< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd
12/03/2008 @ 19:44
Susie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkig heeft niemand er wat mee te maken al zou je een heel voetbalteam plat***ken he.
Je hebt tenminste een beetje genoten van het leven!

Alles valt vast wel op zn plaats hoor Eel.

Beauty, jij ook uitgerekend voor november. Leuk he, zwanger zijn. Ik voel me eigenlijk prima. Beetje ongi krampen en moe, maar verder goed!
Ik denk wel dat dit hummeltje in oktober komt. Mijn man denkt op zijn verjaardag de 22e.

[Laatst gewijzigd door Susie - 12/03/2008 @ 19:45] - Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 20:11
beauty

Online Status Stuur bericht
hallo susie
ik zit ook al wat daagjes met ongi.kramp. en erg moe,daarom was ik in shock gisteren dat mijn zw.test positief was had normaal volgende week mijn moeten krijgen teminste dat dacht ik omdat ik net ongi,pijn had maar heb 5 testen gedaan allemaal positief.ik ben echt nieuwsgierig wat het word jongen of een meid als het maar gezond is.maar ik hoop op een meid ik heb nu al 2 jongens,ben wel benieuwd hoe hij/zij eruit zou zien kleur haar ogen neusje. klinkt misschien nog tevroeg,maar toch vindt het wel leuk omer over te denken fijne avond iedereen groetjes beauty

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 23:55

Online Status Bekijk profiel
hallo eel,

ik wil ook even reageren op de uitlatingen van bb. vond het niet gepast. zo paternalistisch over je doen...
ik heb nu na mijn zwangerschap, toen mijn zoontje 3 maanden was ook met 2 verschillende mannen seks gehad. wel niet gelijk, weliswaar en dan nog 2 keer met de papa van mijne kleine.
ik heb hier ergens op 't forum daarvoor ook vooroordelen van iemand van gekregen.
uiteraard zijn we hier niet om in de grond geboord te worden hé, maar om elkaar te steunen.
ik wens je nog veel succes in je zwangerschap, meid.
weet je, ik ben alleenstaande mama dus ik heb geen partner en ik heb tegen NIEMAND verantwoording af te leggen. ik doe uiteindelijk toch wat IK wil zeker hé.
ik zal uiteraard voorzichtiger zijn, nu ik weet dat je ondanks een spiraaltje toch nog zwanger kunt worden. en ik wil ook geen 1 of andere ziekte oplopen.
maar over het feit hoeveel bedpartners ik al gehad heb en nog ga hebben, daar heeft echt wel niemand kritiek op te geven hé.
zo, wou dit toch ff kwijt!
en meid, jij komt er wel. ik ben er ook uitgekomen, is voor mij ook niet gemakkelijk geweest. maar moeilijk gaat ook!
dada

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 07:53

Ik vind de uitlatingen van bb ook niet gepast. Eel is zo eerlijk om haar verhaal te doen en dan komt zei hier even tussen met die woorden. Ik vind het moedig dat ze het hier zegt want het is inderdaad hier dat sommige mensen zo worden aangevallen over hun verhalen op het laatste durft niemand hier nog iets komen vertellen. Ell proficiat met je zwangerschap.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 10:00
Jojo

Hoi Eel,

ik wil je toch proficiat wensen met je zwangerschap! Zelf ben ik ook onverwachts en ongepland zwanger geraakt. Ik was er vrij snel heel gelukkig mee en ik heb al jaren een vaste partner. Dus het ligt wel iets anders dan bij jou.

Maar bij mij was het heel moeilijk om terug te rekenen wanneer ik zwanger ben geraakt. Ik had echt geen idee meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest en wanneer de baby verwekt kon zijn. Ik heb toen 2 echo's gehad om mijn zwangerschapsduur te berekenen. Tussen die 2 echo's zat maar een week. Op die manier is het best betrouwbaar.

Als tip wil ik je meegeven dat je het best eens terug naar de HA kan gaan en aangeven dat je niet weet wat je wilt. Ik heb de versloskundige gebeld en kon pas 3 weken daarna terecht en niet eens voor een echo!!!
Toen heb ik de HA gebeld en alles uitgelegd en dat ik absoluut niet wist hoe ver ik was. Hij heeft me toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een termijn echo. Ik bleek al 13 weken en 6 dgn te zijn! Ik kom trouwens ook uit NL.

