< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Mirena-spiraal???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Mirena-spiraal???
11/03/2008 @ 16:16
isabelita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo iedereen,

ik heb nu bijna 1 jaar een mirena-spiraaltje. Er werd mij afgeraden om nog zwanger te worden, en voor sterilisatie vond mijn gyne mij te jong. Toen raadde ze me mirena aan.

Het werd geplaatst ongeveer 3 maanden na de geboorte van mijn jongste. Het deed pijn en ik werd een beetje onwel. Nog een dikke 3 maanden heel licht bruin bloedverlies gehad, en sindsdien niets meer. Enkel heb ik last van (vrij veel) slijmverlies. en af en toe een lichte kramp. Ik heb me wel in het begin 2 keer laten testen op een zwangerschap (via bloed) want ik was er bijna van overtuigd dat ik terug zwanger was, maar beide keren was dit negatief.

Ik ben er heel content van en als het zo blijft zal ik na de 5 jaar zeker opnieuw een laten plaatsen. De gyne zal dit dan wel doen onder plaatselijke verdoving, heeft ze mij al gezegd.
Volgende maand moet ik voor het eerst terug op controle. Ik ben benieuwd.

groetjes

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 17:16

Online Status Bekijk profiel
hey,

hier ook mirena-spiraaltje, 2 maanden na de geboorte van mijn zoontje. heb elke maand lichte bloedingen gehad maar ik kom met een dun maandverbandje per dag toe.
ook wel eens een steek en een kramp.
wel nog soort van migraine :-(
pijnlijke borsten en melkafscheiding.
geen last bij seks. eerst wel, maar toen de draadjes wat korter laten knippen... :-)
5 jaar zal hij zijn werk doen en dan misschien een 2de kindje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]