< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » NOD in maart 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
NOD in maart 2008
27/03/2008 @ 17:38
nijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dag allemaal,

Maya wat een fijn bericht, is idd nog erg pril...moeilijk besluit nog even te wachten met het vertellen aan je ouders, maar lijkt in dit stadium wel het best... ;(

Inge hoe ging het bij de dokter vandaag? Hoelang moet je wachten tot je uitslag krijgt?

Liefs Nijntje

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 20:05

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

amai Maya, dan hadden ze het de eerste keer wel heel vroeg gezien dat je zwanger bent hé. Mijn verstand zou ook zeggen om toch nog even te wachten om het je ouders te vertellen, maar ik geloof best dat je het daar heel moeilijk mee hebt

Begin volgende week kan ik naar de gyn bellen voor de bloeduitslag. Het enige wat ik te horen ga krijgen is of de Clomid zijn werk goed doet hoor. als dat het geval is moet ik de volgende 2 cyclussen ook nog clomid nemen.

Nijntje, hopelijk mag het voor ons ook snel raak zijn hé!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 20:07

Nijntje,
ik zie net dat we gelijk lopen met onze cyclus. Kunnen we samen aftellen!!
Al enige 'kwaaltjes' die je opvallen?

groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 12:11
Maya

Jep, ze hebben het inderdaad zeer vroeg gezien. Was gewoon toeval omdat dit dus wil zeggen dat mijn cyclus nog een stuk langer was dan de eerste keer en toen was het al 42 dagen. Maar omdat ik ook onregelmatig was voor de pil, zeggen ze dat het moeilijk is om de duur vast te leggen. Momenteel gaat de dokter uit van mijn HCG waarde. Dus deze ochtend gebeld naar gyn. Ik mag 15 mei voor de eerste echo... 't Is mijn eigen keuze hoor om nog zolang te wachten, op het werk wil ik het nog even geheim houden en aangezien mijn agenda voor april volledig vol staat, heb ik maar gekozen voor mei. Maar kga wel beginnen aftellen hoor, om dan die kleine spruit eindelijk eens te mogen zien.
Is eigenlijk een mooi huwelijkscadeau he dan, want op het einde van mei trouw ik. Mei zal gewoon een super maand worden!!! en november ook natuurlijk dan!

Chic dat jullie samen kunnen aftellen, maar hou mij ook op de hoogte hé?

Ben druk aant voor jullie!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 15:29
nijntje

Dag dames,

Inge is inderdaad toevallig dat we op dezelfde dag onze NOD hebben, qua kwaaltjes...beetje last van mijn onderbuik en af en toe misselijk met name als is even buk. En druk op de buik kan ik ook niet zo goed hebben... Maar goed zegt allemaal niet uit ervaring kan ik zeggen dat mijn lichaam me gigantisch voor de gek kan houden...

Samen aftellen nog 9 dagen!

Maya ik hou je op de hoogte hoor!! Ben super blij voor je!

Liefs Nijntje

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 16:43
nijntje

O ja Inge,

Heb jij al "kwaaltjes" die kunnen lijken op een zwangerschap?

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 19:26

Hey dames,

Maya, ziet er goed uit voor je in mei! Gaat idd een prachtige maand worden

Nijntje, hier nog geen kwaaltjes. Voel helemaal niks.
Alleen zoveel meer zin in chocolade de laatste tijd, maar dat is jammer genoeg geen kwaaltje van het zwanger zijn

Ik alvast voor ons allemaal!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:44
eersteling

Online Status Stuur bericht
heb juist dit topic ontdekt (beetje vreemd onder anticonceptie?)

alvast proficiat maya, lijkt mij uitzonderlijk al prijs in de tweede ronde met zo een lange onregelmatige cyclus... misschien verwoede klussers...

ik ben in de eerste twee rondes 4-5 dagen overtijd gegaan terwijl ik al altijd superregelmatig was (28d) , ook in de maanden dat ik gestopt ben met de pil maar dat we er nog niet voor gingen. dus toch al twee keer teleurgesteld als de er dan toch nog doorkwamen

nu weer 4 dagen overtijd, maar met extra symptomen zoals vermoeidheid en grotere, gespannen borsten met nu sinds gisteren duidelijke blauwe aders. dat laatste heb ik nog nooit gezien (en ventje ook niet ) dus dat laat me vermoeden dat het deze keer toch wel prijs zou kunnen zijn. vanavond zal ik testen.

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 15:58
nijntje

Dag allemaal.

Welkom eersteling!
Jullie gaan voor het eerste kindje? Ik zal voor je duimen dat de test positief is! laat je het weten?

Hier is het nog afwachten, voel me (nog) niet anders als normaal, dus ben bang dat het deze maand ook niets zal worden?

liefs nijntje

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 19:20
eersteling

zojuist positief getest met kruidvat test , inderdaad voor ons eerste. toch een hele opluchting dat we geen problemen blijken te hebben met zwanger worden

overgelukkig, zeer raar gevoel

huisarts zegt niet meer nodig om bloed te trekken tenzij de afspraak bij de gyne lang op zich zou laten wachten

dit forum heeft me erg geholpen om de probeerperiode door te komen, merci en succes!

