< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/03/2008 @ 19:37
sjattieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nog altijd nix maar heb getest en was negatief ... we zitten dus weer in hetzelfde schuitje als voor de zwangerschap ... een voordeel anticonceptie moet niet want de kans is klein dat het zo lukt, en lukt het toch dan is het zeker welkom!!!

Ben eens benieuwd of we voor deze zomer vanzelf terug zwanger worden ;)

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 16:23
jootje

hoi hoi meiden

even snel een berichtje van mij...

mijn hele gezin incl ikzelf is de hele week al ziek.
zelf loop ik vanaf zondag al met griep(ene dag beter,dan weer 3 dagen goed ziek...)
ook demi is sinds maandag weer aan het rommelen..eerst aan de diaree,echt gewoon te erg.maar ze kreeg een kies dus daar was ze wel ziek van..wel gewoon eten maar alles er heeel snel weer uit.
woensdag weer beetje beter,donderdag toch ook door mij aangestoken en nu dus spugen,en hangen...wel willen eten en drinken maar niks binnen houden...best vermoeiend als je zelf ook niet fit bent..
en jannick loopt de hele week ook al te kwakkelen,hoofdpijn,buikpijn,diaree...dus het gaat weer lekker hier!
liefs jootje

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 10:07
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
hey girls,

Anntje jammer dat het weer zo'n moeilijke cyclus wordt. Ik duim alvast voor je dat je tegen de zomer terug zwanger bent

Jootje veel beterschap voor je gezinnetje, wij zijn er hier eindelijk door, ik had de buikgriep en Elena had een bronchitis maar we zijn er ongeveer door

Reb ja ik herinner me nog de vrijdagen van mijn zwangerschap en jij zit dan nog met een kleintje! rust maar veel! en geniet van je zwangerschap!

Tine hoe is het met jou?

groetjes Rox

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 19:18
reb

oei oei oei, veel zieken hier! hoop dat jullie allemaal snel weer fris en monter zijn!

groetjes!!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 19:47
Tine

Weer eventjes geleden. Maar ik heb ook zoveel te doen hé... En 's avonds heb ik een nieuwe bezigheid: foto's plakken. Ik ben voor Yannick een fotoboek aan het maken en ik moet nu nog zo'n 3tal jaar inplakken... Ik vind het eigenlijk wel leuk dus als ik mij er voor zet dan kan ik er bijna niet mee stoppen.

Anntje, gaan jullie meteen voor een tweede? Ik begrijp in ieder geval dat je het niet erg zou vinden hé. Veel succes dan hoor! Hoe doet Pieter het?

Jootje, ja ook van mij veel beterschap gewenst aan jou en je gezinnetje. Ik had vandaag ook een zieke. Afin ja, ziek... onze Yannick had koorts vandaag, maar verder was er niks aan te zien hoor, hij heeft een hele dag gezeurd omdat hij niet naar school mocht, hihi. Morgen gaat hij gewoon naar school hoor, 't is toch maar een halve dag en vanavond had hij toch geen koorts meer.

Verder gaat hier alles goed. Ik krijg wel wat meer pijn in m'n spieren en gewrichten, maar blijkbaar is dat een normaal verschijnsel een maand of 3 na de bevalling...

Tine

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 14:11
sjattieke

46 dagen alweer ... pfffffffffffff

en ik zie er deze keer wel vanaf :(

Zeg dames, onze pieter heeft honger ... hij heeft om 11h gegeten en zou pas om 3h terug moeten eten maar ik ben hem nu al een half uur aan het sussen met tut en spelletjes en afleiden van het feit dat hij honger heeft ...

Ik zou stillekes met een geplette appel willen beginnen, maar kweenie of da wel al mag?

Hij eet ineens wel minder pap ... hij at tot vorige week altijd 180 ml 6 schepjes nan en 3 nutriton en die at hij altijd op (een 200 ml in het totaal). Nu laat hij altijd 60 of 80 staan ineens ... kvind dat zo raar?

Daarom dat ik dacht dat hij misschien iets anders wilt eten??

