijd een goed teken hoor!
Mijn gedacht! er zijn nog veel te weinig zwangeren!

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 12:46
Kiek

Hey Ratje, wat sneu nou! Ik leef met je mee. Maar hou hoop! Inderdaad, de zijn er ook nog niet! Het kan nog steeds alle kanten op, niet dan? Probeer je het over een weekje nog eens, wie weet...!

Ik vermoed dat het ook hier weer niets wordt deze maand, aan het gerommel in mijn buik te voelen... Maar goed, we zullen zien.

Liefs! Kiek

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 19:15
hope

elly ik kan me goed in je plaats zetten hoor, daar troost ik me vaak ook aan als ik zo slecht ben, het heeft redelijk lang geduurd en het is voor het goede doel maar geloof mij het is zo erg dat dat mij zelfs niet kan troosten. Ik heb gisteren naar de huisarts gebeld om medicatie te vragen want het was echt niet meer te doen. deze medecatie werk een beetje maar over is het zeker en vast niet. Het is wel wat meer dragelijk in ieder geval.

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 08:15
Elly

Hope: Als ik mijn moeder over haar zwangerschappen hoor vertellen hoop ik dat ik niet op haar lijkt. Zij is ook ongeveer 6 maanden misselijk geweest van smorgens tot savonds. Iedere keer als ze iets at moest ze overgeven.

Ik voor je dat het snel over is.

En voor de rest ik dat we snel zwanger zijn.

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:23
ratje

Hier zijn de , we gaan dus ronde 6 in... Ben heel teleurgesteld voor de moment.

Kiek en Jokske bijna aan jullie!

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:25
ratje

Hier zijn de , we gaan dus ronde 6 in... Ben heel teleurgesteld voor de moment.

Kiek en Jokske bijna aan jullie!

Het lijstje:

Ik heb even het lijstje aangepast:
Lauie, 21 jaar, 5e ronde, 1e kindje, NOD 29-01
jokske, 29jaar, 6e ronde, 2 e kindje, NOD 22-03
Kiek, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje, NOD 16-03
Nens, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje, NOD 19-03
Garfield, 29 jaar, 17de ronde, 1ste kindje, NOD 20/03
Kaatje, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje, NOD 20-03
Bokchietz, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje, NOD 24-03
Jeanne, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje, NOD 30-03
Anne, 31 jaar, wachten op cyclus na late miskraam
Elly, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje, NOD 04-04
Bolleke, 27 jaar, 8ste ronde, 1e kindje, NOD 03-04
ratje, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje, NOD 17-04

Zwanger:
Poemel, 37 jaar, 1e kindje, uitgerekend 07/10/2008
Hope, 24 jaar,1ste kindje uitgerekend 31/10/2008
Catje, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend 31/10/2008

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:40
Kiek

Hoi Ratje! Wat rot voor je...! Wat een teleurstelling is dat dan he?! En de ene keer kun je het misschien beter accepteren dan de andere keer... Maar het blijft vervelend!!

Voor mij wordt het hem ook niet deze maand hoor. Ik weet het niet zeker, maar wel bijna. Ik denk dat ik ook misschien pas over een week mijn zal zien. Mijn gevoel zegt dat het weer een lange cyclus gaat worden, hoewel ik wel hier en daar een steekje voel, maar dat is ook alles.

We wachten maar nog even af!

Kop op Ratje! Toch nog een fijne zondag gewenst.

Liefs, Kiek

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:55
ratje

Bedankt Kiek! We mogen inderdaad de moed niet opgeven hé, maar ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was. Vandaar dat de teleurstelling zo groot is deze keer.

En mijn cyclus is dus ook weer langer dan ik dacht. Wat maakt dat ik er niet op hoop om volgende keer een kortere te hebben.

Pfff terug zo lang wachten...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >