< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Eerste of tweede kindje in 2009?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Eerste of tweede kindje in 2009?
25/02/2008 @ 14:53
Sophia

Online Status Bekijk profiel
Wie wil er binnenkort voor een kindje gaan? Ik heb al een zoontje van (bijna) 18 maanden en het kriebelt enorm voor een tweede. Er zijn nog wat twijfels, aangezien we van plan zijn te verhuizen naar een huis (we wonen nu op een appartement en zijn volop op zoek), maar anderszijds weet je nooit wanneer het zal lukken. Bij mijn zoontje was ik in de eerste cyclus zwanger, maar dat betekent natuurlijk niets voor deze keer. Nog mensen die er binnenkort (terug) voor gaan?
Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 15:56
Maryam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sofia,

Ook ik wil binnenkort starten voor een 2e. Ergens rond april/mei willen wij beginnen. Vanaf de volgende ronde begin ik met foliumzuur en de ronde daarna gaan we aan de "slag". Bij ons was het bij Amir de tweede ronde raak. Eigenlijk hoop ik dat het nu weer zo snel zal gaan, maar ben ook wel een beetje bang. Je hoort zoveel verhalen van vrouwen bij wie het niet wil lukken. Ons huis wordt juli/augustus opgeleverd en ook wij hebben getwijfeld maar zoals je zei je weet maar nooit hoe lag je moet wachten eer het raak is. Wanneer wil jij eigenlijk beginnen?

Groetjes,
Maryam

[Laatst gewijzigd door Maryam - 25/02/2008 @ 15:58] - Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 20:38

Hey Maryam, wij willen in september voor een tweede gaan!
Wij gaan op reis naar Mallorca dan en wil niet graag zwanger op reis zijn ...

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 21:45
RARARA

Online Status
Hallo,

wij zijn in september 2007 begonnen voor een 2de en ik wil jullie moed niet afnemen, maar ik ben nog steeds niet zwanger.
Bij mijn zoontje was het de 2de ronde al raak en ik dacht en hoopte dat het nu terug zo snel ging gaan, maar niets is dus minder waar.

Hopelijk gaat het van jullie sneller.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:26
jokske

hier ook bij mijn zoon van de eerste keer zwanger...helaas nu al bezig van september 2007!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 22:20
luckybird

Ik ook.
We zijn nog niet begonnen hoor, zal denk ik juni of juli worden dat we beginnen. En dan nog afwachten.
Bij chimène was het de 3e ronde al raak.

groetjes

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 22:39
marijke

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal!
Ik ben gister gestopt met de pil vandaag foliumzuur gehaald en nu maar kijken wanneer het raak is eerst nog maar eens ongi worden.
Ben benieuwd wanneer het hier raak is zal wel even duren heb ik het gevoel maar je weet maar nooit

Groetjes Marijke

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 18:43
luckybird

ik heb nu antibiotica..........

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 19:42

Bij ons was het de vierde ronde raak!

Marijke veel succes!!!
Ik ben ook 'jong' mama. Was 21 als ik bevallen ben van ons Zoë.

luckybird, waarom heb je antibiotica?

Pppfff september duurd nog laaaaaaaaaaaang zene!

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 15:21
Evy

hey dames,

wij starten in juli voor ons tweede kindje... zou zo graag tegen volgende zomer een 2e kleine schat in mijn armen houden...

Spannend he dat aftellen...

Als het meteen raak is dan zal Torben 9 maanden zijn... maar dat zie ik nog wel goed komen...

Groetjes
Evy x

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 21:41
luckybird

Ik had antibiotica omdat ik al 3 maanden verkouden was en mijn bijholtes verstopt had. Dat duurde wat te lang, dus vandaar het kuurtje. Ik heb geen groen slijm meer (lekker verhaaltje), maar nog wel veel helder snot. Als het eind van de week niet beter wordt zal ik weer wel bellen.

