Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/01/2008 @ 13:41 cindy | hallo hier is het druk geweest 2 van mijn 3 kindjes ziek geweest en mijn man is ook ziek geweest hoe is het bij jullie en christel al gestart met opvang groetjes cindy |
| 04/02/2008 @ 21:41 Wanda | Hallo, Verleden week zijn we naar K&G geweest. Amber is niet zoveel bijgekomen. Ze weegt nu 5,980 kg. Sedert dit weekend eet ze nu ook fruitpap, wat ze heel erg lekker vind. Hoe gaat het met jullie kindjes? Groetjes, |
| 14/02/2008 @ 12:33 cindy | dag dames het is hier een beetje aan het stilvallen hier is alles ok met de kindjes hoe is het bij jullie? en christel ga je nu starten als om tot schrijfs groetjes cindy |
| 16/02/2008 @ 12:17 Wanda | Hey Cindy, Het was hier inderdaad een beetje aan het stilvallen. Blijkbaar hebben we het allemaal redelijk druk. Met ons Amber gaat alles heel goed. Ze eet goed haar groente- en fruitpap. Deze week heeft ze zich voor het eerst van op haar rug naar haar buik gerold. Toch plezant hé als ze zo nieuwe dingen leren en kunnen ![]() Morgen gaan we voor het eerst babyzwemmen. Ik kijk er al naar uit. Spijtig genoeg heb ik nu wel een infectie op keel en ogen ![]() Hopelijk is het met mijn medicatie vlug over. Christel, Ik ben ook benieuwd om nog iets van je te horen ivm het starten als om. Groetjes |
| 21/02/2008 @ 19:32 knuffelmama | Hoi mama'sMogen wij er ook bij? We zijn van Ruien hebben een zoontje van 2 jaar en verwachten een 2de kindje begin september?Groetjes![]() |
12/03/2008 @ 21:15![]() | elaba lang lang geleden even drukjes geweest maar heb goed nieuws mag mij dus bekend maken dat ik onthaalmoeder word en vanf ik een voledige bezeting heb dan start ik leuk he vandaag zijn de eerste mensen komen zien en dat kindje zou vanaf september komen :) ben zoooo blij .met yanni is alles goed alleen dat hij snachts nu terug waker is om 4 uur weer een pap dus ja wat kan je er aan doen he . ze groeien zooo rap he amai niet te doen . en hoe is het hier met de kindjes ![]() vele Grtjs PS hier mijn email adres of msn hi christeldw@live.be vele grtjs he ![]() ![]() |
12/03/2008 @ 21:17![]() | wanda waar ga jy baby zwemmen ik doe dat in zottegem is leuk e grtjs |
| 13/03/2008 @ 13:02 cindy | hey christel dit is leuk nieuws dat je mag starten als om hopelijk heb je vlug een volleddige bezetting,als je nog vragen hebt stel ze maar he veel succes groetjes cindy |
| 13/03/2008 @ 21:39 Wanda | Hoi, Christel, leuk dat je kan beginnen als onthaalmoeder Ik ga in Deinze zwemmen met Amber. Zondag is het al de laatste les. Maar mijn meisje vind het heel leuk in het water dus ik denk wel dat we nog regelmatig gaan zwemmen. Maandag zijn we nog eens op controle geweest bij k&g en ze mag beginnen vlees eten. Dit weekend starten we ermee. Voor de rest heeft ze nog steeds last van haar verkoudheid, eigenlijk meer van het hoesten. Daarom ga ik maandag langs bij de kinderarts. Ik hoop dat die hoest eindelijk opgelost geraakt. Groetjes en tot de volgende keer |
14/03/2008 @ 19:35![]() | ela aa in deinze ik in zottegem nog twee lessen. hij doet het ook super graag ze, this echt genieten als hij in het water zit . yanni heeft zijn eerste tandje hihi |
| 04/04/2008 @ 12:51 cindy | hallo iedereen het is hier een beetje aan het stilvallen ,heeft iedereen het zo druk? christel,hoe gaat het met de bezetting voor de kindjes,kan je starten in juni? en wanda hoe loopt het bij jullie? hier is alles ok, maandag terug school en ben er kwaad om,want met het slechte weer hebben ze niet veel kunnen buiten spelen groetjes cindy |
| 04/04/2008 @ 17:31 Wanda | Hallo, Het is hier inderdaad al druk geweest. Ondertussen is het babyzwemmen al afgelopen maar we zijn wel van plan om nog regelmatig te gaan zwemmen. Sinds gisteren heeft Amber wat koorts maar ze ziet er niet vanaf. In de creche denken ze aan 3-dagen koorts. Hebben jullie kindjes dit ook gehad? Vanavond moeten we nog gaan eten en morgenavond naar een trouw. Het is dus weer een druk weekend. Groetjes |
| 07/04/2008 @ 13:27 cindy | hey christel ik heb zeven kindjes ingeschreven en daarmee kom ik aan een volledige bezetting,het is op de middag wel druk want meestal zijn er hier 6 diemoeten eten krijgen maar voor de rest valt dat goed mee wanda heb je u geamuseerd van het weekend was zaterdag wel slecht weer he groetjes cindy |
24/08/2008 @ 19:42![]() | hallo , heb een forumke gemaakt over kindjes en meeningen delen http://babyroomke.actieforum.com Liefs christel |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's uit vlaamse ardennen ?

We zijn van Ruien hebben een zoontje van 2 jaar en verwachten een 2de kindje begin september?Groetjes