Iemand raad?

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 07:50

Goh, Anntje, ik zou er toch nog wat mee wachten. Normaal beginnen ze pas op 4 maanden met groenten of fruit.
Een paar daagjes minder eten komt bij ons ook wel voor hoor. Nadien vallen ze toch terug op de gewone hoeveelheid. Tja, net zoals ons hebben ze niet altijd even grote honger.

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 19:24
Tine

Ons Emilieke eet nu sinds een dikke week fruitpap. En eigenlijk is dat al erg vroeg hoor. Ik ben zo vroeg begonnen omdat ik wou dat ons Emilie al wat gewend zou zijn aan haar nieuwe voeding tegen de paasvakantie. Het is dan zowiso al druk in huis met Yannick. Het zou niet verstandig zijn om dan ook nog met nieuwe dingen te gaan beginnen. Als de vakantie er niet zou zijn had ik nog een 14 daagjes gewacht.
Ik geef ook nog geen volwaardige fruitpap hoor, ze krijgt maar een 60 gram en dan nog een halve pap erbij. Ik bouw op met 10 gram per week tot ik aan 150 gram zit, en dan begin ik pas met patatjes.

Dan zijn we gelijk ook na haar doop, ze wordt gedoopt op 13 april. Want op het doopfeest (tuinfeest) fruit én patatjes geven daar zou ik tegenop zien.

Tine

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:51
sjattieke

Ik ga er seffens mee beginnen ze ... hij zit nu eindelijk mooi op het ritme om de 4h 8h-12h-16h en dan meestal 18h en 21h en dan gaat hij slapen tot 8h...

Ik zou ook willen beginnen nu ik nog thuis ben, nu wat proberen want de laatste week van de paasvakantie gaan we een weekje weg, en dus beginnen 'op vakantie' lijkt me niet echt goed, tis dan al allemaal zo vreemd ... en direct erna moet ik beginnen werken ...

Ik ga gewoon vandaag en dit weekend hem wat laten wennen aan het idee, gewoon een kwartje appel pletten en hem wat laten proeven, ik zie wel wat er gebeurd.

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 14:00
reb

succes met de appel sjattieke! beetje bij beetje zal het wel lukken he!

Tine, voor jou komt er een drukke periode aan! Succes

hier alles rustig! We doen voort zoals we bezig zijn!!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 14:00
reb

twee keer gepost sorry

[Laatst gewijzigd door reb - 14/03/2008 @ 14:00] - Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 18:02
reb

goed weekend gehad dames!

Hier wel, maar ik denk dat ik het weer wat kalmer aan moet doen want ben weer moe moe moe

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:20
reb

ik zal ons nog maar eens even bovenaan zetten, mss vinden jullie de weg dan sneller

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 12:28
sjattieke

tis hier inderdaad stillekes hé ...

Maar alles verloopt hier goed ...

Vandaag de eerste keer een groentepapje een dat ging vlotjes binnen ;)

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 15:26
reb

idd sjattieke, ik denk dat ze ons vergeten zijn

Alvast een leuk paasweekend gewenst aan iedereen!

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 20:06
Tine

Neenee, ni vergeten!
Alleen druk bezig met die 2 bengels hé.

Ik kom snel nog eens een langer berichtje posten maar ik moet nu eerst nog wat papierwerk doorworstelen want dat zal er niet van komen tijdens de paasvakantie denk ik...

Tot gauw!
Tine

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 21:28
Tine

Oeioeioei.... niemand meer???

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 08:28
reb

ik ben hier wel! maar ik kan toch moeilijk tegen mezelf praten he!!

alles goed Tine?
Drukke paasvakantie?Wel spijtig van het weer he!
Typisch Belgisch zeker?

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 16:02
jootje

hoi hoi

ben er weer hoor!

problemen met de pc en paas weekend lekker weg geweest
nu niet veel tijd nu maar kom snel weer wat bij babbelen
liefs jootje

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 22:14
sjattieke

druk en morgen een weekje weg ... tot gauw!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >