Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/03/2008 @ 14:12 ![]() | Hoi, Oké sorry dan Els en FLeurke, ik weet niet meer wie dat wie is. groetjes lieveke ![]() |
| 24/03/2008 @ 14:28 Els ![]() | Tja, ik ben dus gewoon 'Els', das ook m'n echte naam... ik ben net zwanger van m'n eerste kindje. Verwarrend hé, al die namen ![]() |
| 29/03/2008 @ 21:34 Zepke | Hallo allemaal! Ik ben terug van Disneyland sinds donderdagavond maar ik heb het zo druk gehad dat ik nu pas langs kan komen! Twee dagen ertussenuit en daarna moet je twee keer zo hard werken om alles in te halen. Bah!Disneyland was heel leuk! Lieveke, wij gaan ook een zandbak plaatsen in onze tuin Vroeger hebben mijn zussen en ik ons daar ook enorm mee geamuseerd dus Enidje zal dat zeker ook leuk vinden! Wat zielig voor Lukas dat hij zo overgegeven heeft! Ocharme 't venteke! En je kan dan niets doen om hem te helpen, hé? Wreed frustrerend! Enid heeft de nacht voor we naar Disneyland vertrokken de hele tijd gehuild en we wisten maar niet waaraan het lag maar ze leek pijn te hebben. Van 5u tot 7u heeft ze dan toch geslapen en toen ze op was zag ik dat haar oortje vol etter hing. Ze moet waarschijnlijk oorpijn gehad hebben. Wat erg dat je nu al zoveel last hebt van je maag! Hopelijk verbetert het snel!Isabel, veel plezier in Italië! Hopelijk heb je goed weer! Liselotje, dank je voor de felicitaties Ik ben blij dat het zo goed gaat met je! Ja, schoonmaak lijkt me ook wat te zwaar voor een zwangere vrouw! Altijd in beweging. Spannend, hé, dat je binnenkort weet welk geslacht je kindjes gaan hebben!! Ga je het geheim houden? Petitje, dat is echt goed dat Denis zo flink eet! Ja, de periode dat ze wat beweeglijker worden is lastig bij het verschonen en aankleden, hé? Ik vond altijd dat ze het precies lastig vinden dat je hen komt verschonen terwijl ze nog zoveel aan het ontdekken waren en geen tijd hadden om verschoond te worden. Enids pasen was geweldig. Op de één of de andere manier had ze onmiddellijk door dat ze eitjes moest zoeken en in een mandje leggen! Eerst bij ons thuis en dan bij moeke en vake ook nog eens (maar die waren harder verstopt) en ze heeft ze allemaal gevonden! Na haar middagdutje wilde ze ook opnieuw op zoek gaan naar eitjes, en al de hele week worden die eitjes wel een paar keer vermeld. Maar echt lusten doet ze ze niet...Fleur, te snel terug zwanger zijn is ook niet gemakkelijk denk ik, dus groot gelijk! Els, ik begrijp hoe je je voelt, hoor! Ik heb dat ook Eerst was ik bang dat we er deze keer wel lang over gingen doen om zwanger te geraken en dan zou het leeftijdsverschil altijd maar groter worden (nu zal het 2j 4m als alles goed verloopt). Nu ben ik altijd maar bang dat het mis gaat lopen en we zoveel tijd hebben verloren om opnieuw te proberen, snap je? Eigenlijk dom, want ik ben 3 en 4 jaar jonger dan mijn zussen en mijn man is 5 jaar ouder dan zijn broer, en toch zijn onze relaties erg goed. Krijg je op 3 april een inwendige echo?Groetjes, Zepke |
| 01/04/2008 @ 17:36 Rien | Zepke, dikke proficiat met zusje/broertje voor Enid!!! Lieveke, al aan het aftellen? ![]() Lotje, je klinkt suuuuuper! Petitje en Zepke, jullie kindjes hebben exact dezelfde letters in hun naam!!! ![]() Hier alles kits! Onze F wordt echt al ene grote jongen, zo leuk om te zien. Ben helemaal verliefd op mijn schatje! Petitje, zo sjiek dat Deniske al kan kruipen zeg! Onze F die kan nog maar net goed rollen. Ben weer weg! Doeeeei |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

kom me toch nog maar eens melden hier en Zepke een hele dikke proficiat wensen
ben echt helemaal aan het genieten ben bijna 17 weekjes en de tijd gaat zo snel...ben inmiddels ook al 7 kilo bij en al aardig rond

? ik moet er ook nog niet aan denken hoor. Hoe gaat t met je kleine meid?
maar ik heb het zo druk gehad dat ik nu pas langs kan komen! Twee dagen ertussenuit en daarna moet je twee keer zo hard werken om alles in te halen. Bah!
Ik ben blij dat het zo goed gaat met je! Ja, schoonmaak lijkt me ook wat te zwaar voor een zwangere vrouw! Altijd in beweging. Spannend, hé, dat je binnenkort weet welk geslacht je kindjes gaan hebben!! Ga je het geheim houden?