< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » 3 kindjes middelste bungeld er maar tussen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
3 kindjes middelste bungeld er maar tussen?
23/02/2008 @ 20:18
angel eyes

Online Status
hallo,
wij kregen van sommigen al commentaar toen we voor de 2e gingen.
Dit komt omdat mijn man al 2 kinderen uit zijn vorige relatie had.
ze wonen niet bij ons, en ondanks dat het toch ook een beetje mijn kids zijn en ze er net zo bij horen als mijn eigen kids, wilde ik erg graag een kindje van ons samen... dat begrepen de meeste mensen al te goed en de kids vonden het ook geweldig dat ze hoorde dat ze een broertje hadden gekregen.. 3 jongens... geweldig.. 2 1/2 jaar laten wilde we eigenlijk nog wel een kindje om het getal rond te maken.. nou daar kwam het commentaar.. zou je dat nou wel doen en je hebt er nu eentje van jullie en nog die andere 2.. nou ben ik echt zo dat ik s0rry... schijt... heb aan mijn familie en ook vrienden als het moet.. leuk was het niet echt niet.. maar een maand later werd ik zwanger van onze 2e.. nou het regende commentaar kan ik je vertellen.. wij waren dol gelukkig en niemand pakte het ons af.. toen die kleine ook eenmaal geboren was draaide iedereen wel bij.. niemand meer gehoord eigenlijk... nou werd mijn vader in december 50 dus we hadden een mega groot feest met echt iedereen erbij.. aan het einde van het feest bedankte mijn vader iedereen en mijn moeder natuurlijk.. maar toen kwamen mijn zusje en ik... me vader bedankte mijn zusje en pakte daarna mij vast.. dit is precies wat hij zei: mijn oudste dochter wil ik heel erg bedanken voor alle stukjes die in elkaar gezet zijn de abraham.. en het mooie zingen.. natuurlijk wil ik haar ook bedanken voor mijn geweldige kleinzoons het zijn heerlijke jongens maar ik hoop nu echt dat je een meisje krijgt.. ik vind het echt een eer dat ik het mag zeggen.. angela is zwanger van de 3e... nou ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat de rest van mijn familie echt in een klap nuchter was.. we kregen dan ook geen commentaar maar een ja hoe moet ik het zeggen.. meer afkrakingen.. toen heb ik ze verteld dat het me geen reet intresseerd wat iemand er van vind en dat ik moet leven met mijn man en mijn 5 kinderen.. niet hun.. financieel hebben we het niet slecht dus daarom kan het gewoon.. en we willen het heel graag.. ik denk dat als jij en je man dit graag willen.. en je kan het opbrengen zonder problemen.. GO FOR IT.. het is jou leven en niet dat van hun... denk je dat hun zich iets van jou aan trekken als jij zegt dat je het ergens niet mee eens ben.. nee echt niet die doen ook wat ze zelf willen.. geloof mij maar.. en wat heb je er aan als je straks spijt krijgt.. alleen maar vanwegen commentaar van anderen.. je lijkt wel gek.. straks komt iedereen op een leeftijd dat je zegt nou ben ik er te oud voor en dan kan het niet meer.. ik zou echt spijt krijgen en me familie vervloeken.. maar waarom je familie vervloeken als je zelf naar hun geluisterd hebt?????
jou leven jou keuzes.. verder ben ik het dus echt zo totaal met bianca en de andere eens .. het is jou leven!!!!

gr xxx angela

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 22:21
Heaven

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zelf ben ik de middelste uit een gezin van 3 kinderen en ik heb er geen negatieve gevolgen van ondervonden, integendeel. Ik kan goed met mijn oudste zus overweg (3 jaar ouder) en met mijn jongere zusje heb ik altijd goed kunnen spelen (2 jaar jonger) ik had dus altijd wel een speelmaatje omdat het leeftijdverschil met beide zussen maar klein was.

Go fot it, zou ik zeggen.

Zelf zou ik ook graag 3 kids willen, maar we zien wel wat de toekomst gaat brengen.

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 16:02
Wen370

Online Status Stuur bericht
zoals anderen het nog al hebben gezegd denk ik niet dat dit het geval is. het hangt natuurlijk ook van de ouders af he, je moet je aandacht verdelen. ik kan begrijpen dat de 1e nieuw kan echt helemaal nieuw is, maar bij een 2e kind is het ook heel speciaal als het plots iets nieuws kan, ook al kan je 1e kindje dit al.
wijz ijn nu pril zwanger van een 3e kindje en hebben het dit weekend net tegen onze ouders gezegs en hebben positieve reacties gehad. maar mij een zorg als zij negatief waren hoor, het is mijn leven!
ik zou graag later nog een 4e ehbben dus kan er geen tussen bengelen, maar ook met 3 zal dit hier neit het geval zijn, daar zorgen mijn man en ik wel voor.
en ja 2 is idnerdaad standaard he... zie je nog heel veel maar wij willen er meer, wij zetten ons gevoel en onze liefde voor meerdere kinderen niet ineens af. dus als je nog graag een 3e hebt ga je er gewoon voor wat anderen ook zeggen, het zal er niet tussen bengelen als jullie dat niet toelaten

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 11:59
LLL

hallo

ik ben ook zwanger van een 3de, niet echt gepland, maar wel heel welkom. Onze ouders reageren helemaal niet positief, eerder een vorm van zwijgen. Ondertussen maken ze opmerkingne aan de oudere kindjes van : "geniet er maar van, binnenkort hebben jullie ouders geen tijd meer voor jullie. En ga jij terug drie maand in het ziekenhuis liggen zoals bij de eerste twee, wat ga je dan doen met de twee oudste. Ons past het niet hoor om op jullie kinderen te letten,... "

Ik trek het mij niet echt aan, maar leuk is het wel niet als niemand blij is met dat dit derde kindje en als het duidelijk wordt dat er helemaal geen steun is van de omgeving.
Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 14:02
Debbie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey LLL,

Dit was bij ons ook zo. Ons derde kindje was ook niet gepland maar ook wel meer dan welkom hoor. En die eerste weken waren hier ook erg zwaar. Mijn moeder wou destijds toen echt dat ik een abortus zou plegen want ik zou dat niet aankunnen zo drie kindjes op zo'n korte tijd.

Wij zijn er met zijn tweetjes voor gegaan en we zijn dolgelukkig met onze drie pagadders! En mijn moeder is nu stapelgek op haar kleinzoon.

Ze zullen wel bijdraaien! Veel sterkte alvast en laat je niet doen door niemand. En commentaar heeft iedereen...wij hebben al bakken commentaar en blikken gekregen maar wij trekken ons dat niet meer aan.

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 17:01
Wen370

Online Status Stuur bericht
proficiat met je zwangerschap!!
ach die commentaren... zoals je zelf zegt trek je je er niet al te veel van aan en dat is maar goed ook!
wij hebben zelf nog geen slechte commentaren gehad, wel al de vraag of het gepland was, wij gaan namelijk 3 kindje op3 jaar tijd hebben en bij ons was dit zo gepland, wij hebben na de geboorte van onze dochter beslist om direct voor een 3e te gaan, door eerst nog bv en dan een wat onregelmatige cyclus heeft het tot nu geduurd.
geniet van je zwangerschap en hopelijk loopt alles vlotjes!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]