Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 13:36 Anne2 | Hoi Anne.. wat toevallig ik heet ook anne en heb ook mij NOD op de 17e deze maand :P ik heb maar even mijn naam veranderd in Anne2 zodat ze ons uit elkaar kunnen houden.. Heb jij al zwangerschapsverschijnselen?? Ik nog niet echt.. ik zal voor je duimen !! groetjes Anne2 |
| 12/03/2008 @ 14:40 timara ![]() | hoi kleurtje. wat leuk dat er nog iemand is die voor een derde gaat. Niet echt prakties als je bezich bent met en nieuwe baan, hoe ga je dat dan doen? |
| 12/03/2008 @ 14:49 eefkezeefke | Stien, 1e kindje, NOD 14 maart Timara 3e kindje, NOD 16 maart Helena, B, 38, 2e kindje, 2e ronde, NOD 16 maart Anne, 1e kindje , NOD 17 maart Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste echte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Sara, 2de kindje, 2de rond na MK, NOD 19 maart Lynn, NOD 19 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart Eefkezeefke, 1e kindje, 5e ronde, NOD 18 maart voel steekskes in onderbuik (al verschillende dagen), dikkere gespannen borsten al bijna 2 weken, dikwijls mottige maag en "licht" in het hoofd maar of dat nu wil zeggen dat het zover is... afwachten maar |
| 12/03/2008 @ 14:59 lollie ![]() | Hey eefkezeefke, ik voel juist hetzelfde als jou Lollie |
| 12/03/2008 @ 18:03 timara | waar komen jullie allemaal vandaan? Ik zelf kom uit Zeeland. |
| 13/03/2008 @ 09:10 eefkezeefke | effe antwoorden op de vraag van waar we zijn: Kessel-Lo bij Leuven. 29 jaar (in oktober komt de 3 er aan ;))) in augustus 3 jaar getrouwd. |
| 13/03/2008 @ 10:13 timara ![]() | ja hoor meiden hier is de boel los gebarst even mij banner veranderd en op naar een kerst kindje ![]() |
| 13/03/2008 @ 10:39 Anne2 | En Anne en de rest.. voelen jullie al wat? Ik weet niet waarom maar van de ene kant denk ik dat het bij mij deze ronde niet raak is, maar soms denk ik ook weer even van wel haha.. Ik kan nu alleen nog maar afwachten. En aangezien ik een hele erge onregelmatige cyclus heb wacht ik zeker nog 1,5 week met testen ( als de er dan nog niet zijn )ookal is dat erg moeilijk dat wachten..groetjes Anne2 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?

zijn zonder kwaaltjes! Nu ja, wij letten toch wel even op heel wat zaken niet? 
, dus nog niet teveel hopen!
)

.
.