< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/08/2008 @ 21:24
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Natalie, ik duim ook mee voor je dat alles goed komt!

Probeer maar veel te rusten deze week!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:56
Baby1979

Natalie, wat ontzettend spannend voor je meid, ik duim ook zeker mee! Een week duurt dan inderdaad een eeuwigheid..

Louise, ik begrijp helemaal wat je voelt,ik ben er ook bijna zeker van dat het dit jaar moet gaan lukken ...Maar dan hoor ik weer verhalen van mensen dat het wel een jaar kan duren, en daar moet ik echt niet aan denken, ik ben zo ongeduldig....Het liefst krijg ik nog een kindje voor dat ik 30 ben (juni volgend jaar)

Ellen, gelukkig maar dat je nu niet meer zo misselijk bent..Ik begin 1 september aan een nieuwe baan, en mocht ik het geluk hebben dan zwanger te zijn dan hoop ik dat ik een beetje gespaard wordt met de zwangerschapskwaaltjes. Ik zou er alles voor over hebben, maar als ik de eerste weken van mn nieuwe baan al moet vertellen dat ik zwanger ben dan weet ik zeker dat ze me niet houden na de proeftijd. Best wel erg eigenlijk als ik zo over nadenk, want ik zou het dan het liefst van de daken schreeuwen haha

Tessa, wat lijkt me dat een heerlijk gevoel als je je kleintje voelt in je buik...Als ik dat soort verhalen hoor dan dan kan het mijn niet snel genoeg gebeuren

Misschien is dit een hele rare vraag, maar ik zou heel graag jullie mening willen...officeel ovuleer ik dus pas 6 juni (volgens de statistieken hihi). Mijn vriend en ik hebben gisteren geklust. En stel dat we voor 6 juni niet meer de mogelijkheid krijgen om te klussen,is er dan wel een mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen raken. Ik heb nl wel eens gehoord dat de zwemmers van een partner maar 3 dagen overleven...ik merk wel aan een aantal dingen dat ik op dit moment vruchtbaar ben..

Liefs
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:04
Ellen

Baby1979, je bedoelt 6 augustus?
Als je dan je eisprong hebt en je hebt enkel gisteren geklust, kun je nog perfect zwanger worden!
Mannelijke zaadcellen overleven gemiddeld 3 dagen, vrouwelijke zaadcellen kunnen wel tot 6 dagen overleven!

De maand dat ik zwanger werd, heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld op dag 15 en we hebben toen enkel op dag 12 kunnen klussen!

Daarom denk ik dat we een meisje zullen krijgen.. (15 augustus weten we het hopelijk!)

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:51
Baby1979

Ok, dank je wel

Haha ja ik bedoelde inderdaad augustus

We zullen zien of het deze maand lukt, ik hoop zo dat het raak is!

Een vriendin van ons is nu ook 7 maanden zwanger, en ik smelt helemaal als ik haar zie met haar mooie zwangere buik hihi..

Liefs
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:49
Natalie

Ik heb deze middag helder rood bloed verloren. Ik heb al naar de gynaecoloog gebeld, maar ze was bezet en moet mij nog terug bellen. Ik vrees weer voor het ergste

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:54
Louise

Oooh lieve Natalie, dit kan toch niet waar zijn??
Meid, ik dat het toch nog goed komt hoor, dit verdien je echt niet!

Dikke dikke

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:32
Ellen

Natalie, ik hoop echt dat dit niet op een miskraam wijst!

Hopelijk is het gewoon zoiets als ik heb meegemaakt! Ik had ook rood bloedverlies (heel hevig!) en dit kwam door een bloedklonter.
Volgens mijn gyn verliezen 1/5 zwangere vrouwen rood bloed tijdens de eerste weken van hun zwangerschap en loopt het toch goed af! Ik hoop echt dat je hier bijhoort!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:35
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Nathalie

Ook ik heb net 2 MK na mekaar gehad van maand tot maand. Gek he, heb jij ook zoveel pijn die er bij komt dan ook nog. Ik voelde het al een week op voorhand dat het mis ging lopen, ik had toch zo'n pijn. Vorige Zaterdag zijn dan de bloedingen bij mij doorgebroken. Ellendig he, blij zijn dat je zwanger bent, na een week a 2 weken wordt dat geluk zo weg gerukt. Begrijp hoe jij je moet voelen meid, ik zou zeggen super veel sterkte, je kan het best gebruiken. Maar hou de moed erin he, samen komen we erdoor enne er is vast en zeker nog een beebje voor ons uitgerekent hoor.
Liefs Marijke

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:38
Marijke

Ik hoop echt dat je voor hebt wat ellen voor heeft gehad hoor. Dat het echter een bloedklontertje was. Dus ik brand mee een kaarsje

Ellen, hoelang had je die bloeding dan in dagen? Nu begin ik weer hoop te krijgen dat het bij mij ook mss een kleine kans is.