Hoe veel tijd zit er tussen je partners? Als het een questie van dagen is zal het moeilijk zijn om te berekenen wie de papa is. Hoe denk je zelf dat je ouders zullen reageren?

Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Weet je: het is nu eenmaal zo, dan kun je er beter maar het beste van maken! Probeer ondanks dit alles toch van je zwangerschap te genieten!

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 10:44
Liesje

Hoi eel,

eerst en vooral gefeliciteerd met je zwangerschap! Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar wil ook reageren op de uitspraken van bb...

bb ik vind niet dat je jou zo moet uitspreken over iemand die je niet kent!! vooroordelen zijn snel gemaakt he, waarom zou iemand van 21jaar niet gelukkig kunnen zijn met een baby? en al is het met of zonder man... Een ongeplande zwangerschap is mss een drastische verandering in een leven, maar daarom niet ongewenst!!

eel: ik ben ervan overtuigd dat je de juiste beslissingen en keuzes zal maken in jou verdere leven,
Gaat het anders een beetje met jou? Ik kan me wel voorstellen dat het nu wel verwarrende dagen zijn...

liefs xxx

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 12:03
luckybird

Hoi Eel,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Gelukkig weet jijzelf het beste of je klaar bent voor de komst van dit kindje. En de rest van de wereld heeft daar lekker niets mee te maken.
En stel nou dat je in enen toch een te gekke baan krijgt, wie zegt dan dat je een kindje krijgt wat in armoede moet leven. En dan nog als een gezin het niet breedt heeft kun je een kind toch een gelukkig leven geven. Dan maar even geen luxe uitstapjes, maar de natuur in trekken enz is ook geweldig leuk. Zo dit was even een hart voor onder je riem.

In nederland zullen ze niet zo snel een bloedtest doen. Je krijgt wel wat eerder de eerste echo, dan wanneer je zeker weet hoever je bent (dus dat is wel een voordeel, heb je een foto extra).
Voor de verloskundige hoef je in nederland niet te betalen, voor het consultatiebureau ook niet (als de kleine er is). Als je om een medische reden in het ziekenhuis moet bevallen heb je daar ook geen kosten aan. Het hangt van je verzekering af hoeveel kraamhulp je vergoedt krijgt. Wij moesten vorig jaar 157euro zelf betalen.
De aanschaf van je spullen kun je ook net zo duur maken als je zelf wilt. Je kunt nieuw, 2e hands, gekregen enz. En dan is er ook nog een verschil in prijs bijv. bij de hema of prenatal, dus maak je niet te veel zorgen om de kosten.

Geniet er lekker van meid. Het is al een schok dat dit je overkome is.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 12:49

dag eel,

nog even een schouderklopje.
inderdaad zoals door luckybird beweerd, je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
ik heb gelukkig een vaste job, verpleegkundige, heb een appartementje dat ik huur, een auto, en een gezonde knaap, wat wil ik nog meer?
een partner?
ja, dat komt nog wel bij mij hoop ik maar ben nog jong en ik wil niks forceren. ik vind mijn lieve man nog wel...
ik zie er goed uit, veel mensen die dat dikwijls benadrukken dus, waarom zou ik wanhopen.
met de papa van mijne kleine gaat het toch NOOIT meer tegoei komen na alles wat die mij heeft wijsgemaakt en nog gaat wijsmaken.
ik moet verder met mijn leven en mijn zoon komt op de allereerste plaats, wat normaal is hé. mijn volgende partner moet mijn zoon erbij nemen.
het lukt jou ook vast wel.
als je steun hebt van je familie en je ECHTE vrienden. geloof me, die leer je wel snel kennen in moeilijke tijden.
kop op en laat het niet aan je hart komen wat andere denken en als ze geen neutrale mening kunnen hebben, dat ze dat wegblijven van dit forum. we zijn hier voor elkaar te steunen, niet?
hopelijk horen we gauw weer iets van je.
hoe gaat het met je? niet te veel last van de zwangerschap?
dikke x
anneke

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 13:03

Online Status
bb ik vind dat je niet zo mag oordelen over een ander en dan zon reatie geven eel heeft hier ook niet om gevraagt om zwanger te worden en een foutje zit in een klein hoekie en jaze nogmaar 21 jaar en geniet van der leven en dan mag jij net oordelen met wat ze wel en niet mag doen en alseel verschillende partners heeft mag je ook niet zo oordelen vindik en ja de een moet erlanger over doen om kindjes te krijgen nou eel blijkbaar niet die iszo gezegt meteen zwanger daar kan zei ook niks aan doen en als je er niet tegen kan dat ze zo,n vraag steldhierleeser dan over heen of ga na een ander onderwerp

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 13:57

hallo bb nog even dit:

zo paternalistisch doen over eel. je begrijpt het woord toch wel... lees wat jij schrijft: als jij mijn dochter was, ik zou je een schop onder je kont geven...
amai,
kan je nog iemand dieper kwetsen?
en over kinderen krijgen en kinderen gedumpt worden daar is hier toch helemaal geen sprake van.
ik heb ook wel een mening over het feit dat eel zo wel wat onbezonnen heeft gehandeld. maar die mening hou ik voor mezelf en ze is groot genoeg om dit tot een goed einde te brengen.
je mag niet oordelen over: zo jong en al een alleenstaande moeder, daar heeft ze niet voor gekozen.
denk je dat ik ervoor gekozen heb, hoe mijn situatie nu is?
oh, je moest eens weten hoe schuldig ik me voel.
maar ik geef mijn zoon een goede toekomst. ik zal alles in het werk stellen zodat hij goed kan opgroeien...
samen met zijn mama, tenslotte heb IK hem op de wereld gezet en niemand anders.
sorry, wou dit nog even kwijt!
ben opgefokt, niet alleen door dit onderwerp. maar ik heb juist de papa van mijne kleine per sms laten weten dat hij me gisteren als vriendin heeft verloren. hij wou nog goede vrienden met me zijn, niet alleen voor onze zoon maar omdat ik de ex ben waar hij al die tijd nog is aan blijven denken, niet alleen omdat we samen een zoontje hebben.
ik heb hem geschreven dat ik hem met rust zal laten voor altijd. dat het hem goed gaat.
want toen het weer eens voor de zoveelste keer uit was met zijn madam heb ik nog gezegd dat ik hem nog 1 keer een kans wil geven, de allerlaatste en die heeft hij dus nu voorgoed verspeelt. 't is GAME OVER! hij is terug naar haar gegaan en ik had hem nog gezegd dat als ik wist dat ze terug samenwaren ik hem NOOIT meer wou zien. en dat is toch niet wat hij wou... neen, zei hij toen. begon hij te wenen... moest ik medelijden met hem hebben? neen, NIET meer!
ik heb gisteren uit boosheid zijn foto die op mijn kamer stond, gescheurd in duizend stukjes en in de vuilbak gesmeten. ik had die daar gezet voor mijn zoontje, ons zoontje. maar die beseft dat toch nog niet.
jammer genoeg zit ik nu nog een tijdje 3 uur op zondag met hem opgescheept. ik wil zijn kop eigenlijk niet meer zien, na gisteren. 't is voorbij!!! ik ga verder met mijn leven en dat van mijn zoontje. HIJ past er niet meer in.
zo, wou het ff kwijt hoor.
ik wil niet overkomen als dat ik mijn frustraties kwijt wil en ik wil dit zeker niet op bb afreageren.
dus, stop iedereen maar met bb te treiteren (allé, da's niet treiteren). en ze heeft recht om zich te verdedigen.
laten we gewoon elkaar steunen, da's het voornaamste. de wereld is al rot genoeg!
groetjes,
anneke

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 15:03
Esther en K3

BB, hebje vroeger weleens naar Bambi gekeken.....? "Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je mond maar dicht"..!

Eel, gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat alle puzzelstukjes snel op z'n plaats zullen vallen voor je/jullie!

Liefs
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 15:12
bb

Nog een woordje en dan ben ik weg, iedereen heeft het moeilijk, weet ik wel, wie niet? maar het feit dat Eel vertelt dat ze niet weet van wie het kindje zou kunnen zijn, 'is het van die van vrijdag'. Nou, dat doet me denken aan mannen die al wat vrouw lijkt bespringt, zonder te denken aan eventuele gevolgen. Het leven is kort en men moet genieten, maar vaak komt men heel bedrogen uit. Verstand gebruiken dus ! zowel vrouw als man.
Vanwege BB, een 35 jarige vrouw die door haar echtgenoot zo vaak bedrogen werd , dat ze haar kinderwens en eigen wens om te leven kan vergeten, ja , wegens onveilig vrijen, hoef er geen doekjes om te winden.
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 21:46
Eel