[Laatst gewijzigd door eersteling - 31/03/2008 @ 19:30] - Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 21:34

Hallo,

Eersteling, proficiat!!
Als ik het goed gelezen heb was dit je derde ronde?
Wauw, toch snel zwanger dan hé. (ik wou dat ik dat ook kon zeggen )

Nijntje, hier ook niks speciaals te voelen. Heb daarstraks nog tegen mijn ventje gezegd dat het weer niks zou worden deze maand
Tja, nog een weekje wachten en dan weten we het met zekerheid hé.
De moed alleszins nog niet opgeven

grtjs,
inge

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 08:52
Maya

Hallo

Minder goed nieuws bij mij. Ik ben gisteren naar de gyn. geweest. Ik had bruinverlies en dacht het ergste,gebeld, en ik mocht direct gaan. Ik heb een echo gehad en daar was enkel het vruchtzakje te zien,maar er zat nog niets in. De Gyn. zei dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken, dat het mogelijks nog te vroeg is en dat ik dus nog niet ver genoeg ben om iets te moeten zien ofwel dat het gaat om een heel vroeg miskraam! Moet maandag 14 april terug om nog eens te kijken,maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste! 't zou misschien toch te mooi zijn he,van de eerste ronde gelukt? Sorry hoor,maar ben een beetje depri!

Hou jullie op de hoogte.

@eersteling: een dikke proficiat met je zwangerschap!!!

groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:54
Nona

Hey Maya,

Ik heb een miskraam gehad op 6 weken en heb ook moeten wachten op een echo om het de ene of andere kant uit te bevestigen, hoewel ik het al wel wist (begon eerst met bruinverlies dat erger werd en uiteindelijk echt klonterige menstruatie werd, en mijn gevoel zei ook dta het fout zat) maar! Ik wist het ook eerder omdat mijn HCG niet gestegen was op 2 weken tijd. Je kan dus, als je eerder een antwoord wil, langs de huisarts gaan om je HCG te meten. Het zou om de 2 dagen moeten verdubbelen ongeveer in het begin, dus als je het 2 of 3 keer laat trekken kan je het ook zien. Zolang het stijgt (al is het trager) zit je ok dacht ik.
Ik heb bij deze zwangerschap ook bruinverlies gehad (een hele avond lang) en dat was wel heel spannend, maar ik voelde dat het wel goed zat. We hadden ook die ochtend gevreëen.
Dus het hoeft niet het ergste te zijn, kan innesteling zijn, kan oprekken van de baarmoeder zijn... Ik hoop dat het gewoon iets stoms is en wens je nog een goede zwangerschap toe.

groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:44

Hey maya,
Oh nee ..... het zal allemaal wel goed zitten! Ik ben er zeker van.
Probeer niet het ergste te denken, het kan zijn zoals nona zegt hé

Hopelijk heb snel wat zekerheid!

Nona, alles ok met de zwangerschap?

Eersteling, alles ok?

grtjs,
inge

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 23:22
eersteling

alles ok hier

vandaag toch maar bloed laten trekken om hcg waarde te bepalen en die was meer dan 5000 wat zeer goed is voor 5 weken blijkbaar, "een zeer goede start" volgens de HA. dat stelt dus al gerust.

dus nu nog wachten tot 21 april op de eerste echo

succes voor degene die met onzekerheid te kampen hebben

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 14:07
nijntje

Dag allemaal!

@ Inge ben voor je aan het duimen...

hier wel wat kwaaltjes die kunnen lijken op dat de menstruatie toch eraan komt. heb nu 2 dagen kramp onderin de buik, met vlagen misselijk mn als ik in bed lig.

@ Maya, ik hoop dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap, wanneer weet je meer?

@ eersteling, wat een goed nieuws, is een mooie start!! heb je bepaalde zwangerschapskwaaltjes gehad/of nog steeds?

groetjes Nijntje

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 10:04
Maya

@nijntje: Ik moet volgende week maandag terug voor een nieuwe echo, dus daarna hopelijk meer nieuws. moet 14 april om 20u gaan. Ik zal wel iets laten weten hoor.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 20:00

Hey dames,

Hier is het heeeeel spannend!
Heb net een testje gedaan, en zowel mijn vriend als ik zien toch beide een kruisje staan! (Clearblue test)

Heb de foto op mijn profiel staan, we twijfelen allebei toch een beetje of we niks in ons hoofd hebben gehaald. Jullie meningen zijn altijd welkom ;-)

Morgen ga ik nog eens een testje (kruidvat) doen. Dan zijn we zeker.

Maya, veel succes! Hopelijk is alles ok.

Nijntje, misschien ben je wel gewoon hé! maar!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:12
Maya

Hallo

Inge: volgens mij is dit ook een kruisje hoor! Bij deze dus al een voorzichtige proficiat gewenst! Intussen al een nieuwe test gedaan?

Bij mij is het bruinverlies intussen gestopt, niets meer te zien, heft 3 dagen geduurd, maar was telkens maar enkele druppels per dag. dus hopelijk gaat het om de innesteling he, alhoewel ik toch nog steeds bang ben aangezien de gyn. niet kon zeggen of het ok was of niet. Ben dus nog steeds met een bang hart aant wachten op volgende week maandag. Hopelijk weten we daarna meer! Die onwetendheid is gewoon zo frustrerend!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:19
nijntje

Dag allemaal.

Hier is het nog rustig, aangezien gisteren mijn nod was... en vandaag nog niet ongesteld ben, heb ik een testje gewaagd, helaas negatief.
Misschien wat te vroeg getest, misschien dat de duivels toch nog komen wie weet...

Inge lijkt inderdaad een kruisje! Heb je nog een keer getest hierna? Spannend hoor!

Maya, gelukkig is het bruin verlies nu op gehouden, hoop voor je dat het inderdaad de innesteling is geweest!

Zal voor jullie beide blijven duimen!!

Lieve groet Nijntje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >