< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Natuurlijke menstruatie opnieuw krijgen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Natuurlijke menstruatie opnieuw krijgen?
14/03/2008 @ 11:32
sterreke

Ik ben vorige maand gestopt met mijn pil en wacht deze maand dus af wanneer ik mijn natuurlijke menstruatie zal krijgen. ondertussen hebben we wel al goed geklust

Ik vroeg me nu alleen af, ze zeggen dat je aan je afscheiding meestal merkt wanneer je vruchtbare dagen eraan komen. Wordt dan iets kleveriger. Nu, volgens mij komen nu mijn vruchtbare dagen eraan, theoretisch gezien en ik merk ook dat de afscheiding "draderiger" wordt. Dus in principe denk ik ook wel dat mijn vruchtbare dagen er idd aan komen. Zou dit betekenen dat ik normaal ook deze maand dadelijk mijn natuurlijke menstruatie terug krijg?

Of kan het ook zijn dat je aan je lichaam ondervindt dat je vruchtbaar bent hoewel je menstruatie nog niet op gang komt?

Ik weet het, t is misschien niet zo goed geformuleerd ma ik weet niet goed hoe ik het anders moet vragen
Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 12:14
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tja, ik kan alleen maar van mijn eigen ervaring spreken... En dat is dat mijn lichaam mij deze maand (ook eerste cyclus zonder pil) serieus voor de gek gehouden heeft.
Ik heb ook ergens 14 dagen na m'n MS een duidelijke verandering in slijm gehad, dus dacht ook dat dat op vruchtbare dagen zou slaan... Ondertussen zijn we 6 weken verder, zijn er geen te zien, en doet mijn hele lichaam nog steeds raar...
Wat ik maar wil zeggen is dat je lichaam echt wel serieus kan 'ontpillen'. Ik hoop voor jou dat je meteen terug regelmatig gaat zijn... voor mij is die hoop al vervlogen...

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 16:13
Sterreke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Els,

Wat vervelend zeg Ik hoop dat je snel je duiveltjes krijgt want kan begrijpen dat je er van wordt...
Ik was eigenlijk al een beetje blij dat ik verandering merkte in mijn slijm...Ik dacht "oef" ma ja, dan moet ik misschien nog maar nie te erg hopen...
Ben blij dat je je ervaring gedeeld hebt want nu weet ik al waaraan ik me kan verwachten....

Ik hoop echt dat terug komen van de eerste maand, ma t zal dus een beetje bang afwachten zijn...

Nog heel veel succes voor jou!

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 09:14
Els

Hoi Sterreke,

ondertussen is er een belangrijke 'wijziging' ten opzichte van mijn vorige berichtjes, en die wilde ik je toch niet onthouden...

Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben zwanger! Ik weet nog niet hoelang precies, maar daardoor bleven mijn dus uit. En ik was er maar van overtuigd dat mijn lichaam aan het ontpillen was...

Ik weet dat velen het geluk niet hebben, maar ik ben dus wel degelijk zwanger geraakt in de eerste ronde.
Ik duim mee voor jou dat dit ook voor jou weggelegd gaat zijn!

Liefs , Els

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 14:00
Sterreke

Amaai Els, ik ben blij te horen dat je zo'n goed nieuws hebt!!! Een hele dikke proficiat!

Ik vind het hier heel raar...Normaal gisteren theoretisch mijn eisprong. Afgelopen weekend goed geklust ma sinds gisterenmorgen en nu nog altijd(is nie meer gestopt) buikpijn die lijkt op menstruatiepijn...Ik vraag me af of dit van een eisprong kan zijn...Ik weet het allemaal niet dus t kan goed zijn miss da binnen een paar dagen de langskomen...Vervelende is dat ik maar vaak naar het toilet ga om te controleren...Gelukkig gebruik ik inlegkruisjes...
Ach, t zal afwachten zijn, k ga es kijken of ik er hier opt forum nog iets van lees...

Alvast heeeeeel veel succes met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 14:14
kiemenie

hallo,
ik heb op 13/02 m'n laatste pil genomen en ben nu dus 2dagen "overtijd" ik voel me niet zwanger en dank echt niet dat het al raak zou zijn...
Ik ben dus mooi aan het w8en op men .
Ik heb wel al een paar weken last van mentruatiepijn...

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 21:06
Els

Tja, dat aanhoudende zeurende gevoel in mijn onderbuik had ik ook. Is begonnen rond de 14 dag na mijn menstruatie (ik denk dat ik toen ongeveer m'n eisprong gehad heb - weet momenteel nog niet precies hoelang ik zwanger ben)en pas nu is dit minder aan het worden (een maand later)...
Wat het precies betekent weet ik niet, je hoort wel vaker dat het bij het ontpillen hoort, dus zo had ik het ook gezien, maar bij mij was het blijkbaar toch wat anders...

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 21:24
lucy

els, dikke proficiat! dat zeurende gevoel in de onderbuik heb ik ook al sinds mijn eisprong, ik ben nu een goei 3dagen overtijd, ik ga morgenavond bloed laten nemen want ik heb op een test vaag lijntje gezien en op andere negatief getest grtjs

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 08:14

hallo els:

proficiat met je prille zwangerschap!
geniet ervan! is het je eerste?

hallo sterreke en kimenie:

laat iets weten of dieer zijn gekomen of niet hé.

ik zelf ben aan 't aftellen, zondag met pasen wordt mijn kleine schat 6 maanden.

groetjes

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 10:13
Sterreke

Hoi allemaal!

Nog eens proficiat aan iedereen die zwanger is!!

