Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/03/2008 @ 16:40 Tientje ![]() | en nu met inloggen...hahahahaha Kop op meiden!! Ze zijn het waard..die kleintjes in jullie buiken!! |
| 19/03/2008 @ 18:21 mei mama | hoikes,ook ik heb al talloze kritiek gehad ivm de kids.bij de 1ste was het van amai zo snel,bij de 2de was het amai nu pas ne 2debij de 3de was het van goed zot zijn jullie.dan een echtscheiding nieuw samengesteldgezin en nrke4 opkomst,allez was goed zot en ik had der ni aan moeten beginnen.dan loopt ook die relatie stuk,leer mn huidige vriend kennen heeft nog geen kids,en ja we verwachten onze liefdesbaby,voor mij nrke 5.en deze keer niks reactie vd mensen die ik ken ,ze negeren mij en ik laat hen gewoon doen.de familie van mn nieuwe vriend vindt 5 teveel ,maar zijn wel blij dat ze een kleinkind gaan hebben(hadden het nooit verwacht dat hun zoon een kind ging hebben)en wie weet komt er nog een nrke 6.en als er commentaar omt dan pech.....kheb altijd zelf voor mn kids gezorgd en heb nooit iemand iets moeten vragen ,dus...ik wens iedereen nog vele toffe momenten met hun kids en geniet ervan want ze worden snel groot,groetjes. ![]() |
| 24/03/2008 @ 21:13 bunny ![]() | voor iedereen vrolijk pasen . en ja het zesde wondertje is op komst groetjes nadia ![]() |
| 20/04/2008 @ 09:40 danielle | goedemorgen iedereen, ik ben momenteel zwanger van ons 5de kindje, dit was ook een ongelukje (ben ziek geweest tijdens het innemen van de pil) en ik had ook bang voor de reactie van iedereen en vooral van mijn ouders, niet in negatieve zin zoals bij jou maar omdat ik bij de vorige bevalling een zware nabloeding heb gehad en bloed hebben moeten bij krijgen, maar uiteindelijk waren zij dat zeiden dat kind wordt ook groot en als het moet zullen we jullie daarbij helpen dit was een riem dat onder mijn hart werd gespannen en ik begon dan ook te aanvaardeb dat ik opnieuw zwanger was en nu kijk ik er echt naar uit. Mijn schoonmoeder weet nog van niets en als het van mij afhing vertel ik haar ook niets tot het eigenlijk zichtbaar is zij en mijn schoonzus hebben mij enorm gekwetst ivm mijn andere kinderen ik kreeg altijd te horen dat de kinderen geen kleren hadden als ze bij hun kwamen slapen dat mijn kinderen niet eten maar (.....) het woord spreek ik nog niet uit en dan het laatst zei ze op het verjaardagsfeestje dat ze de kleedjes die ze cadeau had gedaan terug ging meenemen anders hadden de kinderen geen kleren bij hun, mijn man heeft toen beslist dat de kinderen zolang ze hun excusses niet aanboden niet meer gingen slapen en dat is nu al bijna 3 maand en nog altijd niets, er is nog zoveel meer maar daar ga ik niet over verder zeuren, ik ben al blij dat van iedereen dat weet dat ik terug zwanger ben de volle steun krijg en de rest kan echt de boom in. Laat ze maar zeggen en geniet van al jullie wonderers want dat zijn ze allemaal één voor één |
| 20/04/2008 @ 16:52 Lore | Hallo!! Ik ben zwanger van een 7de kindje,een ongelukje.We hebben het nog niet verteld aan familie en zo,maar we weten bijna zeker dat we negatieve kritiek gaan krijgen.Dat was namelijk bij Tuur en Sien ook al zo.Nu ja,gewoon niks van aantrekken!!Niemand heeft het recht zich met jouw gezin te moeien!! Geniet van je zoontje Sima!! Groetjes Sarah |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ik voel me zo verdrietig :(:(:(

die reacties moet je negeren wij gaan maandag naar de zoo en gegarandeert een extra bezienswaardigheid in antwerpen maandag een groot gezin op stap
wij zijn erover als we mensen zien tellen zeggen we meestal voor ze aan zes zijn JAJA HET ZIJN ER ZES GOED GETELD BRAVO
en dan kijken ze naar de andere kant 

, soms met "uitlachen"
kijken naar onze kids, maar ja, ik probeer me niets aan te treken...