< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Ben ik het kwijt...?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Ben ik het kwijt...?
27/03/2008 @ 12:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pfff,
Even komen klagen ...
De laatste week loopt alles precies zoooo moeilijk...
Alles leek heel goed te gaan. Met drie was al druk maar daar wen je snel aan vind ik en alles liep op rolletjes.
Met de kleine erbij liepen de rolletjes gewoon verder, alles leek als vanzelf te gaan.
En nu...deze week lukt er helemaal niks.
Mijn huishouden raakt maar niet op orde, de kinderen vragen veel aandacht ( normaal natuurlijk tis vakantie EN ook nog eens slecht weer...), ik loop er maar moe en futloos bij en vind niet eens de tijd om me eens rustig en fatsoenlijk aan te kleden...
En als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen dan zie ik het al helemaal niet meer zitten want het werk stapelt zich nu al heel de week op natuurlijk...
Gaat wel weer over zeker of ben ik nu gans mijn organisatie kwijt ?
grtjs

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 12:57

Heb je dit ook niet gehad toen je derde kindje er pas was?
Ik merk dat ik hetzelfde heb.
Heb het een heel jaar lang gehad hoor. We wonen ook superklein en hebben geen tuin, dus mijn kids zitten altijd binnen. Maar volgende week verhuizen we naar een groter huisje mét tuintje dus dat wordt ook al een stuk makkelijker.
Ik merk dat ik vooral de prioriteit geef aan de kids, dan aan het huishouden en nu de kleinste kan kruipen, valt mijn organisatie weer in de plooi.
Ik ben er zeker van stubje, dat het bij jou ook van voorbijgaande aard is. Geniet gewoon van je hummeltjes. En laat de boel soms de boel. Zeker in de vakantie, dan heb je toch geen voldoening van je werk. Zodra je klaar bent kan je weer beginnen op te ruimen.
Ik geef de kids ook wel hun eigen taken. Zo hebben we pas ingevoerd dat ze zelf na het eten hun eigen bord naar de keuken moeten brengen. En ze moeten ook zelf hun spullen opruimen, beetje bij beetje. Dat helpt me wel hoor die kleine dingetjes.

Hoop dat je snel terug je draai vind.
Groetjes

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 11:49
Tess

Online Status
ik kan jedi alleen maar gelijk geven!
het zal allemaal wel weer op zijn plooi vallen,
ik heb dit ook gehad maar laat zoals hier boven gezegd de boel eens een boel, want zoals hier al gezegd als ze thuis zijn dan kan je na een uur weer helemaal opnieuw beginnen.
de moed niet verliezen het is een fase en gaat wel weer voorbij

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:12
natje

hey,
ken dat gevoel hoor dat heb ik ook soms kop op en laat de boel de boel maar ff (niet doen zoals ikik maakte me overal druk in resultaat een pnd) nu laat ik gewoon de boel de boel op hectische dagen en wonder boven wonder na de rommeldagen komen echt nog opgeruimde dagen zene gewoon ff een bepaalde routine uitwerken maar op vakantiedagen is het hier ook soms nog rommel zene!

liefs natje

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 08:27

Ik kijk ook altijd uit naar de eerste schooldag, dan wordt de routine terug hervat en loopt alles weer gesmeerd. ...Meestal toch

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 10:06

hoihoi;
Dank je voor de reacties;
Het gaat al terug wat beter hoor.
Ik was blijkbaar ziek aan het worden en de kindjes ook maar nu zijn we allemaal aan de beterhand en het klaart ineens weer allemaal op.
Ik mag eigenlijk niet klagen hoor. De kindjes hebben allemaal geleerd om hun part te doen. Ze zetten de tafel , ze ruimen weer af na het eten. Ze ruimen (mits wat begeleiding) hun rommel op voor het slapengaan, ze leggen hun bed mooi als ze opstaan...alé zo'n dingen dus .
Ach, ik laat het nog maar even slommeren en doe alleen het hoognodige en de vakantie is bijna voorbij en dan geraak er wel weer met alles.
Alhoewel...gedaan heb je nooit hé met zo'n kroost...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]