Allereerst, BB ik heb jou verder niks te melden, dus hopelijk was dat inderdaad je laatste berichtje.
Dorientje, jouw verhaal deed echt wat met me. Heel herkenbaar wat je schrijft, zo denk ik er dus ook over! Wel heel rot dat het met de papa van je zoontje nu niet meer gaat...
Verder, iedereen super super bedankt voor jullie lieve berichtjes en dat jullie het voor me opnamen tegenover BB.
Vind het echt super fijn dat jullie me allemaal zo steunen, ook al ken ik jullie niet natuurlijk! Doet me echt goed!
Dan zal ik jullie nog even verder op de hoogte brengen:
Vandaag ben ik naar de gyneacoloog geweest. Die heeft een inwendige echo gedaan. Ik heb het hartje zien kloppen! Wat geweldig is dat zeg!
Ook heeft ze gemeten dat ik nu 6 weken en 5 dagen zwanger ben. Nu weet ik dus ook wie de papa is! Ik ga het hem morgen vertellen, ben benieuwd hoe hij zal reageren, maar ik ga maar van het negatiefste uit, dan kan het alleen nog maar meevallen!
Ook heb ik het vandaag tegen mijn ouders en mijn broer verteld. Ik had ze een lief kaartje geschreven met voorop 'Super opa en oma'. Ook had ik 1 van de echo-foto's voor ze ingelijst en ik had ze een rompertje gegeven.
Natuurlijk schrokken ze, na 2uur te hebben gepraat konden ze eindelijk echt blij zijn, er om lachen, zeggen dat ze het toch wel heel leuk vonden om opa en oma en oom te worden! Ze hebben ook gezegd dat ze me natuurlijk in alles zullen steunen, dat ik op ze kan rekenen, dat ze blij voor me zijn en dat we er samen echt alles aan zullen doen om te zorgen dat alles goed gaat komen! Dat was een hele opluchting moet ik zeggen!
Nu hoef ik niks meer te verbergen en kan ik echt volop genieten van mijn zwangerschap!
Als er weer nieuws is laat ik het meteen weten!
Nogmaals, heel erg bedankt jullie!

Heel veel liefs, Eel
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 21:50

hey eel

wat goed dat je ouders zo hebben gereageerd he. Het is te begrijpen dat ze eerst even moeten bekomen van het nieuws maar ze steunen je nu heel goed. Geniet van je zwangerschap zou ik zeggen want het is snel om.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 22:11
Jojo

Hoi Eel,

wat ben ik ontzettend blij om de reactie van je ouders!!!!! Echt dit meen ik uit de grond van mijn hart!! Jij en je kindje verdienen nu het allerbeste....vooral veel liefde en steun! Het is waarschijnlijk zo'n opluchting voor je nu je ouders je steunen!

Nu is het inderdaad aan de papa hoe hij reageert. Heb je verder nog contact met hem of is het iemand die je eigenlijk niet zo goed kent? Wat heb je zelf eigenlijk het liefst? Is het een fijn persoon wat zijn verantwoording neemt en die je dus in het leven van je kindje wilt hebben? Of is het iemand die die verantwoording niet aan zal kunnen?
En ook al reageert de papa negatief, jij kunt je kindje later altijd vertellen wie de papa is.

En hoe voel je je eigenlijk? Misselijk, moe of nergens last van? Geniet zo veel mogelijk van je kindje! Je kunt het echt wel aan!!!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 07:53
luckybird

Fijn dat je ouders het uiteindelijk zo goed opvatten is toch altijd een spannend moment. Die steun heb je in iedergeval nu en volgens mij geeft dat je ook meer rust om te genieten.
Succes met het bezoek aan papa.

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 08:33

hallo eel,

ik heb je laatste bericht met de tranen in mijn ogen gelezen!
dit is zo herkenbaar voor mij.
mijn ouders hebben me ook altijd gesteund en mijn zus is meter van mijn zoontje.
ik heb gisteren een knoop doorgehakt, eindelijk. ik had mijn ex dus geschreven: dat hij gisteren een vriendin is verloren, hij weet wel waarom, ik zal hem met rust laten voor altijd, het gaat je goed.
daarna heb ik mijn gsm afgezet want ik had de late en wou niet gestoord worden in mijn werk.
's avonds na mijn werk heb ik mijn gsm afgezet: had ik nog een smsje van hem: dat als ik een vriendin was geweest ik hem had geholpen en dat er dan geen advocaten waren.
hem geholpen??? met wat??? met tegen mij nog meer te liegen en mij nog meer zeer te doen? komaan!
enfin, hij is het niet waard om nog veel woorden aan vuil te maken. 't is al erg dat ik zondag 3 uur met hem opgescheept zit. een vriendin zij tegen mij dat ik maar wat het huishouden moet doen, terwijl hij bezig is met Robbe en dan gaat de tijd ook goed om. voor mij is hij enkel nog de papa van Robbe. maar hij zal eerst moeten bewijzen dat hij die titel verdiend. tenslotte heb IK al een halfjaar voor mijn zoontje gezorgd. een prachtkereltje (is ook te zien op baby v.d. maand)

