< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 22:41
Natalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Louise

Dat is natuurlijk geen goed nieuws, maar hopelijk werkt die clomid even goed bij jou als bij Tessa.

Ik ben vandaag naar de dokter geweest voor mijn bloedtest en deze avond om 19u heb ik de uitslag gekregen. Ik ben idd !!! Het was onze 2de poging
We gaan t-shirten laten maken met: future dad en future mom ,nu nog wachten tot ze klaar zijn en dan kunnen we het aan onze ouders gaan vertellen.

Hoe zit het bij jou ellen?

Groetjes

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 22:57
Ellen

Natalie, proficiat! Geweldig nieuws! Nog 8 maanden en je houd een klein, lief wondertje in je armen

Louise, hopelijk werkt de Clomid goed bij je en ben je direct zwanger!

tessa, nog even en je kan hopelijk ook positief testen!

Ik ben nog steeds niet ongesteld..
Deze ochtend weer negatief getest dus ik verwacht mijn menstruatie wel. Ik ben wel teleurgesteld in mijn lichaam, ik had gehoopt altijd een cyclus van 28 dagen te hebben. Hopelijk komt mijn ms snel zodat ik weer vlug vruchtbaar ben!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 10:45
Tessa

Nathalie,je gaat ons nu toch niet verlaten he

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:35
Louise

Hey dames,

ik zie het eventjes niet meer zitten. De gedachte om nooit op een natuurlijke manier zwanger te kunnen worden doet me echt pijn. Ik weet dat er zoveel oplossingen zijn tegenwoordig maar ik zie er zo tegen op. En het idee dat we misschien jaren gaan moeten wachten op een kindje..

Natalie, ik ben echt oprecht blij dat het bij jullie zo snel gelukt is maar kus je beide handjes met zoveel geluk!
Ellen en Tessa, ook voor jullie duim ik he!
Tessa, wat was bij jou de reden om met Clomid te starten? Ook PCOS? Na hoeveel keer proberen is het dan toch gelukt?

Dames, tot binnenkort, met hopelijk weer nieuwe moed!
Louise

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:48
Ellen

Ik ben vanavond ongesteld geworden! Ik heb deze keer dus een cyclus van 31 dagen gehad. Ik ben blij dat ik nu terug een beetje zekerheid heb! Mijn teleurstelling valt eigenlijk heel goed mee, waarschijnlijk omdat ik na mijn negatieve test al geen hoop meer had.
En die hevige buikpijn op dag 17 was dus wel degelijk mijn eisprong (ik dacht toen dat het een innesteling was). Als ik elke maand zo'n buikpijn heb met mijn eisprong, weet ik precies wanneer deze is.
Nu weet ik ook ineens waarom ik rond dag 17 nog zoveel witverlies had, gewoon omdat mijn eisprong eraan kwam.

Louise, ik begrijp wel dat je het even moeilijk hebt! Ik zou het daar ook moeilijk mee hebben (en wie weet lukt het bij mij ook niet zonder hulpmiddeltjes..)
Maar gelukkig bestaan deze hulpmiddeltjes zoals clomid! Want je kan wel op een perfect natuurlijke manier een kind dragen en das toch ook veel waard hé! Even op je tanden bijten en het komt allemaal wel goed!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 21:42
Natalie

Hey dames

Natuurlijk ga ik jullie nu niet verlaten. Ik wil blijven weten hoe het met rest van het kliekske gaat he

Louise, hou de moed erin! Hopelijk werkt die clomid even goed bij jou als bij Tessa!

Veel succes aan iedereen toegewenst! En bedankt voor jullie felicitaties!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 11:00
Tessa

Louise,hou de moed er in meisje.Ik neem Clomis ook omwille van PCO's.
Mijn eerste zwangerschap was ik de 1ste maand al zwanger en van de meisjes de 2de maand.Rond je eisprong moet je op controle naar de gynae en dan kan hij zien of er eitjes klaarzitten.Je weet dus precies wanneer je moet klussen en dat vind ik dan weer positief.
Dat wondertje komt er misschien sneller dan verwacht! Kop op!

Ik denk dat ik me bij Nathalie ga kunnen aansluiten...
Er zijn sterke vermoedens dat ik ben
Maar we gaan nog niet te vroeg juichen he.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 20:23
teunie

Online Status Bekijk profiel
tessa wat zijn je vermoedens dan?

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 20:49
Tessa

Mijn vriend zei het van de week al dat hij een vermoeden had en sinds gisteren ik dus ook.Voelde me gisterenochtend heel slecht en heb heel vaak het zuur(had ik van Cara en Nomi ook),had bloedend tandvlees,...
Nog even en we weten het zeker...

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:30
Louise

Hey Ellen, jammer dat het niet gelukt is. Ben jij ook al begonnen met temperaturen? Want dat geeft toch veel meer duidelijkheid in je cyclus en wanneer je moet proberen he?

Tessa, denk je echt dat je zwanger bent? Zou wel kunnen aangezien het de vorige keren ook zo vlot gelukt is met Clomid. Alleen wel super spannend hoeveel het er zullen zijn dan: 1, 2, 3 of 4?

Ik zie het ondertussen al wat beter zitten, we hebben vandaag tot dinsdag een paar daagjes vrij en gaan eens goed praten of we nu met Clomid willen beginnen of niet. Maar ik denk dat we er wel voor zullen gaan, wie weet hoe lang het anders nog duurt. En die tweeling, ach ja, als ze zo schattig zouden zijn als Cara en Nomi willen we het risico wel nemen!

Teunie, hoe gaat het met jou?

groetjes,
L

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:52
teunie

hallo louise

Goed hoor, het begint weer een beetje spannend te worden, maar ja was de vorige keer zo onregelmatig dat ik zeker wacht tot de 26 ste als ik dan nog niet ben. wel vervelend dat je aan de medicijnen moet, mag ik vragen waarom?

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 14:05
kiemenie

hallo,mag ik erbij? ik ben op februarie gestopt met m'n pil.
Normaal zou ik zondag m'n moeten hebben
Ik heb geen flauw idee of ik een eisprong heb gehad.

Weten jullie soms waar je evolatie testen kan gaan halen? hebben ze die in het kruitvat?

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 18:09
teunie

Hallo kimberly

tuurlijk mag je erbij!

Je kan ze het beste via internet kopen net als zwangerschaps testen, is veel goedkoper! gewoon ovulatie test invullen op google en je krijgt allerlei sites. Ik voel het ook niet hoor! mijn eisprong.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 18:28
kiemenie

dank je wel dat ik erbij mag
en natuurlijk ook voor de tip

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 18:53
Tessa

Kiemenie,welkom! Je kan ze ook bij Delhaize kopen.Daar kocht ik ze voor m'n meisjes.Succes!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 19:14
Ellen

Hey kiemenie.
Leuk dat je ook voor een kleintje gaat! Wordt een spannende tijd voor je!
Ik heb van iemand op het forum hier de tip gekregen om de ovulatietesten bij DI te gaan kopen. Daar kosten ze maar 17€ voor 5 testjes ongeveer.
Bij Equiform verkopen ze er ook maar daar kosten ze 35€ voor 5 stuks, vind ik persoonlijk wel een betje te duur.

Ik wist trouwens niet dat ze die bij delhaize verkopen, zal ik volgende keer eens opletten!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 21:46
Natalie

Welkom Kimenie! Ik hoop dat het zo snel bij jou mag lukken als bij mij! Hier was het in de 2de ronde raak! :)

Veel succes!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 22:49
kiemenie

Dank je wel voor jullie reacties.
Ik heb er gekocht via internet 25 ovulatietesten + 5 zwangerschapstesten voor 29.5 incl.verzendingskosten. Hopelijk zijn het goeie. Ik denk dat ik die woensdag al zal krijge(moet natuurlijk de ganse dag werken ,je zal niet anders zien),nu alleen nog w8en é. Als ik tegen dat die testen binnen komen nog niet ongesteld ben kan ik misschien een zwangerschapstest wagen?? Denk wel niet dat het zo zal zijn,want dan hebben we niet geklust op de vruchtbare dagen,maar net ervoor en net erna
Goeie nacht iedereen!!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 22:52
kiemenie

@ natalie: waauw in de 2de ronde al raak!! Proficiat!!!
Ben je voordien aan de pil geweest??

Ik heb mij al vollop laten pendelen,haha ik weet dat ik daar niet moet op voorruit gaan,maar ben toch benieuwd of ze wel gelijk zullen hebben.

Oké maar nu ben ik weg. slaapwel.

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 23:01
kiemenie

@natalie:Haha heb paar pagina's gelezen en heb dus al gelezen dat je inderdaad de pil hebt genomen...
Maar nu ben ik wel weg, is echt verslavend.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >