< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » papa dronken achter het stuur met kleine erbij...?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
papa dronken achter het stuur met kleine erbij...?
26/03/2008 @ 08:32

Online Status Bekijk profiel
hallo allemaal,

ik heb geen zin om mijn hele verhaal weer opnieuw te vertellen dus wie interresse heeft mag gaan lezen bij de topic "waarom nou zo'n papa..."

paasmaandag ben ik met de papa van robbe en robbe zelf gaan wandelen en daarna wouden we ons gaan opwarmen in een café.
ik heb altijd gezegd dat hij een licht alcohol probleem heeft, maar hij wil dat niet inzien... hij drinkt dagelijks, dikwijls onder invloed achter het stuur... nu dus maandag ook weer. ik heb mijn verantwoordelijkheid willen nemen en gevraagd dat ik zou rijden. NEEN zei hij: IK rijd. ik heb het hem nog een 2de keer gevraagd. NEEN zei hij weer. toen heb ik gezegd dat ik niet met zatte mensen meerijdt en zeker niet met mijn zoon erbij. dan ga ik wel te voet of neem de bus. GOED zei hij. GOED zei ik en we zijn ieder onze weg gegaan.
ik heb hier toch wel goed aangedaan, ben tevreden.

denk dat ik nu definitief een PUNT erachter moet zetten! wat betreft wij als koppel, maandag was de druppel!
hij heeft zich nog niet eens afgevraagd hoe we zijn thuis geraakt...
noem je dat een goede vader?
AMAI

groetjes,
anneke

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 09:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jeetje wat een gedoe zeg altijd bij jou
vind het zoiezo niet netjes dat hij gaat drinken terwijl hij nog auto moet rijden en zeker niet als hij in principe nog de verantwoordelijkheid heeft om zijn zoontje terug te brengen met zn moeder wat een papa is dat ik denk dat je er heel erg goed aan doet om gewoon is echt de knoop door te hakken tussen jou en hem wat een eikel is dat vind het ook niet kunnen dat ie niet eens vraagt aan jou of jullie wel goed thuis zijn gekomen!
hoe moeilijk ook ik zou toch echt breken met hem natuurlijk wil je het liefst een papa en mama voor je kindje maar soms zoals bij jou is dit niet de beste oplossing stel je voor heeft hij robbe een x waar jij niet bij bent en hij gaat dan ook nog lopen drinken terwijl hij robbe nog terug moet brengen je weet maar nooit he ik moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren, ik wens je heel veel sterkte liefs margreth
en doe echt wat jou het beste lijkt voor robbe he ook al heb je ook nog wel gevoelens voor je ex denk nu eerst aan dat mooie zoontje van je xxx

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 12:14
deesje

domme vraag he, nogal duidelijk dat je man geen goeie papa is. Dit zou ik niet snel over iemand zeggen, maar wanneer je het leven van je kindje in gevaar brengt..

Hak de knoop door, dit is al geen druppel meer, je emmer stroomt over.

Veel sterkte, je komt er wel

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 12:41

dank je deesje,
het is duidelijk overgekomen :-)

xxx

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 14:28
deesje

Mja, kwam misschien wat grof over, maar als ik uw verhalen lees heb ik altijd iets van "hoe kan je daar nu blijven mee leven" .. je hebt er volgens mij meer werk mee dan met je kindje!
Ik heb natuurlijk wel makkelijk praten misschien, want ik zit niet in zo'n situatie, maar ik ben er zeker van dat een moeder voor haar kindje moet kiezen en dat je man toch niet meer zal veranderen.

Groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 12:05
petra

Bah dumpen die vent !

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 12:08
barbara

Online Status
knap hoor! zou ik ook hebben gedaan gewoon uitstappen!
mijn vriend reed en x te hard! toen wilde ik ook al uitstappen,
ben daar echt streng in hoor, helemaal met kinderen achterin!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 10:02
sabje

Online Status
ik heb nu de dingen van jou allemaal vluchtig gelezen, en als je ook maar iets om je kind geeft ga je vandaag nog je spullen pakken en zorg je dat het veilig is en niet meer in een auto komt met een dronken papa

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 16:55
Ketke

Online Status
je andere verhalen heb ik niet gelezen maar dit kan alvast echt niet,je hebt er heel goed aan gedaan om niet mee te rijden. Natuurlijk is de vraag waarom hij drinkt, heeft hij problemen ofzo? Het zou het niet goedkeuren natuurlijk maar wie weet is er iets?
Verder zou ik hem voor de keuze stellen van stoppen met drinken of er een punt achter de relatie zetten.
Als ik me niet vergis kun je zo een cursus over slachtoffers in het volgen, hem hier is naar sturen is ni slecht denk ik.
Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 17:22
Lisette

Online Status
Meteen dumpen!!

Goh,wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft die man zeg!!Dronken achter het stuur,met je zoontje erbij!!

Veel sterkte meid!!

Groetjes

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 10:09

Dikke ***!!!!

