< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
05/02/2008 @ 19:02
eefje

Online Status Stuur bericht
Hey!

Hier gaat alles goed hoor!
Lisa eet nu fruitpap en het gaat ook goed binnen hoor.
We zijn vandaag voor de eerste keer gaan zwemmen met haar.
Het was heel plezant en ze heeft niet geweent. De 2 grote zijn echte waterratten!

Hoe gaat het nog met iedereen?
Ik wil ook graag nog eens samen komen. Iemand een idee waar? En wanneer?

Vele groetjes en knuffies
Eef

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 09:57
eefje

Hey allemaal!

Het is hier al een weekje weer heel stil hé!
Hier gaat alles nog prima. Ons kleintje zit nu op 4 voedingen en slaapt nu van ongeveer 20u door tot7u30 !

Hoe gaat het nog met jullie?
Zijn er onder jullie die al denken aan een tweede hummeltje?

Vele groetjes en laat gauw nog eens iets horen hé

Eef

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 13:37
Keppie

Online Status
Heyhey,

Ik zal me ook nog eens laten horen hé!
Ons meisje slaapt ook goed door hoor. Zelfde als bij jou, eefje! En nu ook 4voedingen. Ze lust heel graag haar groentepap. Het is een plezier om haar te zien smullen.
Vandaag naar kind & gezin geweest, terug een prikje gehad. Gelukkig heeft ze er niet veel van gemaakt. Ze is nu 61cm, en 6,460kg. Een flinke meid hé?
Tis officieel sinds vandaag, 3maart begin ik terug te werken si. Wat zal ik haar missen
Spreken we anders volgende vrijdag eens af allemaal? Tis maar om eens een datum vast te leggen hé. Andere suggesties zeker welkom.
Vele groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 14:48
Emma

Hey iedereen,

Hier ben ik nog eens na lange tijd... sorry hoor. t is super druk hier. t Begin van t jaar is altijd druk met beurzen en solden voor mijn ventje en bij mij is t ook enorm druk. Na t werk is t altijd vlug vlug nr huis, Matteo'tje halen, met hem bezig zijn en als hij in bedje zit beginnen aan de rest... Matteo is ook sinds hij in de creche zit om de haverklap ziek dus t is hier af en toe een soep. hij heeft al drie keer een luchtwegeninfectie gehad en drie keer een maag darm infectie waardoor hij niet nr de creche mocht en we constant mochten jongleren met verlof nemen en hulp inroepen van ouders en zo... nu is t sinds een week eindelijk wat beter. Hopelijk blijft het zo. Verder doet hij het heel goed. t is een actieve, blije baby. Hij eet goed zijn groentjes en fruit, slaapt nu het klokje rond, zit mooi recht alleen en rolt heel goed om. Hij wil ook vooruit geraken en maakt hem boos omdat dat nog niet lukt maar dat komt wel. vorige week had hij hem voor het eerst recht getrokken tot zit in zijn bedje en dat was effjes verschieten... k had dat nog niet verwacht.

t is leuk om eens even tijd te hebben om te forummen, jammer genoeg is t omdat ik op platte rust zit. k zit met een acuute lumbago... super veel pijn... hopelijk snel beter. Sinds vandaag moet k een spierontspanner nemen en k hoop dat t snel betert want t is echt lastig.

t is hier echt soms een kliniek... Serge had onlangs een zeer zware maagontsteking en die moet verder onderzocht worden nr maagzweer of zo... hopelijk zal t niets zijn maar ik twijfel. Hij heeft al maanden af en toe last en t verergert dus ja... vooral bij veel stress en zo... we zien wel, hopen op t beste...

hoe gaat het verder met jullie?

groetjes, Emma

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 17:42
Keppie

Online Status
Hey Emma,

Leuk je terug te horen!
Wat erg voor je van je rug, en Matteo & Serge! Hopelijk betert het snel voor je!
Veel beterschap zou ik zeggen.
Binnenkort mag ons meisje ook naar de creche. Ik hoop ook dat ze een beetje gespaard blijft van ziekte. Maar je weet nooit hé.
Matteo'ke zal wel blij zijn zeker, nu hij de mama meer ziet?

