< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » de pil vergeten, zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
de pil vergeten, zwanger?
17/03/2008 @ 12:42

Hallo,

Mijn vriendin slikt microgynon 30 als ik het goed heb. Afgelopen week is ze ongesteld geweest en woensdag weer begonnen met de pil. Nu hebben we gisteren (onveilige) seks gehad en kwamen we er 's avonds achter dat ze de pil die dag ervoor vergeten was. Dus zaterdag is ze de pil vergeten en gisteren hebben we seks gehad. 's Avonds kwamen we er dus achter en heeft ze gelijk de pil van zaterdag ook geslikt. Tussen de seks en dat we erachter kwamen zat ongeveer 7 uurtjes.. Vanochtend was ze een klein beetje misselijk, dus ik word nu wel bang..
Zou er een kans op zwangerschap zijn, en hoe groot denken jullie?

Bedankt.!
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:22
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo:)

Je hoeft je nog niet echt zorgen te maken denk ik:) Die misselijkheid komt ten vroegst op bij het uitblijven de menstruatie:) Normaal gezien als je de pil neemt ben je gedekt als je er 7 dagen achter elkaar eentje hebt genomen. Er mag 24 u tusen 2 pillen zitten, maar als je de pil al een tijdje neemt mag je daar een paar uur over gaan.

Je kan een soort 'morning after' pil maken van microgynon, heb ik ook gedaan indertijd op aanraden van de spoedarts en dat gaat een innesteling tegen eigenlijk. Je neemt dan 2 dagen achter elkaar 2 pillen ipv 1tje, dus vanavond opnieuw 1 en dan is er geen probleem.

Ik nam mijn pil persoonlijk 's ochtends als ik mijn tanden poetste, als deel van het ritueel, maar das voor iedereen anders he.

groetjes,

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 21:28

Online Status Bekijk profiel
hallo man,

geen schrik, als ze de pil gewoon blijft innemen bestaat er geen kans op zwangerschap. het is inderdaad een soort van morning-after.
en die misselijkheid kan nu nog niet optreden. dat zit een beetje in 't hoofd.
groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]