Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2008 @ 09:44 Anke | Dorientje, nee ik ben Dirk niet. Ik begrijp dat jullie beiden echt wel het één en ander te bespreken hebben en op te lossen, denk echter niet dat jullie dit kattegedoe via een forum dienen te bespreken. Gek toch hou jullie zich gedragen. En ja, ik kan van mezelf zeggen dat ik alles onder controle heb. En nee, ik ken je niet, maar je laat je via het forum wel goed kennen. Het loopt hier echt wel op een lachertje, naar zieligheid toe. enfin, succes met al je miserie en tracht het verstandig onder mekaar op te lossen. Ban hem uit je leven, het is een obsessie, men kan er een soap van maken. |
| 01/04/2008 @ 10:51 ... | man man man wat kan je hier toch lezen ...ik denk(mijn mening)dat er hier iemand zit die serieus nen keer haar leven in handen moet gaan nemen...niet slecht bedoeld hoor,maar gewoon jezelf herpakken.dit is toch niet vol te houden?praten helpt,maar je moet hetzelf ook willen en inzien dat er wat schilt.laat je leven niet stuk maken door een man die het niet verdiend.wees sterk en ban die uit je leven,denk aan je zoon.zolang je dat niet kan, blijven jullie zo bezig en gaan jullie er beiden onder en wie is dan de dupe???k vind overal wel ergens een verhaal terug van je en telkens gaat het over wat jij meemaakt en wat jij gedaan hebt en wat hij gedaan heeft,maar heb je je er al tegen verzet?heb je je al gewapend om sterker in je schoenen te staan?meid e bent nog jong,je hebt een prachtkind,genieten moet jij doen en niet je leven laten vergallen.ik reageer normaal zelden of nooit,maar vond nu dat het den tijd was om effe mijn mening te uiten en zekers niet om je te bekritizeren,je zwart te maken.maar neem het heft in eigen handen meid,herpak je en leef ...t zou zo mooi kunnen zijn.succes |
| 01/04/2008 @ 11:01 doris | *deleted*Tegen onze huisregels: - Netiquette: » Het aannemen van een andere naam met als doel het misleiden of in diskrediet brengen van de andere gebruikers. (Om deze reden loggen wij het ip-nummer van iedereen die reageert.) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

papa leidt dubbel leven...

heb gelukkig zelf niet mee gemaakt maar ken wel mensen die zijn kapot door gegaan en die woede in hun kan ik goed begrijpen , je veilige gezin leventje is voorbij en je ziet het even niet zitten ,dat ze zo sterk moet zijn of weet ik veel wat allemala word geschreven is niet makkelijk , het komt wel maar niet zo snel

ach ja ik wens je in ieder geval alle goeds toe! want je hebt het behoorlijk zwaar! heel veel liefs
*deleted*