< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/02/2008 @ 20:39
nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
by the way , ben ook van assebroek
lol

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 14:17
Ingibjorg

Hier nog een aanstaande moeder uit Brugge (centrum)!

Hoewel... Ik ben Nederlandse, maar woon sinds 2,5 jaar in Brugge... Ik heb ook mn gynae in het St. Lucas, ook dokter Claerhout. Inderdaad hij zegt niet veel, maar is wel redelijk aardig vind ik. Verder ga ik naar goede Nederlandse traditie ervoor om thuis te bevallen, als alles medisch goed gaat natuurlijk. Hiervoor ben ik onder controle bij De Oever aan de Baron Ruzettelaan. Super lieve vroedvrouwen en geven ook allerlei cursussen, zeker aan te raden!

Liefs!

Ingeborg

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 16:16
sitara

Hi allemaal,

'k Ben geboren in Assebroek en heb daar tot vorig jaar gewoond ;).
Momenteel woon ik met mijn man in Oedelem en in de eerste maand komt ons dochtertje erbij :).

Wij hebben dr. Schockaert als gynaecoloog. We gaan steeds de maandagavond naar hem toe. Dan heeft hij raadplegingen in z'n praktijkje te Brugge. Dat vind 'k leuker dan steeds naar 't ziekenhuis te moeten gaan. Ja, 'k heb een beetje schrik van ziekenhuizen.

Wel zal ik in 't ziekenhuis bevallen. M'n droom was om thuis te bevallen, maar door m'n voorgeschiedenis van 2 miskramen in de 12de week en doordat deze zwangerschap ook wat complicaties met zich heeft meegebracht, mag ik thuisbevallen uit mijn koppie halen.

Voor de 20-weken echo ben ik bij dr. Claerhout in Sint-Lucas geweest. 'k Ben er niet zo tevreden over. Toen ik het gewicht en de lengte van mijn dochtertje vroeg, zei hij dat ik dit met mijn 2 vorige kindjes moest vergelijken. Hij had nl. mijn dossier niet goed gelezen en ipv 2 miskramen dacht hij dat ik al 2 kindjes had.
We hadden ook een dvd-schijfje meegenomen om daarop beelden van ons kleintje te laten zetten. Thuisgekomen hebben we gezien dat het schijfje leeg was ...
Tja hij zal zijn dag niet gehad hebben, wist dr. Schockaert me nadien te vertellen. Ja, iedereen kan dit natuurlijk eens voor hebben hé, maar 1 ding is zeker ... ik ben blij dat ik niet dr. Claerhout als gyn heb gekozen !!

Dr. Schockaert komt eerst wat afstandelijk over, maar na een paar keer bij hem geweest te zijn is hij zeer vriendelijk. Hij geeft veel uitleg over de echo's, ...
Na mijn miskramen was hij ook zeer vriendelijk en heeft hij mij een paar boeken meegegeven om eens te lezen, zodat ik zou inzien dat een miskraam iets is dat veel mensen overkomt (jammer genoeg).

Veel groetjes !

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 19:33
supermama

kimmetje ik ben namelijk vijf maal bevallen met een geplande ks
en dit wel met dokter goessens ik had zeker geen
klagen was juist voor mij een tweede vader
je moet wel een beetje zelf je vragen stellen aan hem e heb dat ook al ondervonden
maar ik ga al tien jaar naar hem
het is wel een stille dokter e

even kort voorstellen ik ben kelly heb vijf kinderen en ben woonachtig in ettelgem

groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 20:33
Kitty

Online Status Bekijk profiel
hallo dames,

weet er iemand iets over besmetting van toxoplasmose? ik heb nl te horen gekregen dat ik zou besmet zijn, en volgende week doen ze dus een vruchtwaterpunctie. een hele week in onzekerheid...
ons kindje zit gelijk wel goed van lengte en van gewicht en op de grote echo ook niets speciaals te zien, maar het is toch maar raar.

groetjes,

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 09:48
jongemeid

Hey,

ik ben van Sint-Kruis :)
En heb Dr. Verbeure als mijn gyn.

Hoe gaat het hier nog?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina