< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » papa leidt dubbel leven...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
papa leidt dubbel leven...
28/03/2008 @ 15:22
Hanan

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
pfff dat is toch niet makkelijk wat ze nu mee maakt , en los laten of vergeten is makkelijk gezegt dan gedaan hoor vooral als je nog gevoelens hebt heb gelukkig zelf niet mee gemaakt maar ken wel mensen die zijn kapot door gegaan en die woede in hun kan ik goed begrijpen , je veilige gezin leventje is voorbij en je ziet het even niet zitten ,dat ze zo sterk moet zijn of weet ik veel wat allemala word geschreven is niet makkelijk , het komt wel maar niet zo snel
beetje medeleven is is op zijn plaats , ik moet niet denken dat mij zo iets gebeurt zal wel gek worden , mij gezin is mij leven ,als die gebroken word zal ik echt gek worden

sterkte meid en het kotm heus wel goed met je

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 14:36

Online Status Bekijk profiel
hallo allemaal,

ik wil even reageren op de uitlatingen tov mij.
ik ben helemaal NIET labiel en ik zie helemaal geen waanbeelden.
wil jullie er wel even bijzeggen dat mijn ex dit forum heeft gelezen over wat er allemaal geschreven staat en dat hij misschien zelf ergens een schuilnaam heeft gebruikt en gewoon meedoet met het groepje dat tegen mij is.
inderdaad neem ik anti-depressiva en dat geeft mij helemaal geen bijwerkingen als waanbeelden.
ik ben verpleegster en ik weet waarover het gaat dus aub spel mij echt de les niet over kinderlijk gedrag hé.
zijt maar niet ongerust als mijn zoontje zo groot is dat hij kan lezen, zal ik heus wel mijn dagboeken op een veilige plaats leggen zodat hij het niet kan lezen. maar ik zal hem wel vertellen hoeveel verdriet zijn papa zijn mama heeft aangedaan...
en nog steeds, maar NU ben ik sterk.
ik ben sterk gemaakt door hem. hij heeft me zo gemaakt. ik ben geen haar beter als hem.
dus aub anke, veroordeel mij niet want jij kent mij niet! waar haal jij het lef om mij zo uit te kakken?
ik dacht dat het forum hier was voor iedereen?
ook moest ik labiel zijn... wat dan nog?
ik heb heus wel een eigen leven hoor en ik zorg heel goed voor mijn zoontje en ik geef hem al mijn liefde die ik heb.
ik doe mijn best. ik moet het ook maar allemaal in mijn eentje redden hé.
ok, als JIJ wilt dat ik de papa dump!
jij zal je leven wel heel netjes in orde hebben. wat goed van jou meid.
maar ga ergens anders je frustraties uitwerken en NIET op mij. je maakt je eigen belachelijk.
tegen jou heb ik echt NIKS meer te zeggen hier hoor.
ik heb het door NU.
Anke is Dirk! hahaha
het gaat je goed hé.

voor de anderen allemaal nog veel leesgenot en lees ook nog bij papa dronken achter het stuur...

doeiii
anneke

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 18:57

hoi anneke
hopelijk gaat het wat beter met je??
maar is het echt dirk die op het forum meekletst? want er is een anke die actief is op dit forum alleen schrijft zij haar profielnaam niet met hoofdletters dus is dan miss toch een andere anke, zou wel erg zielig zijn als dat echt je ex is die hier de boel loopt op te stoken ach ja ik wens je in ieder geval alle goeds toe! want je hebt het behoorlijk zwaar! heel veel liefs

[Laatst gewijzigd door margrethk - 31/03/2008 @ 19:03] - Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 09:44
Anke

Dorientje, nee ik ben Dirk niet. Ik begrijp dat jullie beiden echt wel het één en ander te bespreken hebben en op te lossen, denk echter niet dat jullie dit kattegedoe via een forum dienen te bespreken. Gek toch hou jullie zich gedragen. En ja, ik kan van mezelf zeggen dat ik alles onder controle heb. En nee, ik ken je niet, maar je laat je via het forum wel goed kennen. Het loopt hier echt wel op een lachertje, naar zieligheid toe.
enfin, succes met al je miserie en tracht het verstandig onder mekaar op te lossen. Ban hem uit je leven, het is een obsessie, men kan er een soap van maken.
Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 10:51
...

man man man wat kan je hier toch lezen ...ik denk(mijn mening)dat er hier iemand zit die serieus nen keer haar leven in handen moet gaan nemen...niet slecht bedoeld hoor,maar gewoon jezelf herpakken.dit is toch niet vol te houden?praten helpt,maar je moet hetzelf ook willen en inzien dat er wat schilt.laat je leven niet stuk maken door een man die het niet verdiend.wees sterk en ban die uit je leven,denk aan je zoon.zolang je dat niet kan, blijven jullie zo bezig en gaan jullie er beiden onder en wie is dan de dupe???k vind overal wel ergens een verhaal terug van je en telkens gaat het over wat jij meemaakt en wat jij gedaan hebt en wat hij gedaan heeft,maar heb je je er al tegen verzet?heb je je al gewapend om sterker in je schoenen te staan?meid e bent nog jong,je hebt een prachtkind,genieten moet jij doen en niet je leven laten vergallen.ik reageer normaal zelden of nooit,maar vond nu dat het den tijd was om effe mijn mening te uiten en zekers niet om je te bekritizeren,je zwart te maken.maar neem het heft in eigen handen meid,herpak je en leef ...t zou zo mooi kunnen zijn.succes
Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 11:01
doris

*deleted*
Tegen onze huisregels:
- Netiquette:
» Het aannemen van een andere naam met als doel het misleiden of in diskrediet brengen van de andere gebruikers. (Om deze reden loggen wij het ip-nummer van iedereen die reageert.)

[Laatst gewijzigd door Eva - 01/04/2008 @ 12:30] - Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 11:42
Dotske

Hoi Dorientje

Ik heb dit ook meegemaakt, man bedroog me ook, hij ontkende maar ik heb het met mijn ogen gezien. Het is zeer zwaar en een zeer moeilijke keuze ik heb drie kinderen met hem een relatie van 12 jaar wat allemaal niet niks is natuurlijk, hij kiest voor de anderen ik moest het huis verlaten verschrikkelijk gewoon. Ik ging terug naar mijn moeder wonen, wat nooit simpel is voor kinderen is een scheiding!!
Maar als moeder moet je in eerste plaats aan je kinderen denken, Heb waren zware tijden maar we moesten er door heen gaan. Het enige nadeel is dat hij nu nog op de dag mij perst en dreigt, dit duurd nu al 4 jaar, hij liegt konstant tegen de kinderen. Doet altijd moeilijk wat ik niet leuk vind, hij zou zich ook volwassen mogen gaan gedragen in het belang voor de kinderen. Maar ja het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik weet hoe zwaar het is als je van iemand houd maar hij niet van jou, maar toch moet je denken aan je kind. Trek je het niet teveel aan, ga verder met jou eigen leven en je kind.
Je zult zien dat je snel gelukkig kunt zijn zonder hem en zelfs blij zult zijn dat hij weg is.
Ik ben eigenlijk blij nu dat hij mij gedumpt heeft want ik ben veel gelukkiger nu dan vroeger, mijn nieuwe huidige MAN is veel beter dan die kloot van exman. Je kunt nu doen en laten wat je wilt, ga ervoor, laat zien wie hier de sterkste is. Laat je niet door hem in de grondboren dat is wat hij wilt.

Nog veel sterkte

veel toegewenst.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina