Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/03/2008 @ 13:28 ![]() | Hey Fijn paasweekend ![]() ![]() Hoe gaat het met jullie ? Nu is het hier wel heeeeeel stil hoor . Vele groetjes Erika |
19/04/2008 @ 09:34 ![]() | hey erika, kan jij mij is u paswoord zeggen voor op de site van de meisjes te gaan zien want het is niet gelukt. xxxx gégé |
19/04/2008 @ 15:12 ![]() | Het staat in mijn profiel hier |
21/04/2008 @ 10:04 ![]() | he erika, ben gaan zien en het is wel een super leuk gedacht. maar kan toch moeilijk het zelfde doen he. ik zal is in de makro kijken moet toch pampers gaan halen. kusjes xxx |
| 23/04/2008 @ 11:08 ikke | Hallo, Mag ik mij ook bij jullie voegen? Ikzelf woon niet in Vilvoorde maar wel in Steenokkerzeel. Dit is ook niet ver he. Mijn vriend is wel afkomstig van Vilvoorde ( ale Houtem) en zijn ouders wonen daar ook nog. Wij hebben nog geen kindjes maar we zijn wel volop bezig aan ons eerste kindje. |
23/04/2008 @ 17:01 ![]() | hallo, ikke, kom er maar bij, het is hier wel stiletjes de laatste tijd. maar zal mijn best doen om te komen piepen als er een berichtje is. groetjes gégé |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

en zomaar effe 40 graden . Na een nachtje s ´morgens 38 ... NOg even afgewacht maar tegen de namiddag was het net een lappe pop dat ik vast had en had ze 40,5 koorts

als ik ga werken is het rustiger
beetje forumen 

.

zullen in de minderheid zijn ...
en voelde me net een vod dus effe dagje tegenaan gegooid . . .