Liefs

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:44
Baby1979

Ohww dat is schrikken Natalie!

Ik hoop dat je inmiddels weet wat er aan de hand is en dat alles goed is met je kindje!!!

Ik duim voor je meid

Liefs
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 10:01
Natalie

Bedankt voor jullie lieve reacties

Ik heb deze morgen een tweede echo gekregen en daarop was op te zien dat het gegroeid was, dus dat is al een goed teken. Volgende week dinsdag krijg ik al mijn derde echo en daarop zal dan hopelijk een hartslag op te zien zijn. Dus nog ff blijven duimen. De gynaecoloog zei dat ik voorzichtig optimistisch mag zijn.

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:01
Tessa

Natalie,blij te horen dat het goed gegroeid was! Komt wel goed!!!

Ik mag zo dadelijk weer naar ons meisje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 19:22
Ellen

Natalie, das al positief hé!
Hopelijk blijft het kindje nu goed groeien en hoor je op volgende echo de hartslag! Weet je de oorzaak van het bloedverlies?

Marijke, ik heb 3 weken bloedverlies gehad (van week 6 tot week 9)
De eerste 2 dagen was het helderrood (heviger dan een menstruatie), de dagen daarna was het enkel bruin bloedverlies.

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 19:23
Ellen

Oh Tessa, ik zie net dat je vandaag je kleine meid weer zult zien! Hoe is het geweest? Ze is al goed gegroeid zeker?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:04
Tessa

Alles in orde met de kleine meid.Ze ligt momenteel wel in stuit maar ze heeft nog tijd genoeg om te draaien he.Het zal wel een klein fijn baby'tje worden.Ze weegt ongeveer 560gr en meet zo'n 28cm.Dit is binnen de normale grenzen maar wel onder het gemiddelde.Ach ja zolang ze maar gezond is.Heb eigenlijk liever zo'n kleintje

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:06
Natalie

Fijn om te horen dat alles in orde is, Tessa. Ze heeft idd nog tijd genoeg om zich te draaien.

Op de echo was geen oorzaak te zien voor de bloeding. Ik hoop ook dat er volgende week al een hartje te zien en te horen is.
Hoe groot was het beebje bij jullie toen je de hartslag hoorde?

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 15:57
Baby1979

Dat is al heel goed nieuws Natalie Ik hoop ook voor je dat je volgende week het hartje hoort...Wat lijkt me dat speciaal.

Ik las gisteren over pretecho's, dat lijkt mij ook zo bijzonder om te hebben. (ik loop weer te hard van stapel, eerst maar eens zwanger worden hihi ) Willen jullie zwangeren onder ons die ook laten maken.

Van het klussen is niets meer terecht gekomen,dus de laatste klusdag was zondag...en vandaag heb ik officeel mijn ovulatie...20 augustus zal ik mn periode moeten krijgen, ik ben zo benieuwd, dit worden weer twee lange weken haha...ik las ook iets over sensitest zwangerschapstesten, die kun je 4 dagen eerder al gebruiken. heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 16:00
Natalie

ik heb ook al gelezen dat de sensitesten zeer gevoelig zijn. Maar ik heb ze nooit gebruikt dus ik kan je daar niet bij helpen.
Ik heb altijd die van het kruidvat gebruikt. 6 of 7 euro kosten ze. Je kan ze gebruiken vanaf je nod.