Ja, ik heb sinds maandagmorgen(waarop ik theoratisch mijn eisprong zou kunnen krijgen) aanhoudend (en nu ook nog) zo'n zeurende buikpijn. Hoopte stiekem dat het miss toch raak zou zijn aangezien we de dagen voordien heel veel geklust hebben. ma nu heb ik van iemand anders gehoord dat dit ook normaal is in het tweede deel van de cyclus dat je soms tot aan je menstruatie die zeurende buikpijn kan hebben...Ik weet dat het heel naïef was van mij om iets anders te denken ma ja, t is zo de eerste keer en je denkt dan vanalles omdat je niet goed weet wat je allemaal voelt.
Nu hoe dan ook, ik voel zeker iets ma waarschijnlijk zal t dan al eerder zijn dat binnen een week of twee weken mijn eraan komen...
Ik hou jullie op de hoogte!

[Laatst gewijzigd door Sterreke - 19/03/2008 @ 10:14] - Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:14

hallo sterreke,

ja, hou ons op de hoogte hé.
ben benieuwd...

groetjes,

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:37
Els

@ Dorientje: ja, is mijn eerste kindje... wat natuurlijk een hoop onzekerheid en best wel angst met zich meebrengt (ik vraag me constant af of iets wel normaal is,...). Ik moet nog altijd een beetje wennen aan het idee dat er echt een kindje in mijn buik groeit.
Maar ben natuurlijk superblij!

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 09:49
Sterreke

Hoi allemaal!

Maandagmorgen tot gisterenavond zeuderige buikpijn gehad zoals ik al zei en vanmorgen niets meer. k vraag me nu echt af wat die pijn geweest is...Zou het van mijn menstruatie zijn die er binnen een 11 dagen aan zit te komen of zou t betekenen da ze vroeger komt... Ik weet het niet...Was al stiekem een klein beetje aan het hopen aangezien ik maandag theoretisch mijn eisprong gehad zou hebben dat het van een mogelijke innesteling zou zijn(k weet het, is echt belachelijk om dat te denken, ma ja,) Maar tot nu toe nog altijd niets van bruinverlies of bloed of zo te zien dus t zal afwachten zijn van wat ik die pijn heb gehad...

Pff maar wachten duurt soms zo lang...

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 12:11
lucy

ik ken dat wachten! ik ben niet zwanger en nog steeds niet ongesteld...

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 14:54

hey iedereen

ik ben nog maar pas gestopt en ik kan niet wachten......

ik heb gezien op internet dat je kan ovulatietesten ed doen om zo je eisprong exacter te kunnen inschatten..
als je positief test, heb je na 24u binnen de 48 u je eisprong...

zou het niet wat te gemakkelijk klinken?
Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 14:57
kiemenie

hallo lili,
ik heb die ovulatietesten ook gekocht, helaas heb ik ern te laat aan gedacht. ik w8 m(n menstruatie af en dan kan ik met die testen beginnen :).
Die testen lijken mij inderdaat heel gemakkelijk

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 19:54

ik heb een site gevonden, wel in Nederland waar je kan een starterskit bestellen, daar zitten dan zo ovulatietesten in en zwangerschapstesten, ben er serieus over aan het nadenken om te kopen
in de carrefour kosten die testen rond de 25 eur voor 5, das toch wel duur he als je dat zo een paar maanden moet doen
zo een starterskit zitten 25 ovulatietesten in en 5 zwangerschapstesten

ik ga dat denk ik bestellen, ik ben van nature nogal ongeduldig van aard, ik houd het anders niet uit denk ik.;

daarbij komt nog dat mijn cyclus vroeger nooit normaal was (voor ik aan de pil begon), en tijdens de periode dat ik de pil nam, mijn regels bijna nooit kreeg (was blijkbaar normaal volgens de gyn)
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 09:30

dag els,

ik herken je onzekerheid. ik had dat ook enorm hoor. 1ste kindje. denk dat het normaal is.
voor mij is 9 maanden zwanger zijn, veel te lang. elke minuut van de dag dacht ik aan 't kindje.
toch zou ik je aanraden om van elk moment te genieten. zwanger zijn, van wanneer je de bewegingen voelt is zo magisch.
toen mijn zoontje geboren was, had ik eerst zoiet van... is het dit nu? was ik maar opnieuw zwanger... zeker in 't begin, de eerste 3 maanden heb ik er niet veel aan gehad. eten en slapen dat was alles.
maar nu is hij 6 maanden, hij lacht, kijkt rond, ontdekt zijn omgeving, ... zalig vind ik het nu om mama te zijn.
ik voelde mij dus niet metteen mama, maar ook dit is normaal. zeker bij een 1ste.
nog veel plezier!
xxx

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 19:15

op de site van babyboomshop (Nederland) kan je de testen bestellen

je krijgt 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten voor 27 eur (starters voordeel pakket)
bovendien, als je op een forum meedeelt dat je dit voordelig pakket kan kopen, kan je zelf nog zo een pakket gratis verkrijgen
dat zijn dan 50 ovultatietesten en 10 zwangerschapstesten voor 27 eur

Je kan toch niet anders dan deze info delen met anderen die ook zwanger willen worden he...

ze hebben ook tal van andere pakketten, echt interessant om eens naartoe te surfen hoor
Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 15:37
Lieve

Online Status Stuur bericht
Ik heb deze maand zo'n ovulatietesten gebruikt (ze waren allen (10)negatief...snif... tweede keer geen ovulatie )
De dokter vertelde me dat het niet goed was om deze testen te doen,je zou er te gestresst van worden en te veel gaan hopen...zodat het net niet lukt. Zou dit kunnen?
Ik ben toch van plan om volgende maand weer te testen...ben te ongeduldig.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]