Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 20:53 Spinnertje (niet ingelogd) | Ja Michelleke, ik heb het ook gehoord. Maar je moet wel twee talig zijn. Awel ik krijg ook werkaanbiedingen maar dan van intriem kantoren. Voor kinderverzorgster voor 1 of 2 dagen of voor het zieke kind 1of 2 dagen. Soms ook is al verzorgster voor een paar dagen. Maar eigenlijk heb ik voor de moment geen intresse (zal ze is moeten mailen) Heb voorlopig werk. Weet wel niet tot wanneer maja... En zie dat niet echt zitten om hier en daar maar een paar dagen of 1 dag te gaan werken. Ge zijt nog niet ingewerkt of ge moet al weg... Och ja. Ik ga goe waar ik sta. Heb al een week verlof in de paasvakantie dus.... Mijne sus heeft dan ook verlof genomen, nog verlof van verlede jaar dus moest hij het opgebruiken dus zijn we zo te samen thuis. Dan nog plezant ook!! Allé ik ga ulle laten tot later!! Michelleke verzorgd u goe zenne!! Milo & Spinnertje |
| 26/03/2008 @ 21:32 Spinnertje (niet ingelogd) | Lieke, Hoe ist bij de gyn geweest??? Weten jullie het geslacht al?? Mogen wij het weten??? Hoe ist verder met jullie??? Milo & Spinnertje |
| 27/03/2008 @ 13:30 Michelleke ![]() | Ben ook wel een beetje benieuwd ![]() ![]() |
01/04/2008 @ 20:51![]() | Hey Lieke, Heb gehoord dat u schoonzus bevallen is!!! Het is een jongen! Proficiat! En hoe ist nu met jullie??? Milo & Spinnertje |
| 09/04/2008 @ 14:08 Michelleke ![]() | Lieke is verdwenen ![]() |
11/04/2008 @ 12:19![]() | denk het ook! Hoe gaat het met jouw en de kids Michelleke??? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Leuven -> GHB of HH