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 19:39
Ellen

Baby1979, dat wordt aftellen deze 2 weken! Hopelijk test je positief over 2 weekjes! Ik heb zelf geen ervaring met sensitesten. Ik gebruikte altijd de kruidvat testen.
Ik ga zo'n pretecho laten maken maar ben nog een beetje aan het twijfelen wanneer ik dit het beste laat doen. Sommige zeggen dat dit op 17 weken het beste resultaat geeft (dan kan het beebje nog volledig op het scherm) anderen zeggen dan weer dat je dit beter rond 22-24 weken laat doen (dan zijn de 3D beelden veel duidelijker)
Ik ga waraschijnlijk een afspraak maken rond de 22 weken omdat ik graag 3D en 4D beelden wil hebben

Natalie, de eerste keer dat we het hartje gehoord hebben was ons beebje 0,75 cm en ik was toen 7weken en 1 dag (volgens gyn 6 weken en 5 dagen)

Tessa, leuk dat alles zo goed is met je kleintje!

[Laatst gewijzigd door Ellen - 06/08/2008 @ 19:40] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 21:25
Tessa

Baby1979,ik heb ook steeds de testen van kruidvat genomen en deze zwangerschap heb ik er al een gedaan 3 dagen voor mijn nod en gaf al een licht positieve streep aan!

Wij hebben een pretecho (3D/4D) laten maken en dat is echt geweldig.
Je kindje moet wel goed liggen anders zie je het niet duidelijk.Ik heb op m'n profiel een 3D foto van ons meisje.

De suikerbonen zijn gekozen...en de naam ook!!!

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:11
Ellen

Tessa, op hoeveel weken hebben jullie die pretecho laten maken?

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:15
Tessa

Ellen,was eigenlijk gevraagd om deze week te doen (24w) maar vorige keer (20w en 5d) zette de gynae uit zichtzelf de beelden om in 3D/4D.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:22
Ellen

Amai dan heb jij op 20 weken al een mooi resultaat!
Wij hebben besloten op het rond de 22 weken te laten doen. Voor 4d moeten we een afspraak maken bij een pretecho-bureau, onze gyn heeft die apparatuur niet.

Ik ben benieuwd naar de naam voor jullie kleine meid!

Voor een meisje zijn wij er ook al uit, voor een jongen komen we maar niet overeen

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:15
Mira

Online Status
Hallo allemaal,
ik probeer net zoals een aantal van jullie zwanger te geraken. Sinds vorige week ben ik jullie reacties aant lezen en het heeft me zo geboeid dat ik me ook geregistreerd heb. Ik ben nog maar sinds juli gestopt met de pil en ben dus nu benieuwd of het van de eerste keer raak is.

We zullen wel zien. Weet iemand trouwens wanneer ik het beste een zwangerschaptest kan doen?

groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:50

aan mira
hallo mira
wij zijn ook nog maar net gestopt met de pil
ik heb wel al 1 zoontje Noah maar hij is ondertussen al 2 jaar
en 3 weken gelden zijn we getrouwd en willen dus nu voor een tweede kindje gaan
groetjes

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:12
Natalie

Hey mira en jessy, hopelijk zijn jullie snel zwanger

Dinsdag mag ik terug gaan voor een echo. Ik hoop zo dat ik een hartje ga zien, maar ik heb er schrik voor. Ik heb nog steeds last van bruinverlies.
Maar aan de andere kant heb ik dan ook weer last van tal van andere zwangerschapsverschijnselen zoals zere (.)(.), misselijk gevoel, vermoeidheid en humeurswisselingen dus zolang ik dit allemaal blijf voelen, bekijk ik het positief. Alhoewel dit soms moeilijk is, want dat misselijk gevoel heb ik niet alleen 's morgens, maar de hele dag.

Hoe is het met de rest van de dames?

Groetjes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:57
Mira

Online Status
Ja Natalie,
ik hoop dat het deze keer allemaal in orde is. Maar ik denk dat het toch zeker een goed teken is dat je al die zwangerschapsverschijnselen hebt. Ik kan wel begrijpen dat je ongerust bent. Ik zal voor je duimen.

Aan Jessy,
ik hoop ook voor jou dat het snel zal lukken. Ik denk al de hele maand dat ik zwanger ben, maar als ik dan een test doe is die negatief. Ik ben veel te ongeduldig. Ik ga maar eens eerst wachten of ik mijn regels krijg of niet en dan zal ik nog eens een test doen.

groetjes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:07
Baby1979

Tessa, wat een mooie foto's op je profiel. Mooie kindjes hoor...De pretecho ziet er inderdaad heel bijzonder uit, ik weet ook heel zeker dat ik er ook eentje wil laten maken als ik zwanger ben..

Ik denk dat ik een paar testen bij de kruidvat ga halen..Misschien ga ik stiekem volgende week al een testje doen hihi, want nog tien dagen wachten pfff...duurt echt lang zo...

