[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/03/2008 @ 12:28 Kaatje | Hallo iedereen Toen ik 30 weken zwanger was, werd er op de echo gezien dat de baby een gestuwde rechter nier had. Vlak na de geboorte werd gekeken of het om een urethraklepje ging of om reflux op de nieren. Geen van beide afwijkingen werd bevestigd. 2 weken geleden (ons kindje is ondertussen 8 weken) werden er enkele nieuwe tests gedaan om te kijken of de nierfunctie voldoende is en of de urine voldoende kan aflopen. Beide tests waren positief maar wel werd er een vernauwing van de urineleider geconstateerd. Op zich niets om ons (voorlopig) zorgen over te maken, want de uroloog geloofd dat dit vanzelf zal uitgroeien. Wel werd ons verteld dat ons kindje gevoeliger gaat zijn voor urineweginfecties. Dit werd ons vorige dinsdag verteld en de donderdag waren we al in het ziekenhuis met ons boeleke. 39 graden koorts en 3 nachten in het ziekenhuis... Zijn er nog mensen die een kindje hebben met dit soort afwijking? Wat er bij jullie verder gedaan? We zouden toch niet graag om de zo veel tijd ons kindje met een infectie naar het ziekenhuis brengen... Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Kaatje ![]() |
30/03/2008 @ 11:43 ![]() | hoi kaat ik heb nog nooit zoiets gehoord. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen. |
| 31/03/2008 @ 09:44 Sientje ![]() | dubbel gepost. ![]() |
[Reageer]

vernauwing van de urineleider