volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/02/2008 @ 11:14 kate | Zijn jullie al aan het denken aan namen? Zin om die te delen ? ![]() |
| 05/02/2008 @ 11:18 Liesbet ![]() | Hoi, onze jongensnaam staat al vast. Arne wilt een broertje die Kobe noemt. |
| 05/02/2008 @ 19:45 Eliseke | Hallo, Als het een meisje is zal het bij ons een ELENA worden en voor een jongen denken we aan SENNE. Groetjes Angelique |
| 09/02/2008 @ 11:15 Belle ![]() | Hier wordt het in ieder geval een franse naam. Wat het juist zal worden daar zijn we nog niet uit. |
| 11/02/2008 @ 07:53 Cindy (engeltje) | Hopelijk is het bij ons weer een meisje want ook bij de eerste hadden we geen jongensnamen. Mijn dochtertje noemt Fleur en we vinden Lotte wel mooi daarbij passen voor een meisje.Maar voor een jongen....... |
| 03/03/2008 @ 17:30 Sientje ![]() | We hebben een jongensnaam die we mooi vinden. meisjesnaam hebben we nog niet. |
| 05/03/2008 @ 08:06 nyfe ![]() | Wij hebben ook namen. Maar dat kan nog wijzigen natuurlijk. Voor een meisje Yfke Voor een jongen Jens |
| 05/03/2008 @ 14:12 Loortje Friemeloortje ![]() | Onze namen staan al vast! Maar wij houden ze ook nog even geheim! |
| 28/03/2008 @ 19:27 Loortje Friemeloortje ![]() | Mijn halfbroertjes heten Peter-Jan en Geert-Jan, ook genoemd naar grootopa Jan en opa Jan en Papa Jan :-) Groetjes! |
| 30/03/2008 @ 22:01 ella | namen ook wij zitten druk te denken over namen zal alleszins iets frans worden voor ![]() Lauranne of Axelle, alhoewel ik Roos ook super vind, maar daar is mijn vriend niet zo voor te vinden (maar mijn overleden grootmoeder Rosa) en voor veeel moeilijker... waarschijnlijk Xander. eventueel Lander is ook nog mogelijk..NOG namen altijd welkom!!! want natuurlijk nog alle tijd... kus (verder sarah kijken, zo geweldig weer e hihi!) |
volgende pagina >

namen ?

tot die planckaerts van tv ook die naam kozen dan was het al over.
ik kijk er al tegenop als je de naam gaat zeggen dat ze dan zeggen
is het bij ons indra geworden.