dus eel, ik wil maar zeggen dat ik het heel fijn vind voor jou dat het zo goed gegaan is bij je ouders en broer.
nu nog de papa...
succes!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 21:34
luckybird

Dorientje,
Voor jou heb ik ook veel bewondering, want je gaat goed met het moederschap om al zal het niet altijd makkelijk zijn.

Voor Eel ben je waarschijnlijk ook een mooi "voorbeeld".

Tevens sterkte, want het zal niet makkelijk zijn om een "vriendschap" te verbreken, als je altijd het beste voor jou kleintje wil.

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 12:41
Eel

Hoihoi lieve mensen!!!
Dorientje ik heb zo met je te doen... Het lijkt me echt heel rot dat je het allemaal zo mee moet maken, maar ik vind het echt super knap van je hoe je ermee om gaat..!

Ik ben dus vrijdag naar de papa gegaan. Vreemd genoeg reageerde hij heel rustig. Hij zei dat hij geen reden heeft om boos te worden en dat hij het gewoon heel jammer vind dat het verder nooit wat is geworden tussen ons (hij wilde dat namelijk wel, ik niet).
Gelukkig heeft hij een heel mooi hart en geeft hij al aan dat hij het liefste nu samen als gezinnetje door wil gaan en ook echt betrokken wil worden bij het hele proces. Ook heeft hij nu al een paar smsjes gestuurd met daarin opmerkingen waaruit blijkt dat hij het toch wel heel erg leuk vind, nu hij eenmaal aan het idee gewend is geraakt.
Ook zijn vrienden en ouders reageerde super positief en waren ook blij dat het van mij was en niet van zomaar 1 of ander meisje! (die kennen mij ook allemaal, ik ga namelijk al vanaf mijn 14e met die jongen om)
Maar het doet me dus eigenlijk allemaal wel heel goed om dit alles te horen, hoe hij er tegenaan kijkt enzo. Ook heb ik nog niks uitgesloten wat betreft een mogelijke relatie. Tot nu toe denk ik dat het niks zal worden, ik heb nou eenmaal geen verdere gevoelens voor hem. Ik zie hem als een hele goede vriend, waar ik heel veel aan heb. Maargoed, ik hou de deuren nog maar even open, wie weet komen die gevoelens nog... En anders ga ik het maar alleen doen, dat was namelijk waar ik toch al op had gerekend. En ik weet zeker dat me dat gaat lukken met mijn ouders en vrienden om mij heen!

Nou verder ga ik nu kijken of ik hier in de buurt kans maak op een appartementje en natuurlijk moet ik een verloskundige gaan zoeken!
Vind het nu echt al super leuk, ben stiekem al voor namen, kamertje, buggy e.d. aan het kijken! Echt geweldig! Ook mijn ouders vinden het super! We gaan binnenkort al even naar zoon gigantische winkel met allemaal babyspulletjes om es gewoon even lekker alvast rond te neuzen!

Ik heb NOG nergens last van, alleen af en toe wat misselijk. Heb nog niet overgegeven. En ik merk wel dat ik wat sneller moe ben, ga gewoon vroeg mijn bedje in. Soms wordt ik wel 's nachts even wakker om te plassen en dan kom ik weer lastig in slaap, vanwege het nadenken over vanalles! Maar dat vind ik niet erg, het zijn leuke dingen waar ik dan aan denk he!
En verder ga ik gewoon echt volop genieten van mijn zwangerschap!

Ik hou jullie verder nog op de hoogte!!

Heel veel liefs, Eel!
Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 12:45
Eel

Dorientje,
Nog even dit:
Wat een schatje is Robbe zeg!! Echt een heerlijk ventje als ik dat zo zie!! Mag je zeker trots op zijn!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >