[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 14:33 Liesbet ![]() | hoi tinne, Als ik me goed herinner kan je hiervoor terecht in geboortehuis ISIS. Als ik me niet vergis is dat in Goetsenhoven dus niet zo ver van jullie af. groetjes |
| 26/03/2008 @ 12:03 karen ![]() | Ik ben van Tienen en ik heb kraamhulp gehad van de Bakermat. Ik was daar heel tevreden over! Een overzicht van de organisaties die kraamhulp aanbieden in Vlaams-Brabant en Brussel Organisatie Aanbod Regio Landelijke Thuiszorg vzw (voorheen Kraamzorg De Bakermat) Remylaan 4 B 3018 Wijgmaal Algemene info: 016/24 39 39 http://www.landelijkethuiszorg.be Aanvraag en specifieke vragen rond kraamhulp: 016/24 49 24 Opgeleide kraamverzorgenden (60) worden enkel ingezet in kraamgezinnen Urenpakket : 6 tot 10 dagen, 4, 5 of 6 uur per dag, afhankelijk van de wens van de cliënt Kraamzorg van 5 dagen tot maximaal 4 weken na de bevalling of thuiskomst Overgang naar en verlenging via gezinszorg mogelijk Vlaams-Brabant en de rand rond Brussel: Dilbeek, Wambeek, Roosdaal, Liedekerke, Affligem, Asse, Wemmel, Merchtem, Opwijk, Meise, Grimbergen, Londerzeel, Kapelle o/d Bos, Zemst, Vilvoorde, Machelen, Steenokkerzeel, Zaventem, Tervuren, Overijse, Hoeilaart Groetjes Karen ![]() |
[Reageer]

kraamhulp Tienen-Hoegaarden