Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/03/2008 @ 17:35 Els ![]() | Nog eens getest... weer een duidelijke streep Oh hemeltje, ik ben !!! |
| 17/03/2008 @ 18:46 marije20 ![]() | wouw !!! in de eerste ronde jeetje Gefeliciteerd !!!! geniet er lekker van ! |
| 19/03/2008 @ 19:17 Antje ![]() | Els, Proficiat... geniet er lekker van!!! |
| 19/03/2008 @ 21:23 Elsje | Hey Els proficiat zeg ik ben super blij voor jou, en zo snel dan nog. Geniet er maar van. Groetjes |
| 30/03/2008 @ 10:51 marije20 ![]() | heel goed ! ik heb vandaag me nod dus hopen dat die heel ver weg blijven !!!!! Veel liefs Marije |
| 25/04/2008 @ 14:04 marije20 ![]() | hallloooooo !!!!! ik ben ook zwanger !!!!!!!! hoe is het ???? |
| 26/04/2008 @ 16:57 Elsje | Hallo proficiat Marije je zal wel dolgelukkig zijn ben superblij voor jou. Hier nog niks maar ik laat het momenteel niet aan mijn hart komen, alhoewel iedereen zo rond mij stilaan zwanger begint te raken. Mijn beurt komt nog wel |
| 15/05/2008 @ 10:24 Line ![]() | Voor Marije: proficiat met je zwangerschap ![]() Geniet er maar van want het gaat zo snel, ik zit alweer over de helft. Groetjes van Line en haar kleine ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?

!!!
)En dan hopelijk snel naar de gyneacoloog voor een echo. Pas als ik duidelijk een hartje zie kloppen ga ik het echt geloven hoor, tot dan wil ik mezelf er nog niet té erg op focussen.
heel ver weg blijven !!!!!
ben superblij voor jou. Hier nog niks maar ik laat het momenteel niet aan mijn hart komen, alhoewel iedereen zo rond mij stilaan zwanger begint te raken. Mijn beurt komt nog wel
!
Ik ben dinsdagavond nog op controle geweest bij de gyn en volgens hem was dat geen enkel probleem als je de klassieke reizigerstips in acht neemt: enkel flessenwater, geen rauw(e) vlees/groenten, niet te lang in de zon,... en vooral: het rustig aandoen. Als je toch diarree zou krijgen mag je enterol innemen.