Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2008 @ 21:24 Ellen ![]() | Natalie, ik duim ook mee voor je dat alles goed komt! Probeer maar veel te rusten deze week! |
| 04/08/2008 @ 14:49 Natalie ![]() | Ik heb deze middag helder rood bloed verloren. Ik heb al naar de gynaecoloog gebeld, maar ze was bezet en moet mij nog terug bellen. Ik vrees weer voor het ergste ![]() |
| 04/08/2008 @ 18:54 Louise ![]() | Oooh lieve Natalie, dit kan toch niet waar zijn?? Meid, ik dat het toch nog goed komt hoor, dit verdien je echt niet!Dikke dikke ![]() |
| 05/08/2008 @ 09:44 Baby1979 ![]() | Ohww dat is schrikken Natalie! ![]() Ik hoop dat je inmiddels weet wat er aan de hand is en dat alles goed is met je kindje!!! Ik duim voor je meid ![]() Liefs |
| 05/08/2008 @ 13:01 Tessa ![]() | Natalie,blij te horen dat het goed gegroeid was! Komt wel goed!!! Ik mag zo dadelijk weer naar ons meisje ![]() |
| 05/08/2008 @ 19:23 Ellen ![]() | Oh Tessa, ik zie net dat je vandaag je kleine meid weer zult zien! Hoe is het geweest? Ze is al goed gegroeid zeker? ![]() |
| 07/08/2008 @ 20:11 Ellen ![]() | Tessa, op hoeveel weken hebben jullie die pretecho laten maken? |
| 07/08/2008 @ 20:15 Tessa ![]() | Ellen,was eigenlijk gevraagd om deze week te doen (24w) maar vorige keer (20w en 5d) zette de gynae uit zichtzelf de beelden om in 3D/4D. |
| 08/08/2008 @ 18:15 Mira | Hallo allemaal, ik probeer net zoals een aantal van jullie zwanger te geraken. Sinds vorige week ben ik jullie reacties aant lezen en het heeft me zo geboeid dat ik me ook geregistreerd heb. Ik ben nog maar sinds juli gestopt met de pil en ben dus nu benieuwd of het van de eerste keer raak is. We zullen wel zien. Weet iemand trouwens wanneer ik het beste een zwangerschaptest kan doen? groetjes |
| 10/08/2008 @ 09:57 Mira | Ja Natalie, ik hoop dat het deze keer allemaal in orde is. Maar ik denk dat het toch zeker een goed teken is dat je al die zwangerschapsverschijnselen hebt. Ik kan wel begrijpen dat je ongerust bent. Ik zal voor je duimen. Aan Jessy, ik hoop ook voor jou dat het snel zal lukken. Ik denk al de hele maand dat ik zwanger ben, maar als ik dan een test doe is die negatief. Ik ben veel te ongeduldig. Ik ga maar eens eerst wachten of ik mijn regels krijg of niet en dan zal ik nog eens een test doen. groetjes |
| 10/08/2008 @ 15:04 Ellen ![]() | Jessy, ik zou toch zeker proberen te wachten tot je nod met testen. de kans dat je voor je nod positief test is niet zo groot, en dan ga je alleen maar teleurgesteld zijn. |
| 12/08/2008 @ 10:22 Tessa ![]() | Ik hoop zo snel mogelijk iets van je te horen! De duimen staan omhoog |
| 12/08/2008 @ 10:39 Baby1979 ![]() | Natalie, héél veel succes meid...hier wordt ook zeker voor je geduimd!!! Komt helemaal goed !! ![]() Liefs |
| 12/08/2008 @ 10:43 Baby1979 ![]() | Nog eventjes geduld dus... wachten duurt altijd zo lang he... Ik draai wel rondjes met mijn duimen, hou ik het wel vol tot twee uur ![]() |
| 12/08/2008 @ 10:59 Ellen ![]() | Natalie, veel succes zo dadelijk! |
| 12/08/2008 @ 16:35 Natalie ![]() | Het hartje klopt ! 6mm groot en de oorzaak van de bloeding was ook een bloedklonter. Hij is nog niet helemaal weg, maar het kon geen kwaad.Ohhhhhh i'm so happy! ![]() |
| 12/08/2008 @ 16:38 Tessa ![]() | Zie je wel! Ben heel blij voor je ![]() |
| 12/08/2008 @ 19:28 Louise ![]() | Ooooh Natalie, dikke dikke OEF! ![]() Vanaf nu kan je echt gaan genieten, ben zooo blij voor jou! ![]() groetjes, Louise |
| 13/08/2008 @ 12:34 Ellen ![]() | Kan jou gyn de echo's op dvd zetten? heerlijk! Ik ga morgen ook eens vragen of de mijne dat kan! Lijkt me fantastisch om het achteraf nog eens rustig te kunnen bekijken! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!

dat het toch nog goed komt hoor, dit verdien je echt niet!

Ik had ook een flinke kater de dag erna hihi....Nu hoop ik niet dat dit invloed zou kunnen hebben op mn eventuele zwangerschap. Want echt gezond is het natuurlijk niet....
, super!! En fantastisch dat alles goed gaat!!