[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/03/2008 @ 20:38 ![]() | Hey Maryam, wij willen in september voor een tweede gaan! Wij gaan op reis naar Mallorca dan en wil niet graag zwanger op reis zijn ... Groetjes! |
| 06/03/2008 @ 21:45 RARARA | Hallo, wij zijn in september 2007 begonnen voor een 2de en ik wil jullie moed niet afnemen, maar ik ben nog steeds niet zwanger. Bij mijn zoontje was het de 2de ronde al raak en ik dacht en hoopte dat het nu terug zo snel ging gaan, maar niets is dus minder waar. Hopelijk gaat het van jullie sneller. Groetjes |
| 14/03/2008 @ 13:26 jokske ![]() | hier ook bij mijn zoon van de eerste keer zwanger...helaas nu al bezig van september 2007! |
| 17/03/2008 @ 22:20 luckybird ![]() | Ik ook. We zijn nog niet begonnen hoor, zal denk ik juni of juli worden dat we beginnen. En dan nog afwachten. Bij chimène was het de 3e ronde al raak. groetjes |
| 18/03/2008 @ 18:43 luckybird ![]() | ik heb nu antibiotica.......... |
| 24/07/2008 @ 18:33 REBECCA | Wij gaan in december beginnen voor ons eerste kindje!!! wordt nu al helemaal gek van mezelf, ik wil dit namelijk al zoooo lang. Ik ben zelf bijna 24 dus als het kindje er is zal ik 25 zijn :) Ohhhh ik hoop zo dat mijn vriend toch nog eerder wil beginnen ![]() |
[Reageer]

Eerste of tweede kindje in 2009?

had als ik lekker met me
aan het zwemmen was. Dus mijn banner klopt niet meer.
.