< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » zwangerschapsjeuk

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
zwangerschapsjeuk
17/03/2008 @ 11:35
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
hey iedereen

sinds een week heb ik overal jeuk, jeuk en nog eens jeuk! het is echt verschrikkelijk.. heb wat opgezocht op internet maar ik doe dat beter niet want wat je daar allemaal over vind.. och ja :)
Ik kan zelfs snachts niets meer slapen want de jeuk overheerst mij!! Ik wil dan niet zo erg krabben want dan maakt het het mss nog erger of komen er littekens..

iemand nog last van dit kwaaltje???

groetjes

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 12:42
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Bij mij zijn het vooral m'n borsten die jeuken. Als ik 's avonds m'n bh uitdoe dan kan ik niet bijhouden met krabben. Gelukkig zegt mijn man regelmatig dat ik moet ophouden ;-)
Een hulpmiddeltje ervoor weet ik niet.

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:36
Lin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heel vervelend, heb het tijdens mijn eerste zwangerschap op het eind gehad, werd er gek van. Via de huisarts heb ik toen een verkoelende zalf gekregen, dat hielp wel iets.
Toen ik het de verloskundige vertelde was er wel even schrik, want het kan ook iets zijn met je lever!!! Ik moest direct mijn bloed laten onderzoeken en binnen 2 uur had ik de uitslag, alles goed gelukkig, maar er was al wel gevraagd naar welk ziekenhuis ik eventueel wilde. Als ik jou was zou ik even de gyn of verloskundige bellen voor advies, al is het maar voor de zekerheid!!
Veel succes!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:50
friemeltje

Hej CYnthia,

Ik zou moest ik jou zijn onmiddellijk bellen naar je gynaecoloog of vroedvrouw om dit te melden!
DOEN !

Wij hadden 2 weken terug een infosessie in het ziekenhuis, gegeven door een gynaecoloog. Hij had het over de situaties waarmee je onmiddellijk contact moet opnemen met je gynaecoloog.

Jeuk over je hele lichaam zat er ook tussen! Dus bellen en laten controleren. Ik dacht ook dat het met je lever kon te maken hebben. Allesinds het kan onschuldig zijn, maar ze moeten het zeker onderzoeken!!!

DUS: BEL NAAR DE DOKTER, GYNAECOLOOG OF VROEDVROUW OM TE LATEN CONTROLEREN!!!

Veel geluk ermee!

Leen

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 19:07
Cynthiaken

hey :)

heb idd deze middag gebeld.. kmag morgenvroeg naar verloskunde gaan en idd ze gaan bloed controleren voor mijn lever.. ik hoop dat het niets ergs is want heb hier gelezen dat ze dan wss het vroeger gaan inleiden enzo.. ochja

toch bedankt iedereen voor jullie reacties hoor! kzal wel nog iets laten weten morgen :)

groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 10:16
Marijke

Cynthia,
waarschijnlijk weet je ondertussen al waar het aan ligt.. maar ik heb dat iedere zwangerschap al gehad op m'n benen en ligt gewoon aan te weinig te drinken! M'n huid droogt dan zo uit (tja, 't kindje neemt wel wat ie nodig heeft) en daardoor jeukt 't zo! Dus misschien is 't dat wel. M'n gyn associeerde jeuk niet met zwangerschap, maar ik weet dat 't wel daar mee te maken heeft want heb 't anders niet.
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 15:44
marlies

pfffff van mij kwam de jeuk van olie of zo te gebruiken. ik mag niets meer wrijven , gewoon naturel laten . en geen wollige warme dingen dragen , vooral niet over men buik
met katoen hemdjes en tshirts is de jeuk weggegaan.

tja, tijd dat ze eruit is... dat al die kwaaltjes maar rap verdwijnen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]