[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/03/2008 @ 15:48 vraagje | hallo iedereen, ik had gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn (hongergevoel, maar geen geniet van mijn eten, gevoelige en gezwolle borsten, maagzuur...) en heb gistere een dag voor mij NOD negatief getest. ik ben aan de pil maar deze heeft wss minder gewerkt aangezien ik ziek ben geweest en antibiotica moest nemen. maandag heb ik mijn laatste pil genomen en ik moest dus normaal gistere of vandaag mijn tussenbloeding krijgen. toen ik vandaag naar toilet ging kwam er een klein beetje bruin bloed me op papiertje, helemaal niet veel. kan dit nog innestelingsbloed zijn?? ![]() |
| 27/03/2008 @ 17:08 MIEKE, jasper | hallo ik heb dat ook eens gehad bruin bloed, dat is oud bloed dat de vorige keer blijven zitten, ik was niet zwanger en slik de pil, dat is nu al 2jaar geleden dat ik nog bruin bloed had, |
| 28/03/2008 @ 08:58 vraagje | weet er iemand of je nog steeds je krijgt als je zwanger bent door de pil (en dus de pil nog neemt). of is het zeker dat je niet zwanger ben als je je tussentijdse bloeding hebt? |
| 28/03/2008 @ 09:41 vraagje | als ik zwanger zou zijn, hou ik het kindje natuurlijk. maar aangezien ik nu mijn gekregen heb, weet ik dus niet of dat wle zo is. ik vraag mij af of je nog kan bloeden tijdens je stopweek ook al ben je zwanger? |
| 29/03/2008 @ 15:27 vraagje | niemand die weet of je nog steeds je maandstonden krijgt als je de pil neemt en zwanger bent?? |
| 29/03/2008 @ 20:23 ALEXANDRA | Jij kunt nooit ongesteld worden als jij zwanger bent. Het kan wel voorkomen dat jij heel klein beetje bloedverlies hebt rond de dag dat jij ongesteld zou moeten worden wat kan innestelingsbloed zijn.Het komt wel eens voor dat vrouwen tijdens zwangerschap toch wat bloed verlies hebben maar echt ongesteld zijn kan dus niet. |
| 30/03/2008 @ 11:22 Keun ![]() | inderdaad kan ik ook bevestigen wat manuke vertelde, vertelde de HA ook tegen me... |
| 30/03/2008 @ 11:34 vraagje | maar als je pil minder goed werkt door antibiotica en ziek te zijn kan er wel een eisprong komen. dus als ik zwanger ben omdat er deze keer wel een eisprong was, kan ik dus nog steeds mijn maandstonden krijgen?? ik heb al gestest een dag voor mij NOD maar dat was negatief |
| 30/03/2008 @ 11:58 manuke ![]() | inderdaad ,door de antibiotica kan je dus wel een eisprong hebben, maar omdat je de pil hebt uitgenomen zal je dus zeker je ms krijgen ookal ben je zwanger! |
| 30/03/2008 @ 12:13 vraagje | kan je nog steeds je maandstonden krijgen even hard als anders of zou het minder moeten zijn? want ik zit nu aan 4 dagen bijna, maar het is wel minder dan anders ook al duurt het wel nog even lang. het ziet er ook anders uit, meer waterig lichtrood bloedverlies, anders is het roodbruin bloed met stolsels enzo(sorry voor de details ) |
| 31/03/2008 @ 14:36 vraagje | is er iemand die zwanger geworden is door de pil en die nog ongesteld werd? hoe was dat dan? evenveel of iets minder? |
[Reageer]

belangrijk vraagje

krijgt als je zwanger bent door de pil (en dus de pil nog neemt). of is het zeker dat je niet zwanger ben als je je tussentijdse bloeding hebt?

)