Vele groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 09:45
jongemeid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen, ik woon te Sint-Kruis.
En ik ga naar Sint-Lucas voor onderzoeken en echo's.
Volgende keer moet ik een afspraak maken om een vaste gynaecologe te hebben, want die heb ik nog niet.
Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 14:49
eefje

Hey iedereen

Emma hopelijk is het niet te erg gesteld hé met je ventje.
Hopelijk is het met jou ook snel beter.

Lisa is ook ziek. Ze heeft een grote verkoudheid vast en hoest veel. Ze moet nu een paar dagen aan de aerosol. Vandaag gaat het al wat beter, ze maakt geen koorts meer en morgen terug op controle naar de dokter.
Ons meisje weegt nu 6.020kg en is 60.5cm groot!

Hey jonge meid, proficiat met je zwangerschap!

Keppie waar gaat je kindje naar de creche? Zie je het een beetje zitten om terug te gaan werken?

Hoe is het met de anderen? Alles in orde? beginnen ze al te kruipen?
Hun eerste verjaardag komt al dichtbij hé!

Vele groetjes
eef

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 21:28
Wizzytje

hoi iedereen!

Jongemeid, welkom in ons clubje! Ik zou als gyne dokter Claerhout aanraden maar ik denk dat er geen slechte werken en Lucas.

Ja, die verjaardag! ik ben al volop aan het nadenken en plannen. De datum van het feestje staat al vast: 27 april. De dag erna is het mijn verjaardag (een nieuwe voordeur dit jaar) dus het is een beetje voor moeder en dochter samen. Ik hoop op mooi weer zodat we buiten kunnen zitten en waarschijnlijk zal ik een (mini) koud buffet klaarmaken.

Onze meid doet het ondertussen nog altijd goed. 's nacht moeten we nog altijd opstaan maar het is ondertussen maar 1 à 2 keer maar. Ze krijgt haar fles rond 20 uur en dan naar bed. Meestal slaapt ze dan tot 7u ongeveer. We nemen ze dan nog voor een goed uur bij ons in bed om te genieten van wat quality time en rond 8u30 krijgt ze haar ontbijtfles.
Ze heeft nog geen tandjes dus boterhammetjes eten lukt niet zo goed. Ze heeft het nog niet zo voorzien op brokjes!
Kruipen doet ze ook niet, ze staat veel liever recht. Ze zit in kruiphouding maar dan zet ze haar voet op de grond om te proberen recht te staan. (wat natuurlijk niet lukt zonder steun)
Als ze me nodig heeft roept ze "mamam" en als ik dan iets zeg krijg ik een hele vertelling. "Tutte" kan ze wel al zeggen en "Unga" is Bumba.

Ah, voor de mama's die nog een smooie foto's willen van hun schat(ten): Portrait Studio's staat vanaf morgen tot zaterdag in Dreamland (Sint Pieterskaai). Ik denk van dondervoormiddag eens langs te gaan.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:26
ellenvt

Hallo allemaal

Alles goed met jullie?

Hier wel hoor. Samme eet al flink boterhammekes met zijn twee onderste bijterkes. Hij eet enorm veel en wordt stillaan een bazeke met kloeke billen.
Kruipen wil hij nog niet doen ( wel acheruit verplaatst hij zich). Hij draait en zit perfect rechtop. Hij trekt zich ook al van lig naar zitstand.
Zo dat was het kunnen van Samme.

Wij gaan alvast dinsdag nog eens foto's laten maken van Samme in dreamland. Bedankt voor de tip Evy!

Emma, ik hoop dat alles vlug beter gaat. De chanche mag u beginnen toelachen. Ik ga geregeld kijken op de blog van Matteo. Het is echt mooi.

