Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/03/2008 @ 16:49 Eel | Hey meis! Wat fijn voor je dat het nu toch ook zo kan..! Hopelijk blijft het ook zo en gaat het nu ook wel echt goed! Ik snap wel wat je bedoeld, dat het nog niet meteen van het beste uit durft te gaan, omdat je bang bent voor weer een tegenslag. Ik herken dat wel uit mijn laatste relatie van 2 jaar. Dat is sinds september uit en sindsdien hebben we nog heel vaak geprobeerd om toch weer samen verder te gaan, maar elke keer toch niet gelukt. En dat doet ook elke keer opnieuw weer heel veel pijn. Nu was ik hem dan eindelijk 'vergeten', maar nog steeds vergeleek ik iedere jongen met hem en kwam ik elke keer tot de conclusie dat mijn ex toch echt de leukste is, ondanks zijn foute kanten. En het vervelende is nu nog wel.. Hij heeft even heel kort een vriendinnetje gehad, maar heeft hij 2 weken terug uitgemaakt omdat hij besefte dat hij mij wilde en niemand anders. Dus we hadden toen afgesproken dat we het weer heel rustig op wilde bouwen en dat leek de goede kant op te gaan. Maarja, nu weet ik dus dat ik zwanger ben en dat zal hij niet zo geweldig vinden ben ik bang. Hij is ook nog maar 22 en moet na dit jaar nog een jaar naar school. En het is niet eens zijn kindje. Dus ik ben bang dat ik dat ook wel op mijn buik mag schrijven. Hij komt vrijdag naar mij toe en ik denk dat ik het dan toch maar even tegen hem ga vertellen, voordat we elkaar dus echt weer steeds leuker gaan vinden en de klap alleen maar harder aan komt. Ik wens jou heel veel plezier nog met hem en ik hoop echt dat je nu meer geluk hebt! Hopelijk kunnen jullie nu wel echt samen gelukkig zijn! Liefs, Eel P.S. Met mij nog steeds alles goed, alleen heel moe... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd

Ik werd het al van alleen al in de catalogus snuffelen
.