volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2008 @ 19:18 reb ![]() | oei oei oei, veel zieken hier! hoop dat jullie allemaal snel weer fris en monter zijn! groetjes!! |
| 14/03/2008 @ 14:00 reb ![]() | twee keer gepost sorry |
| 17/03/2008 @ 18:02 reb | goed weekend gehad dames! Hier wel, maar ik denk dat ik het weer wat kalmer aan moet doen want ben weer moe moe moe ![]() ![]() |
| 18/03/2008 @ 11:20 reb ![]() | ik zal ons nog maar eens even bovenaan zetten, mss vinden jullie de weg dan sneller ![]() |
| 18/03/2008 @ 12:28 sjattieke ![]() | tis hier inderdaad stillekes hé ... Maar alles verloopt hier goed ... Vandaag de eerste keer een groentepapje een dat ging vlotjes binnen ;) Groetjes! Anntje |
| 20/03/2008 @ 15:26 reb ![]() | idd sjattieke, ik denk dat ze ons vergeten zijn ![]() Alvast een leuk paasweekend gewenst aan iedereen! ![]() |
| 26/03/2008 @ 21:28 Tine ![]() | Oeioeioei.... niemand meer??? |
| 27/03/2008 @ 08:28 reb ![]() | ik ben hier wel! maar ik kan toch moeilijk tegen mezelf praten he!! ![]() alles goed Tine? Drukke paasvakantie?Wel spijtig van het weer he! Typisch Belgisch zeker? ![]() |
| 27/03/2008 @ 16:02 jootje ![]() | hoi hoi ben er weer hoor! problemen met de pc en paas weekend lekker weg geweest nu niet veel tijd nu maar kom snel weer wat bij babbelen liefs jootje |
volgende pagina >

nod februari 2006

Ik vind het eigenlijk wel leuk dus als ik mij er voor zet dan kan ik er bijna niet mee stoppen.
Hoe doet Pieter het?