Er staat nu menstruatie, maar dat klopt niet, want ik slik de pil even door omdat we heerlijk een weekendje centerparks zijn geweest en ik geen zin in had als ik lekker met me aan het zwemmen was. Dus mijn banner klopt niet meer.

Morgen begint mijn man met werken, dus gaat ons leven eindelijk weer een positieve kant op. Kijken hoelang het gaat duren voor nummertje 2 wil komen.

groetjes

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 22:10
Maryam

Hoi dames,

@Luckybird, je weet wel dat de werking van de pil sterk vermindert als je antibiotica slikt?!? Verschrikkelijk zijn die bijholte onstekingen hé! Ik heb het gehad toen ik net zwanger was van Amir en kon geen antibiotica gebruiken. Het was net alsof er een paar olifanten op mijn hoofd aan het tapdansen waren. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

@Marijke Voel je al wat? Misschien nog iets te vroeg! Spannend, laat je wel weten of het raak is?!?

@Carmen, een voordeel is wel dat de zomer meestal snel gaat. Ga je nog op vakantie?

@Evy het is inderdaad erg spannend. Hoe lang heeft het bij jou geduurd bij je eerste?

Nog 17 dagen en dan komt mijn menstruatie. Hopelijk mag ik dan weer snel gaan genieten van een 9 maanden bloedvrije periode. Wat duurt het toch lang als je zo naar iets toe leeft zeg! Morgen vieren we de eerste verjaardag van Amir. Vorig jaar rond deze tijd vertrokken we richting ziekenhuis waar mijn vliezen werden gebroken. Om 01.07 uur is ons Amirtje geboren en ik merk dat ik nu erg vaak weer terug denk aan de bevalling. Hoe is jullie bevalling verlopen?

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 09:47

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Wij zijn in september 2007 begonnen aan een eerste kindje, maar nog altijd niet zwanger .

Heeft iedereen hier al een kindje of is voor sommigen ook het eerste? Ik vind het wel allemaal heel spannend!!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 23:07
luckybird

*Myryam, ik weet dat antibiotica een verminderde werking op de pil heeft, maar als het moet gebeuren nu is het welkom. Op zich gaan we nu niet express ons best doen met klussen, omdat ik het liefst een maand geen pil heb gebruikt. Nog 9 dagen en dan zijn mijn pillen ook op, dus dan is het ook niet officieel veilig meer.
Ik denk ook wel eens terug aan de bevalling. Dat het eigenlijk een heel mooi iets is. Ondanks al die heftige emotie's e.d. dat je het toch wel weer een keer wilt meemaken.

*Ikke, balen dat jullie al een tijdje bezig zijn. Hopelijk gaat het snel een keer gebeuren. Ik mag niet klagen, want bij mijn 1e zwangerschap was het de 3e ronde raak. Maar dat biedt geen garantie voor de 2e keer. We zien wel al hoop je natuurlijk dat het snel is, omdat je het zo graag wilt. Wie weet kunnen we straks samen een keer positief bericht brengen.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 00:00
Evy

heyhey

Ikke: niet fijn dat het nog steeds niets is, maar de moed niet opgeven he.. bij mijn schoonzus duurde het bij nummer 1 anderhalf jaar eer ze zwanger was en nu bij nummertje 2 maar 1 maand...

Maryam: bij ons was het raak maand 5, de eerste maand dat ik zoiets had van we zien wel... Is toch moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn he...

Ik hoop dat het bij nummertje 2 in aug of sept is, want zou graag een zomerkindje hebben deze keer... maar ja.. we zullen wel zien wat moeder natuur ons brengt he...

groetjes
Evy

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:33
REBECCA

Wij gaan in december beginnen voor ons eerste kindje!!! wordt nu al helemaal gek van mezelf, ik wil dit namelijk al zoooo lang.

Ik ben zelf bijna 24 dus als het kindje er is zal ik 25 zijn :)

Ohhhh ik hoop zo dat mijn vriend toch nog eerder wil beginnen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]