volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/03/2008 @ 09:23 Antje ![]() | Hoi Nien, ja ik werk ook in de verpleging, die wisseleldiensiensten maakt het dus niet erg makkelijk om te tempen. Denk dat ik maar weer aan de slag ga met de Ovutestjes. |
25/03/2008 @ 16:29 ![]() | hoi , ik werk ook in de verpleeging , ik heb geluk dat ik geen avonddienst of nachtdienst heb , als ik s nachts opgeroepen wordt , neem ik hen dat 1 keer niet. |
| 25/03/2008 @ 18:26 Antje ![]() | Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, ik denk toch ook maar dat ik weer de ovu testjes doe deze ronde. Is toch wel een stuk makkelijker. Groetjes Antje |
| 25/03/2008 @ 21:31 Nien ![]() | Leuk zeg zo een aantal verpleegkundigen bij elkaar ![]() Ik ga ook eens wat info opzoeken over die testjes... Het klinkt wel handig! |
| 26/03/2008 @ 08:58 Geja ![]() | Hey, Een een tip. Weet niet of ik reclame mag maken maar doe het toch .Ik kreeg onlangs een mailtje van sensitest dat de ovulatietesten daar in aanbieding waren. http://www.sensitest.nlIk had overigens gewoon de goedkoopsten en die hebben heel goed hun werk gedaan. Maar zou even rondneuzen op internet..er waren in mijn tijd nogal veel/grote prijsverschillen. ![]() |
| 29/03/2008 @ 08:54 Nien ![]() | Hey Ladies, kijk eens wat ik vond op http://www.fertilityfriend.com !!! ![]() "How can I chart my BBT if I work shifts? It is not impossible to take your BBT if you work shifts, but it will be more challenging. Take your temperature at the time you wake up when you are most likely to have had the most sleep. Be as consistent as you can. On your days off, take your temperature after you wake up as well, even if it is at a different time. Make a note on your chart of changes in your waking schedule. You may take your temperature in the afternoon before you go to work if that is your usual waking time and the time after which you are most likely to have had the most sleep. It is not useful to take your temperature when you are already awake and active. " Hopelijk zijn jullie goed in Engels Het is trouwens een hele fijne site met super veel info, ben nog geen Nederlandstalige site tegengekomen met zoveel info!Groetjes!!! |
| 11/04/2008 @ 14:44 Antje ![]() | Hey Lydia, het ophouden gaat prima, hihi. Heb alleen nog steeds geen positieve ovutest! Volgens mij is mijn hele cyclus in de war!!! |
volgende pagina >

Temperaturen

.Ik kreeg onlangs een mailtje van sensitest dat de ovulatietesten daar in aanbieding waren. 
.