[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/03/2008 @ 17:09 caro | hallo, via de zus van een vriendin te weten gekomen dat mijn vriendin vandaag bevallen is, helaas op 25 wkn.. haar kindje weegt 800gr, heeft geweend bij de geboorte en zou een goeie start gemaakt hebben! we kunnen nu alleen maar duimen maar weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen? hoeveel kans maakt haar kindje? en komt het dan allemaal goed? hoop hier wat positieve verhalen te lezen, om haar om te peppen.. minder goeie verhalen mogen ook zodat ik misschien beetje voorbereid ben ![]() deze week haar nog gezien en ze zei toen nog dat een zwangerschap toch zo lang duurt, ze verlangde zo naar haar baby.. merci alvast voor jullie berichtjes! caro |
| 21/03/2008 @ 21:17 k'tje | Hey Caro, zelf heb ik er geen ervaring mee, maar een beetje onder jouw topic, vind je het topic over Lara. Zij is op 24w3d geboren. Ik ben niet ingelogd, dus kan ook geen link zetten, maar ga naar dat topic, en op één van de eerste pagina's vind je de link van haar website. Heel in't kort: Lara is nu dik 10m. Ze heeft al heel wat meegemaakt, maar is duidelijk een vechtertje, ze komt er steeds weer bovenop. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar heeft op korte tijd veel vooruitgang gemaakt de laatste weken. Er staat ook ergens een link naar het mail-adres van Edwin of Els (ouders van Lara). Ik hoop dat je daar wat antwoorden vindt. Héél veel sterkte, ook voor je vriendin. ![]() K'tje |
| 21/03/2008 @ 21:27 caro | k'tje, zal daar eens gaan kijken, amai, zo te horen zal ze nog een lange weg te gaan hebben ![]() 10mnd en nog in het ziekenhuis, pft.. merci voor berichtje caro |
| 24/03/2008 @ 18:12 jessica ![]() | hallo ellen mag ik iets vragen hoeveel woog hij bij de geboorte en veem sterkte maar hij doet het goed e zo te lezen das voornaamste vele groetjes |
| 24/03/2008 @ 18:13 jessica ![]() | sorry nu zie ik het op je banner |
| 28/04/2008 @ 21:25 L1 | hallo, ons zoontje is ook a 26w geboren. Hij woog 800 gram en was 34,5 cm groot. Hij weende ook vanaf het 1e moment en dat betekende volgens de artsen idd een goeie start. Hij is daarna 2d beademd geweest en nadien had hij cpap. De 1e 14d zijn de crusiaalste zeggen ze, maar toch blijft elke dag spannend vind ik. Nu, zolang de artsen met goed nieuws afkomen is het ook heel gemakkelijk je sterk te houden. Wij hebben heel veel geluk gehad. Lucasje heeft 1 kleine hersenbloeding gehad, maar volgens de echo's zonder blijvende schade. Intussen is hij 2 maand thuis (hij heeft er 3 maand gelegen) en hij doet het héééél goed. Hij weegt al een goeie 4kg500 en ontwikkeld flink verder. Hij volgt, lacht, brabbelt al wat, begint te slaan nr z'n mobiel. Preventief gaan we wel nr een kinesiste die kindjes opvolgt met (eventuele) ontwikkelingsstoornissen. Gewoon om er op tijd bij te zijn, moest hij echt wel iets overslaan. Ze knn ook niet alles zien op een echo of zo. Mocht er toch iets zijn, dan knn we hem tijdig en juist stimuleren. Maar voorlopig doet hij het super. Ze kunnen echt wel al veel hoor, ik hoop voor je vriendin en haar kleintje dat alles goed komt. Ze knn vechten hoor die kleine mannekes/meisjes. Veel succces leentje & lucas ![]() |
[Reageer]

vriendin bevallen op 25wkn hoeveel kans hft haar babietje?

hmmmm ben niet zo'n telwonder 
,