Evy, alles goed met de kindjes?
An, het is een tijdje geleden.
Mieke, iedereen is zot van die foto waar Samme Alaïs haar handje vasthoud. Mega schattig.
Allee Joke, t'is gelukkig al wat beter met de slaap van Lara. Nog even en is er helemaal vanaf.
Jongemeid, ik zou ook dr. Claerhout aanraden.
Ik ga toch zeker terug bij mijn volgende zwangerschap.

Nog zo'n goeie drie maanden en we hebben de sleutel van ons nieuw huis. Ik kijk er al zo naar uit.

En ondertussen is iedereen altijd welkom hier in Brugge.

Vele groeten
Ellen en Samme

[Laatst gewijzigd door ellenvt - 22/02/2008 @ 09:27] - Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 09:35
eefje

Hey
Hier gaat alles terug goed.
We zijn vorige week allemaal ziek geweest. Het was hier een echt slagveld amai
Ik de griep, Lisa had rsv-virus, Silke en Wouter ook koorts en mijn ventje had last van sinusitis. Gelukkig zijn we er nu allemaal weer door!

Keppie hoe was de eerste werkdag? Heeft Alaisje het goed gedaan boj de dagmoeder?
Emma gaat het al wat beter met jou?
En met de anderen alles nog ok?

Ik zie net dat maggie bevallen is van een dochtertje. Proficiat!
Alles goed met jullie?

Vele groetjes van ons
xxx

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 12:18
Wizzytje

An, gelukkige verjaardag!

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 18:11
An

dank u! Tram 3 is aangekomen... haha

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 13:49
Wizzytje

Bij mij komt hij ook langs dit jaar!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 17:35
Keppie

Online Status
An, ook van ons een gelukkige verjaardag. ietsje later, maar toch ook welgemeend!

Bij ons gaat het ietsje minder...Ben sinds vorige week terug beginnen werken, en dat viel heel goed mee. In de creche ging het ook super. Maar nu is ons meisje ziek gevallen. De dokter zei dat het begin was van valse kroep. Zo hoesten dat ze doet. Met gevolg, dit weekend alle 3 niet zo goed geweest. En nu ben ik ook thuis. Ik voelde me echt slecht gisteren. Morgen blijf ik ook nog een dagje thuis, en dan ga ik waarschijnlijk terug werken. Hopelijk zijn we binnenkort allemaal weer in topvorm.

Hoe gaat het anders met jullie?

Vele groetjes,
Mieke & Alaïsje xxx

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 10:48
ellenvt

Hallo allemaal

pfff, wat is het hier kalm.
Het is mijn laatste werkdag en dan ben ik bijna drie weken thuis in vakantie.
Wie zin heeft om even af te komen of om af te spreken, geef maar een sientje.
Vele groeten

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 17:30
An

Ik heb ook echt wel zin om eens af te spreken hoor! Zo ie zo geef ik een verjaardagsfeestje voor Maité haar eerste verjaardag en dan zijn jullie allemaal uitgenodigd!! Hou jullie alvast maar vrij in mei!

Groetjes
An

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 09:39
eefje

misschien in de paasvakantie?
welke dag past voor jullie het best?
Spreken we weer af in de carrefour? Of bij iemand thuis?
Misschien in het speeldorp op Sint-Andries? Of zijn jullie kleintjes daar nog wat te klein voor? In ieder geval laat maar iets weten!
vele groeten!

oja alvast bedankt voor de uitnodiging an!

[Laatst gewijzigd door eefje - 18/03/2008 @ 09:40] - Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 13:12
An

Ik ben volgende week een hele week thuis!

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 19:06
ellenvt

Hallo

Ik wil ook anders volgende week afspreken.
Waar spreken we af en welke dag?
Groeten

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 11:27
eefje

Hey
Het blijft hier weer stilletjes de laatste tijd.
Ik ga woensdag middag met de kindjes naar het speeldorp in sint andries, De toverplaneet. Als jullie zin hebben om mij gezelschap te houden, kom maar af!

groetjes eef

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >