< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd
16/03/2008 @ 18:18
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Eel,

Mooi dat de vader zo goed reageerde. Is wel fijn als hij toch achter je staat. Nu kun je rustig kijken hoe je je leven gaat invullen met dit kindje en evt. een partner of alleen vader voor je kindje.

Als je naar zo'n megababywinkel gaat, dan wordt je helemaal hebberig Ik werd het al van alleen al in de catalogus snuffelen .

Mooi dat je je ook zo goed voelt.
Geniet van de komende maanden want voor je het weet zijn geboren en zo alweer 1 jaar.

groetjes

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 21:25

Online Status Bekijk profiel
dag eel,

is de laatste tijd weer vanalles gebeurd.
het rare is... nu is mijn ex-vriend hier en blijft ie slapen.
hij beseft dat hij ons mist, ons gezinnetje, wij tegen de rest van de wereld.
hij wist niet dat zij mij een berichtje gestuurd heeft. zij is er natuurlijk kapot van dat het uit is tussen hen.
ZIJ is gestoord!!! zij probeert me op te hitsen langs alle kanten.
zij heeft altijd willen beletten dat hij nog zijn zoon kwam, dus ook naar mij.
ik heb al 3 ontzettend leuke dagen gehad. maar aan 1 kant durf ik niet meer te dromen...
weet niet wat ik moet doen.
ik zie hem nog zo graag, ook na alles wat hij mij heeft aangedaan...
daarstraks hebben we samen gedoucht. dat hebben we nog nooit gedaan. zo, van die dingen.
ik smelt als ik hem samenzie met Robbe.
pppfff... 't is niet gemakkelijk...

groetjes,
xxx

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 16:49
Eel

Online Status
Hey meis!
Wat fijn voor je dat het nu toch ook zo kan..! Hopelijk blijft het ook zo en gaat het nu ook wel echt goed!
Ik snap wel wat je bedoeld, dat het nog niet meteen van het beste uit durft te gaan, omdat je bang bent voor weer een tegenslag. Ik herken dat wel uit mijn laatste relatie van 2 jaar. Dat is sinds september uit en sindsdien hebben we nog heel vaak geprobeerd om toch weer samen verder te gaan, maar elke keer toch niet gelukt. En dat doet ook elke keer opnieuw weer heel veel pijn. Nu was ik hem dan eindelijk 'vergeten', maar nog steeds vergeleek ik iedere jongen met hem en kwam ik elke keer tot de conclusie dat mijn ex toch echt de leukste is, ondanks zijn foute kanten.
En het vervelende is nu nog wel.. Hij heeft even heel kort een vriendinnetje gehad, maar heeft hij 2 weken terug uitgemaakt omdat hij besefte dat hij mij wilde en niemand anders. Dus we hadden toen afgesproken dat we het weer heel rustig op wilde bouwen en dat leek de goede kant op te gaan.
Maarja, nu weet ik dus dat ik zwanger ben en dat zal hij niet zo geweldig vinden ben ik bang. Hij is ook nog maar 22 en moet na dit jaar nog een jaar naar school. En het is niet eens zijn kindje. Dus ik ben bang dat ik dat ook wel op mijn buik mag schrijven.
Hij komt vrijdag naar mij toe en ik denk dat ik het dan toch maar even tegen hem ga vertellen, voordat we elkaar dus echt weer steeds leuker gaan vinden en de klap alleen maar harder aan komt.

Ik wens jou heel veel plezier nog met hem en ik hoop echt dat je nu meer geluk hebt! Hopelijk kunnen jullie nu wel echt samen gelukkig zijn!

Liefs, Eel

P.S. Met mij nog steeds alles goed, alleen heel moe...

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:11

Online Status Bekijk profiel
hallo eel,

rust maar goed uit.
wat doe je voor werk?
ik had het geluk dat ik verpleegster ben en op 3 maanden kon stoppen. ik ben 10 maanden thuis geweest, zalig!
ben nu terug 2 maanden aan 't werk, maar vind het ook oké zo. nu voel ik mij terug nuttig.
't valt te combineren, werk niet fulltime dus...
hoop dat het voor jou ook wat beter gaat.
ik heb dat ook, heb 2 relaties gehad na mijn breuk met dirk (papa van robbe) en ik moet zeggen, hij heeft ook zijn goede kanten hé en ik ben nog niemand tegengekomen die daaraan kan tippen. 't is daarom dat ik hem nog zo graag zie.
we zullen wel zien wat de toekomst brengt. ik geniet van de momenten dat we samenzijn, wij met ons drietjes en ik heb er plezier van dat zij hem nu niet meer heeft maar IK. ik had gezworen dat ik OOIT hem weer van haar zou afpakken. ik ben 11 jaar jonger als haar. ik heb nog een schone toekomst. ik ben nog jong en zie d'er goed uit. hihi. d'er zijn mensen die bevestigen aan dirk dat ik veel knapper ben als haar. terwijl ik dacht dat zij knapper was als ik.
ik ben nogal bescheiden, ik heb geen dikke nek.
maar 't doet wel goed als mensen (mannen) dat tegen dirk zeggen. hahaha. mij krijgen ze niet kapot! NOOIT!

vele groetjes,
liefs,
anneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]