Je moest er al lang van weg zijn! Dat je er nog zolang bij blijft??!!
Ocharme je kindje. Dat ventje verdient een gelukkig leven!!!

Hij is het NIET waard!!

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 16:44
Ferkateli

Online Status Stuur bericht
Ik weet wat het is om een vader te hebben met alcoholprobleem. Mijn moeder heeft het 13 jaar met hem uitgehouden en is pas bij hem weggegaan toen het echt te erg werd (ga ik hier niet helemaal in detail vertellen). En ik neem het haar nog ALTIJD kwalijk dat ze niet eerder bij hem is weggegaan, want het maakte haar en ons helemaal kapot. Pasop, ik begrijp haar wel. Ze dacht dat het voor ons beter zou zijn om met een vader in huis op te groeien, en ze dacht ook telkens dat het wel zou beteren als ze maar toonde hoe graag ze hem zag en hem steunde, en vooral op de weinige momenten dat hij nuchter was en het goed met ons bedoelde. Maar we zijn er allemaal (behalve hij) gelukkiger van geworden toen ze eindelijk bij hem weg ging. En het had een pak makkelijker geweest als ze die beslissing jàààààààren eerder had genomen. Dan zaten mijn zus en ik nu misschien niet in therapie...
Wees alsjeblieft sterk, als het niet voor jezelf is, dan wel voor je kindje, en ga bij hem weg.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:45

hoi meiden,

voor alle duidelijk ik ben al van 8 weken zwangerschap weg bij de papa van mijne kleine.
we hebben nog zoveel keer opnieuw willen beginnen maar 't is mij ook duidelijk geworden nu.
ik heb nu een nieuwe vriend sinds kort.
hij heeft ook een zoontje, 3 jaar en is gescheiden.
groetjes,
dorientje

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 16:28
mupke

Dit is niet normaal!!!!
Wil iegenlijk heel je verhaal lezen maar kan het niet vinden

Groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 08:47
joopie

Hoi dorien,

Heel goed dat je het besluit hebt genomen weg te gaan.
Hopelijk is je nieuwe vriend een echte vader voor je kindje.
Hoe reageerde je ex op het nieuws dat je er klaar mee was ?

Heel veel geluk, liefde en voorspoed

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:24

hallo joopie,

ondertussen ben ik weer vrijgezel.
ik denk dat ik te fel op zoek ga naar een papa voor mijn zoontje en ik kan die nog niet vinden, hoe goed ze ook zijn voor hem maar het stoort me eigenlijk omdat het niet natuurlijk is... robbe heeft een papa, al bewijst hij niet een goede papa te zijn, nog steeds niet. hij denkt van wel... keep on dreaming.

voor de rest alles oké hoor. ik geniet van mijn kleine mannetje, elke dag opnieuw...

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 17:07

Om eerlijk te zijn, ik vind het maar gek hoe de dingen daar lopen...

Als je het meent dan wens ik je heel veel sterkte verder hoor.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:00
Sabke

als ik je verhaal zo lees herken ik mezelf en m'n exvriend daar wel in, maar dan zonder kleintje, gelukkig! ik heb m'n ex uit het slijk getrokken, mijn school opgegeven omte gaan werken om ONS te onderhouden. stel je voor, 16 en ONS onderhouden. ik heb elke keer opnieuw zijn fouten proberen rechtzetten. toen ik besloten had terug naar huis te gaan wonen omdat ik erdoor zat en hem elke maand het geld gaf om huishuur te betalen kreeg ik na 8 maand te horen van de huisbaas dat hij in die 8 maand geen cent huishuur gezien had van mijn ex!!! waar was dat geld? ik kreeg telefoontjes van zijn kameraden dat ik mijn ogen moest opentrekken, wist ik veel wat hij uitstak als ik was gaan werken. mijn ouders, mijn en zijn vrieden hebben mij 4j proberen duidelijk maken dat ik niet goed bezig was. en om een domme reden, het vertellen niet waard, ben ik uiteindelijk dan toch opgestapt. ben nu 7j bij een schat van een man, volgende maand word ons geluk bezegeld met een kleintje en ooo wat ben ik blij dat ik toen sterk genoeg was om de knoop door te hakken.

meid als ik in jouw plaats was zou ik de papa van je zoontje laten voor wat het is en aan jezelf en je kleintje denken. je verdient veel beter dan dat.

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 19:58
kk

Online Status
seg dorien, je woont dus nu niet meer samen met je man, of heb ik dat verkeert voor?
Maar heeft hij de kleine dan soms in het weekend? Want in principe heeft hij daar recht op. zo ja, zorg er dan voor dat dat niet meer voorkomt he, want hij zal op dat vlak niet veranderen. dus als hij eens in een weekend, of eens een dagje, bij de papa is en hij drinkt terug, dan kan jij je zoontje niet beschermen he. Ik wil je nu geen schrik aanjagen hoor.
Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om te breken en eens aan jezelf en je zoontje te denken, want uiteindelijk, hoe graag je je man wel ziet, je kinderen komen toch op de 1ste plaats he.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]