Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/02/2008 @ 14:15 Lindeke ![]() | Oei Petra das minder Maar als ge ne snelle service wilt http://www.opso.be ![]() allé als ik hier reclame mag maken hé... ![]() Ik hoop dat we je nog horen voor je bevalt zenne! Met ons Anouk is alles ok!Het gaat heel goed bij de onthaalmoeder!! De eerste dag was wel wat lastig om te gaan slapen maar de volgende dag ging het al beter en de dag daarna niks problemen meer... Nu ben ik toch gerust zenne...ik ga nu ook al een week terug werken en het doet me toch deugd om terug onder de mensen te komen...hihi @iedereen:waar zijn jullie allemaal?alles ok met iedereen?? Groetjes, Lindeke en Anouk ![]() |
18/02/2008 @ 10:53 ![]() | Petra zet'm op hé meisje... We duimen voor je 2de wondertje !!!!!! ![]() |
| 24/02/2008 @ 20:09 Veerle ![]() | Hey Petra ne dikke proficiat met jullie dochtertje. Mooie naam! En amai, een flinke dochter! Geniet van jullie gezinnetje! Liefs Veerle x |
| 28/02/2008 @ 11:57 Petra | Hallo, Hier gaat alles goed, wou zondag de eerste foto's van Siska op pc zetten, maar toen is weer eens onze laptop gecrasht. Met als gevolg weer enkele dagen zonder pc en nu durf ik natuurlijk geen foto's opladen. Nu geraak ik wel niet meer ingetekend op de site, en kan dus geen banner aanmaken voor Siska , zal hulp aan het ventje moeten vragen want heb geen idee wat het probleem is.Het is toch vermoeiender met een tweede dan ik gedacht had. Denk dat ik gewoon vergeten was hoe zwaar de eerste weken met een baby zijn, want eigenlijk hebben we geen klagen. Gedurende de dag slaap Siska goed, weinig last van krampen, ze eet goed (zitten nu al aan 120 ml) en weent weinig, maar rond 21 uur krijgt ze haar huiluurtje (pff en dat is even afzien, vooral omdat Jolien dat niet gehad heeft is het toch wennen). Deze nacht heeft ze zelfs 6 uur tussen de voeding gelaten, dus toch iets beter uitgeslapen als de vorige dagen. Het is nog een beetje naar het juiste ritme zoeken en zal blij zijn als ik over enkele weken Jolien terug kan oppakken, want nu moet ik steeds rekenen op anderen om haar in bad en bed te steken als mijn vriend avondschool heeft. De eerste dagen in het ziekenhuis was Jolien superlastig, misschien wat jaloers, maar nu we thuis zijn, kijkt ze altijd naar haar zusje en als Siska weent geeft ze haar tutje . We durven ze wel geen seconde alleen te laten, want Jolien wilt Siska wel lief aanraken, maar doordat ze zelf nog zo klein is is ze nogal brut in haar handelingen. Voelde me in het begin slecht dat Jolien twee dagen in de week naar de kribbe gaat, maar momenteel ben ik blij dat ze gaat zo kan ik hier rustig wat werken en toch nog voldoende rusten.En tijdens de keizersnede is gebleken dat de vorige zeer mooi inwendig genezen was zonder veel littekenweefsel, dus er mag van onze gyne zeker een derde komen, dus mijn vriend dolblij want hij zou graag een derde willen, maar na enkele onderbroken nachten is zijn enthousiasme al heel wat minder ![]() Voila weer eens een update van ons Petra |
| 05/03/2008 @ 15:42 Lindeke ![]() | IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ok nu effe bekomen zenne...mijn test was super possitief! Groetjes, Lindeke,Anouk en ? |
| 05/03/2008 @ 20:26 Veerle ![]() | lindeke : proficiat!!! geniet van de roze/blauwe wolk! liefs veerle |
< vorige pagina | volgende pagina >

Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

rondloop, maar we hebben een afteldatum, er staat een keizersnede gepland indien de bevalling niet van zichzelf wil beginnen (mag niet ingeleid worden wegens vorige keizersnede). Vorige vrijdag ben ik nog eens bij gyne geweest en op twee weken tijd was er niets verandert, geen opening, niet verder verweekt, geen harde buiken gehad, maar baby alwel drie weken volledig ingedaald met de ongemakken erbij. Vandaar dat ze ons toch een datum heeft gegeven voor ks.

, zal hulp aan het ventje moeten vragen want heb geen idee wat het probleem is.
. We durven ze wel geen seconde alleen te laten, want Jolien wilt Siska wel lief aanraken, maar doordat ze zelf nog zo klein is is ze nogal brut in haar handelingen. Voelde me in het begin slecht dat Jolien twee dagen in de week naar de kribbe gaat, maar momenteel ben ik blij dat ze gaat zo kan ik hier rustig wat werken en toch nog voldoende rusten.

-maar dan met een smilleke he.
, maar ni veel goesting.

.
en heel moe altijd!