Hallo allemaal, ben weer helemaal bijgelezen
Amai Lieve, het is precies niet van een leien dakje gelopen jouw bevalling. Maar gelukkig kende het wel een goed einde hé. Het doet me plezier dat Hanne het zo goed doet
Hé Kim, en nog steeds zo moe? Bij mij varieert het nu zo een beetje van dag tot dag. Sommige nachten hoef ik maar twee à drie keer op te staan, maar andere nachten zie ik dan weer elk uur van de klok passeren..... met alle gevolgen de dag daarna hé.
En lukt het een beetje met je suikerloos eten? Ik moet zout-loos eten, en dat valt best mee. Mijn man daarentegen, die wil zijn patatjes niet meer opeten

Ben blij dat die nieuwe dokter goed meevalt. Een goeie begeleiding is belangrijk hé tijdens een zwangerschap.
Dag Lilian
Jullie hebben écht een pracht van een zoontje hoor. Je mag er zeker fier over zijn

Hoe staat het verder met je borstontsteking? Heb je al een datum voor de operatie? Wat gaan ze dan precies doen meid? Je twee schatten van mannen zullen je wel zo goed mogelijk opvangen hoor. Ik hoop dat je snel voor 100% herstelt en weer volop van Collin kan genieten.
Hallo Bianca,
Ja draai al gevonden in jullie nieuwe huisje?

Doe het maar rustig aan hoor meid.
Tof dat je op je ouders kan rekenen met je werk.
En Sanne, nog aan het genieten van de “schopjes” in je buik? ’t Is zalig hé. Bij mij is het aantal schopjes een beetje aan het verminderend, maar ze worden wel heviger. Soms schrik ik er echt van. Gisteren was er hier een test van het brandalarm. Amai, ’t was precies of ons boeleke wou er uit. Blijkbaar geen fan van hoge tonen.
Ik ben opgelucht dat ik kan zeggen dat het allemaal wat beter gaat met me. Mijn nekpijn is min of meer onder controle (ook door die brace ‘s nachts) en de zeer in mijn rug wordt om de twee dagen netjes weg-gemasseerd bij de kiné. Dus ik zie het terug al wat meer zitten. Op het werk heb ik reeds gezegd dat ik op 5 mei stop met werken en voor de overblijvende weken dat ik hier nog zit heb ik elke woensdag verlof genomen. Zo worden die werkweken wel wat draaglijker. ’t Was niet met de zin van mijn baas en sommige collega's, maar dat is dan maar hun probleem. Mijn kindje komt op de eerste plaats en daarmee uit!
Vorige week zijn we onze suikerboontjes gaan halen. Ik weet weer wat te doen tijdens mijn vrije uurtjes

Morgen gaan we onze geboortelijst leggen. Ik kijk er echt naar uit.
Verder zijn we nog op zoek naar een deftige drukker in de buurt en dat blijkt moeilijker dan oorspronkelijk gedacht. Maar we geven niet op!
Dames, ik wens jullie allemaal een zeer prettig weekend toe en ik zou zeggen: Geniet er van!
Dikke

Poukie