< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Leuven -> GHB of HH

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Leuven -> GHB of HH
05/03/2008 @ 20:37

Online Status Stuur bericht
Hello,

Amai das goe!! Een kribbe en waar ergens???
A das ook binnenkort 17/3! Nog ff geduld dus!!!

Yep Milo gaat al van 14 jan naar de kribbe wel maar 2daagjes.? Maandag en dinsdag. Hij is al veel ziek geweest met naar de kribbe te gaan! Maar hij gaat heel graag!! En das belangrijk. Soms komt hij wle thuis met een rode poep omdat ze bijna geen of geen zalf gebruiken. :(

Ik heb ondertussen mijne opzeg gedaan en heb heel veel geluk had. Had in een kribbe mijne cv vrijblijvend binnengedaan. En die bellen 2weken geleden vrijdag om te beginnen. Dus ben ik maandag begonnen. Tis wel niet full time of 4/5 ma het is ma 3/4. Ma ik ben blij. 1 week maandag, dinsdag en donderdag werken de andere week maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. En dus uren vallen heel goed mee, geen weekend werk meer. Dit is wel een vervangingscontrakt normaal voor maar 1 week maar mijne zieke collega zal waarschijnlijk een paar maand buiten strijd zijn. Dus voor haar veel minder maar voor mij super!

Michelleke hoe ist me u en je kids??

Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:22
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Aha, Ja ik zit in Kessel-Lo... Werkte daar al als vrijwilliger, is meer voor kansarme gezinnen eigenlijk... En ja ik heb me als interim ook ingeschreven en daar krijg ik ook wel continue aanbiedingen van...
En jij ook werk in een kribbe... Waar jij?? En 3/4 is toch zalig! Ik wil liever niet meer voltijds werken eens t kleintje er is. Mijne vriend werkt elke dag van 8 tot 18 en soms ook nog op zaterdag, dus vind ik t belangrijk da ik wa meer thuis ben, en ook voor t huishouden... Zie t ni zitten om da nog in t weekend te doen...

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 16:40
Michelleke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hellooooo ladies!

Alles goed zo te horen met jullie!
Met mij ook alles prima, de kindjes ook, wel vaak ziek de laatste tijd, de oorontstekingen en hoesten zijn goedkoop!
Maar bon, alles goed dus, volgende week wordt Tiany 2 jaar!

Nog steeds niets wat nummer drie betreft, maar daar had ik (nog) niet op gehoopt. Hopelijk tegen midden/eind dit jaar... we zullen zien!

Groetjes

Laat je ons het geslacht weten of blijft het een geheimpje???

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 21:55

Michelleke, blij te horen dat alles oke gaat. Ja kan er van meespreken over de hoesten, oorontstekingen en nu heeft Milo van gisteren navond weeral koorts. Ik dacht van zijn tanden maar 38,8 is daar voor toch wat veel vind ik. Dus morgen terug naar de dr. En ik ben ook nog niet veel beter dus... Gaan we weer voor 2.

Ja mijne sus had met valentijn iets laten vallen waar ik achterover bij viel en dus het niet serieus nam. Ik had verleden jaar (blijkbaar) gezegt de laatste keer met ons 2tjes. En dees jaar zei mijne sus misschien dees jaar de laatste keer met zen 3tjes?? Eum ik verschoot en trok het mij niet aan. Maar ik dat weekend heb ik het hem nog is gevraagt. Soms denkt hij van ja ik wil nog een 2de en als het dan wat drukker is denkt hij nee Milo is goed alleen. Bah eigenlijk denk ik er juist hetzelfde over. Als Milo s nachts tussen ons ligt omdat hij ziek is denk ik nee Milo is genoeg. Maar als hij dan lachten en lief doet denk ik direct aan een 2de. Ma dat zal wel normaal zijn zeker??

Aaaa in kessel-lo!
Nee ik hier in overijse. Heel kortbij huis eigenlijk korter als tervuren. 't beierskind daar werk ik nu, voorlopig. Juist het spijtige is er aan dat ik niet weet tot wanneer ik er kan blijven.
Eigenlijk is het niet echt 3/4de maar 70% dus nog iets minder. Ik ben wel heel blij met die regeling. Soms denk ik 80% zou idiaal zijn maar dan als ik thuis ben ben ik gelukkig. Welke uren moet gij doen als ik zo nieuwschierig mag zijn?? Ik weet nog niet juist juist hoeveel ik ga verdienen. We zullen wel zien. Hopelijk niet te weinig.....

Allé ik ga ulle laten
ga slapen ben doodop. Heb verlede nacht geen oog dicht gedaan omdat ik een hele nacht het gehoest gelijk een zottin! pppffff Hopelijk nu beter ???...

Bye

Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 18:12
Lieke

Hello,

@Michelleke: dus als mijn kleintje geboren is, kunnen jullie mss voor een derde gaan! Hahaha, en zo blijven we in t babygebeuren!

@Spinnertje: Ah t Beierskind!!! Da s waar mn schoonzus werkt, ma die is dus met zwangerschapsverlof! Moet je haar vervangen of wordt zij door iemand anders vervangen?
Mijn uren zijn afhankelijk van mijn taken... Momenteel werk ik nog 38uur per week en dan moet ik zien hoe ik t opvul, ik vervang vaak mensen in de groep en ja, dan moet ik hun uren gewoon overnemen en die variëren van 7u tot 18u... Als ik in de bureau zit, dan kies ik zelf wanneer ik begin en stop... Ik moet gewoon zien dat ik mijn overuren opkrijg en mijn onderuren opvul! Makkelijk he!
En jij?? Moeilijke uren? Of valt t goed mee? Ik moet nu nog zien of ik daar kan blijven want anders moet ik weer beginnen uitkijken voor een ander jobke, maar ja werk genoeg blijkbaar!!!

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:41

Hey hey,

Lieke,
Nee ik vervang u schoonzus ni. Er zijn er wel 2 in zwangerschapsverlof. Is ze nog maar juist in zwangerschapsverlof of is het al een tijdje. Als ze nog maar juist in zwangerschapsverlof is dan weet ik wie het is.
Nee ik vervang iemand dat ziek is. Maar kan niet meer vertellen want weet ook niet veel meer.
Mijn uren vallen mee. Geen weekends meer, geen onderbrokens, geen feestdagen en ik heb al een week verlof in de paasvakantie (kribbe sluit dan!) Super gewoonweg. Niet meer werken tot 20u of tot 21u geen nachten meer! Awel ik ben content zo. Heb verlede week van 8tot 16u36 gewerk en van 9u30 tot 18u30 Maar zal al om 18u23 in mijne auto omdat al de kindjes weg waren en ons werk was gedaan! Dus das ook goe. Dees week werk ik van 9tot 17u36. Als je een vroege hebt krijgt je een uur middagpauze bij een late vanaf 9u30 krijg je 1,5u middagpauze dus das ook wel fijn.
Ik weet dat ik daar niet kan blijven. Ofwel moet er nog iemand zwanger worden ondertussen en dan kan ik er zeker 1jaar blijven maar dat weet ik nog niet! Dus afwachten maar.
38u amai das toch nog veel. Maar het is wel gemakkelijk dat je soms je uren zelf kan regelen! Dus jij hebt ook nog geen werkzekerheid???

Groetjes
Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 07:20
Lieke

Hey,

Neen ze ik heb totaal geen werkzekerheid, maar dat wisten we voor we aan kindjes begonnen... was al zwanger wanneer ik nog studeerde he!
Ik zit er niet zo mee in, daar wij allebei al van juli zo leven en ja t is vaak moeilijk, maar we halen t wel... En nu met mijn diploma krijg ik van overal werkaanbiedingen en zelfs wanneer ik verpleegkundig werk niet aanneem. Ik wil echt geen verpleegkundig werk doen en ja dan vind je blijkbaar ook wel makkelijk werk! (Ik kan ook als maatschappelijk assistente werken)
Ik heb me ingeschreven bij een interim kantoor die niets anders als verpleegkundig werk doen, als sociaal verpleegkundige dan en als medisch secretariaat en ik krijg toch veel aanbiedingen! en heb me ook ingeschreven in ander interim kantoor om administratief werk te doen...
Er zijn wel besprekingen dat ik ergens een vast contract zou krijgen na mijn bevalling, maar dat staat nog niet vast omdat dit nog goedgekeurd moet worden enzo... Dus ja, we zien wel!
Jij zal toch ook niet makkelijk zonder werk vallen?? Is t ook op interimbasis dat je t doet?

Ah ja en mn schoonzus moet deze maand bevallen dus... Maar die blijft sowieso nog tot september weg dacht ik, en is die andere dan ook al vervangen? Anders kon jij dat doen, das toch een jaar dan ongeveer!

Groetjes,

Lieke

[Laatst gewijzigd door Lieke - 10/03/2008 @ 07:22] - Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:29
Michelleke

Ja Lieke wie weet - tegen dat jij bevalt...

Seg, er gaat een nieuwe creche open in Overijse, in augustus of zo dacht ik - en die zoeken personeel, hangt in t groot op hunne gevel. Is op de Terhulpensesteenweg, ter hoogte van Technodeal, maar aan de rechterkant van de straat als je van het centrum komt? Misschien solliciteren???

Voorlopig geen zieken meer - allé jawel ikke, maar das geen erg ik kan tegen een stootje! Liever ik dan de kids!

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 20:53
Spinnertje (niet ingelogd)

Ja Michelleke, ik heb het ook gehoord. Maar je moet wel twee talig zijn.

Awel ik krijg ook werkaanbiedingen maar dan van intriem kantoren. Voor kinderverzorgster voor 1 of 2 dagen of voor het zieke kind 1of 2 dagen. Soms ook is al verzorgster voor een paar dagen.
Maar eigenlijk heb ik voor de moment geen intresse (zal ze is moeten mailen) Heb voorlopig werk. Weet wel niet tot wanneer maja... En zie dat niet echt zitten om hier en daar maar een paar dagen of 1 dag te gaan werken. Ge zijt nog niet ingewerkt of ge moet al weg...

Och ja. Ik ga goe waar ik sta. Heb al een week verlof in de paasvakantie dus.... Mijne sus heeft dan ook verlof genomen, nog verlof van verlede jaar dus moest hij het opgebruiken dus zijn we zo te samen thuis. Dan nog plezant ook!!

Allé ik ga ulle laten
tot later!!

Michelleke verzorgd u goe zenne!!

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 21:32
Spinnertje (niet ingelogd)

Lieke,

Hoe ist bij de gyn geweest???
Weten jullie het geslacht al??
Mogen wij het weten???

Hoe ist verder met jullie???

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 13:30
Michelleke

Ben ook wel een beetje benieuwd

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 20:51

Hey Lieke,

Heb gehoord dat u schoonzus bevallen is!!! Het is een jongen! Proficiat!

En hoe ist nu met jullie???

Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:08
Michelleke

Lieke is verdwenen

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:19

denk het ook!

Hoe gaat het met jouw en de kids Michelleke???

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 21:08

Lieke,

Ik heb vandaag u mama gezien!! Amai ze was fier hoor met jouw zwangerschap! Ze ging de groetjes van mij aan u doen.
Ze zei ook dat ge niet wou zeggen wat het gaat worden, maar dat ze al een gedacht had en dat opgeschreven heeft en in een envelop heeft gestoken.

Allé bye bye
Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]