Jesse en Mira, ik hoop dat het jullie ook snel lukt...

Ik las ergens info over de innesteling, en bij de ene lees ik dat het de 19e dag van je cyclus zou moeten zijn, en bij de ander 6 dagen na je ovulatie. Hoe zit dat nou precies? En hebben jullie dat ook gemerkt, d.m.v bloeding?

Vrijdag zijn goede vrienden van ons getrouwd, een heerlijke dag, en veel te gezellig hihi... Ik had ook een flinke kater de dag erna hihi....Nu hoop ik niet dat dit invloed zou kunnen hebben op mn eventuele zwangerschap. Want echt gezond is het natuurlijk niet....

Mijn vriend en ik willen ook graag trouwen, hij is bezig een bedrijf op te zetten, en zodra alles in een rustig vaarwater is gaan we ons daar op concentreren Zijn jullie allemaal getrouwd, of eventuele trouwplannen?

Liefs
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:38
Ellen

Mira en jesse, ik duim voor jullie mee dat je jullie snel zwanger zullen zijn!
Jesse, proficiat nog met de trouw!

Mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd. Wij willen zeker trouwen. Het liefst in de zomer van 2010. Maar aangezien wij graag 3 kinderen kort op elkaar willen, zal het daar een beetje van af hangen. (ik wil niet trouwen terwijl ik hoogzwanger ben!)

Natalie, de misselijkheid bij jou is toch wel een positief teken! Ik heb ook lang bruinverlies gehad terwijl ik heel de dag door misselijk was. Mijn gyn zei altijd "zolang je zo misselijk bent, moet je je geen zorgen maken"

Baby1979, gemiddeld gebeurt de innesteling zo'n 5 dagen na je eisprong. Ik heb daar zelf niks van gevoeld, heb toen ook geen bloeding gehad. Maar dat hangt echt van persoon tot persoon af.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 14:54

hallo
ik ben ook een ongeduldige hoor maar dat heb ik bij alles maar ik laat dat nooit merken , vraag me eigenlijk af vanaf wanneer ik kan testen wil er zo graag al een gaan kopen , maar dan wil ik ook testen
groetjes
en aan iedereen veel succes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 15:04
Ellen

Jessy, ik zou toch zeker proberen te wachten tot je nod met testen.
de kans dat je voor je nod positief test is niet zo groot, en dan ga je alleen maar teleurgesteld zijn.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:50
Tessa

Welkom en veel succes met het zwanger worden aan de nieuwe

Natalie,al die zwangerschapskwaaltjes zullen wel een goed teken zijn hoor!!!

Baby1979,dank je wel voor de complimenten
Zo'n pretecho is echt heel bijzonder om te zien.Dit is dan nog maar enkel een foto,je zou de film moeten zien

Ellen,nog 3 maandjes geduld naar de naam... Wij hadden al een jongensnaam maar kwamen voor een meisje niet overeen,uiteindelijk heb ik toch m'n zin gekregen maar het wordt wel geschreven om de manier dat m'n ventje het wou.Zo hebben we beide toch een beetje onze zin he.

De 30 weken komen nabij...wat gaat het snel

Groetjes Tessa en

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:01
Natalie

Morgen DE echo, om te kijken of het hartje klopt. Ik heb zoveeeeeeel zenuwen. Ik ga weer geen oog dicht kunnen doen deze nacht. Duimen jullie mee morgen? Ik laat jullie morgen zeker iets weten.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 22:04
Louise

Hey Natalie, speciaal voor jou een mega-dikke . Ik kan geloven dat je zenuwachtig bent meid, je zou voor minder! Neem anders vanavond nog een warm badje zodat je hopelijk toch wat kan slapen.

Meid, ik denk aan je morgen, laat ons snel iets weten hoor!
xx
Louise

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:22
Tessa

Ik hoop zo snel mogelijk iets van je te horen! De duimen staan omhoog

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:37
Natalie

De echo is pas om 13u40 dus ontspan jullie duimen nog maar even.

Ondertussen gaat mijne tikker sneller als normaal. Maar ik voel me nog altijd misselijk, nog steeds gevoelige (.)(.),... dus ik denk dat het straks positief gaat zijn.

Tot straks

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:39
Baby1979

Natalie, héél veel succes meid...hier wordt ook zeker voor je geduimd!!! Komt helemaal goed !!

Liefs
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:43
Baby1979

Nog eventjes geduld dus... wachten duurt altijd zo lang he...

Ik draai wel rondjes met mijn duimen, hou ik het wel vol tot twee uur

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:59
Ellen

Natalie, veel succes zo dadelijk!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:35
Natalie

Het hartje klopt ! 6mm groot en de oorzaak van de bloeding was ook een bloedklonter. Hij is nog niet helemaal weg, maar het kon geen kwaad.
Ohhhhhh i'm so happy!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:38
Tessa

Zie je wel! Ben heel blij voor je

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:44
Baby1979

Oh wat een goed nieuws !!! Ik ben blij voor je meid!!

Ik stond net onder de douche en er viel me ineens iets op...T klinkt heel raar maar ik vertel het toch even...

Ik zag dat ik ineens grote talgbultjes op mijn tepels heb, op mijn tepelhof om precies te zijn...Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Normaal heb ik wel kleine bultjes, maar ze worden nu iets groter...

Liefs
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 17:47
Ellen

Natalie, ik ben zo blij voor je! Nu kan je echt gaan genieten!
En die bloedklonter, maak je daar maar niet te veel zorgen over! Zolang je maar voldoende rust, kan dat geen kwaad!
Niet verschieten als je ineens weer een beetje bloedverlies hebt hé! Meestal verdwijnt zo'n bloedklonter op natuurlijke wijze.

Moet jij nu ook zo vaak op controle gaan daardoor? Ik moest in het begin om de 2 weken gaan, nu om de 4 weken. Maar dat vind ik absoluut niet erg

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:28
Louise

Ooooh Natalie, dikke dikke OEF!
Vanaf nu kan je echt gaan genieten, ben zooo blij voor jou!

groetjes,
Louise

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:41
Natalie

@ Ellen: Ik moet voorlopig om de 3 weken gaan. 2 september mag ik al opnieuw een echo laten maken. Ik vind dit ook helemaal niet erg De echo van gisteren heb ik op dvd laten zetten, want mijn man kon er jammer genoeg niet bij zijn. 2 september gaat hij wel mee, dat wilt hij niet missen.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:34
Ellen

Kan jou gyn de echo's op dvd zetten? heerlijk!
Ik ga morgen ook eens vragen of de mijne dat kan! Lijkt me fantastisch om het achteraf nog eens rustig te kunnen bekijken!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:27
Natalie

Mijn man en ik vonden het erg dat hij er niet bij kon zijn. Dus ik eens gebeld of ze de echo konden vastleggen op video of dvd. Bij mij ging het dus op dvd, die je iedere keer kan meenemen. Ik vind het ook wel leuk om er thuis nog eens naar te kijken.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 17:26
Tessa

Bij mijn gynae was het tot voor kort op video en nu ook op DVD. Jammer genoeg hadden wij bij ons meisje de pech dat de video stuk was bij de eerste 3 echo's.Vanaf de 20w echo (en dus ook de mooie 4D) hebben wij alles op DVD.Veel leuker om het thuis op je gemakje nog eens te herbekijken.En zeker een leuke herrinering voor de kindjes zelf later.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 21:07
Ellen

Ik ben net naar de gyn geweest en alles was perfect.
Ons kindje is zo'n 17 cm en weegt ongeveer 170 gram.
En... IT'S A BOY!

Ik had ook gevraagd of ze de echo op dvd konden zetten maar dat ging niet. Een reden te meer om zeker een pretecho te laten maken want hij lijkt me inderdaad ook leuk als ons zoontje die dvd later zelf eens kan bekijken!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 10:23
Baby1979

Ellen, een jongen , super!! En fantastisch dat alles goed gaat!!

Hier zijn het ook spannende dagen....nog een paar dagen en dan kan ik gaan testen. Ik mag gek zijn maar ik voel van alles. Ben ook al een paar dagen misselijk en een apart gevoel onderin mijn buik, sinds de dag dat ik eventueel een innesteling zou moeten hebben (kwam ik net achter)...ik heb wat rondgekeken en er zijn vrouwen die merken dat er een innesteling plaatsvindt, hoewel deskundigen zeggen dat je een innesteling niet kunt voelen...ik ga mezelf ook niet gek maken...het is even afwachten...

Ik moet me ook echt inhouden om niet alvast een test te halen haha....

Liefs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >