< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie ook verhuizen!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie ook verhuizen!
01/04/2008 @ 19:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
deze week word ons huisje te koop gezet,erg spannend!
we moeten op zoek naar een groter huis want met 1 kindje is dit huis al te klein laat staan 2 kindjes,hoop maar dat we snel wat in de buurt kunnen vinden want het moet van 1 salaris komen ik zit op dit moment thuis ben werkloos ik ben pas gaan samen wonen met mn huidige vriend nu ong 2 maandjes, ik moet zeggen zie er erg tegenop weer te moeten verhuizen en zullen we wel op tijd een huis hebben word dit huis wel snel verkocht en lukt het om op tijd de babykamer dan af te hebben,
wie gaat er ook verhuizen vind het wel leuk om te kletsen met mensen die ook moeten gaan verbouwen en doen liefs

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 22:35
Nees28

Online Status Bekijk profiel
Hallo Magrethk,

Wij moeten ook verhuizen. Over 2 maanden gaan we ons huisje een beetje opknappen en te koop zetten. Ik denk dat het wel snel wordt verkocht, alleen het vinden van een nieuw huis wordt lastig. Las in je profiel dat je het hartje al hebt kunnen horen, geweldig is dat he! Wist niet dat je het al zo vroeg kon horen. Wij hebben er ook één maar durf m eerlijk gezegd pas na 12 weken te gebruiken. Moest je lang zoeken voordat je het hartje hoorde? Wij hebben vandaag een echo gehad. Het zag er allemaal goed uit, er klopte een hartje en ik ben 2 dagen verder dan ik zelf had berekend.

Groetjes Vanessa

[Laatst gewijzigd door Nees28 - 01/04/2008 @ 22:36] - Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 09:09

ik kon het hartje heel moeilijk vinden het was wel even zoeken in het begin heb denk ik 20 min gezocht voot ik het hartje hoorde toen ik hem gister gebruikte had ik het hartslagje meteen te pakken, ik hoop echt dat we ons huisje snel verkocht hebben en op tijd een nieuwe hebben kunnen vinden anders moet ik overbruggen bij de stiefmoeder van mn vriend en dat zie ik echt niet zitten maar we hebben nog even de tijd het huis verkopen moet wel gaan lukken omdat er hier in de buurt veel vraag is naar huizen maar ja datis altijd wel afwachten ikvind het echt spannend leuk zon eerste echo ik moet nog 5 nachtjes geduld hebben liefs

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 10:24
olga1974

Online Status
Margret .. erg toevallig allemaal .. 7 april allebei 12 weken echo en wij hebben echt net een huis gekocht (ons huis was ook te klein) waar we voorlopig nog niet in kunnen want het moet helemaal verbouwd worden. En ik weet niet eens of de hele verbouwing gaat lukken voor de geboorte.

Dus de kinderkamer, etc moet nog even wachten.

Spannend hoor allemaal!

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 14:00
Kidnurse

Hallo,

Wij hebben 11 april onze 12-13w echo! Lopen gelijk.

En ook wij verhuizen deze maand! Wij hebben een nieuw huis gebouwd en willen verhuizen weekend van 26/4 of ten laatste weekend van 1/5......veel werk, pppffff! Maar ik kijk er enorm naar uit hoor, gaan van een oud krot naar een nieuwbouw

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 14:19

@olga
hoi hoi ja zeker weer tevoallig hihi nog maar 5 nachtje voor onze echoik mag al heel vroeg om 8:00 kan niet wachten daar wil ik wel een keer voor heel vroeg opstaan hopelijk komt het huis op tijd af he zou wel erg fijn zijn!
@joke
hoi jij hebt ook al bijna je echo leuk hoor hoop ook zo dat mn uitgerekende datum ong klopt denk het wel weet precies wanneer ik t kindje gemaakt hebt hihi maar is wel super hoor van een oud krot naar een helemaal nieuw huis zou ik ook wel willen maar doordat ik hier in deze omgeving pas woon heb ik hier geen werk en t afgelopen jaar is t behoorlijk stressvol geweest dus hebben besloten dat ik pas ga werken na deze zwangerschap dus moet het voorlopig van 1 salaris de hypotheek maar kunnen vast wel wat leuks vinden hoop het maar liefs margreth

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 14:40
kadeetje

ook verhuis
wij verhuizen ook en dit rond de eerste van juli , we zitten nu op appartement maar is te klein met babytje dus we hebben ons eigen huisje gekocht! ben supergelukkig ! het zal wel allemaal meevallen en zal wel veel hul krijgen hoop ik !

groetjes

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:18
Kidnurse

@Margereth, ik heb al een eerste echo gehad hoor (zie profiel) en de datum klopte bij mij op 2d na

Voor de verhuis kan ik ook op veel hulp rekenen hoor, ik ga vooral bevelen uitdelen

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:22

@ kadeetje
ja hopelijk krijgen jullie veel hulp he maar is altijd toch wel afwachten!
@joke
haha das wel een goeie bevelen uitdelen haha ben ik ook erg goed in bij ons zit de kans er dik in dat we pas aan het eind van onze gaan verhuizen dus dan ga ik ook maar bevelen uitdelen wij zullen denk ik ook wel veel hulp krijgen ik ga zo ff op je profiel kijken
liefs

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:24

wat een lieve echo's en wat klein nog he

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:35
Kidnurse

Was toen net 9w en vruchtje was 2.5cm! Is inderdaad nog klein maar hartslag klonk enorm hard en hevig

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 21:37

hey,

ik moet ook nog verhuizen , nu met een weekje of 2 en eerlijk gezegd ziek het nie echt zitten om te schilderen en zo en de verhujis zelf ook ze, zal zwaar worden he

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 21:23

hoi bollie
zoals joke al zei gewoon bevelen uitdelen en anderen het werk laten doen schilderen kan je zoiezo beter over laten aan iemand anders of je verf moet op waterbasis zijn dan maakt het niet zo uit!
morgen een spannende dag het huis dat te koop word gezet en we krijgen te horen hoe hoog onze hypotheek mag zijn vooral dat laatste is erg spannend omdat het natuurlijk maar via 1 salaris moet hopelijk is het hoog genoeg vooe een wat groter huis mn vriend verdient niet slecht dus wie weet he liefs

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 16:40
MIEKE

Online Status Stuur bericht
hier een vraagje, ik wil zou graag zwanger worden maar ik zit nu in de verbouwing, wij moeten bijlenen.
kunnen juli dat finacieel aan, kindjes en nog afbetalen als je mooi jobs hebben
wij werken voltijds , 2 huizen waar van beide zelf betalen.

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 18:55

@mieke wij kunnen het wel betalen maar het zal eerst wel even krap zijn bij ons want ja verbouwen kost ook veel geld en wij doen het momenteel van 1 salaris officieel sta ik nog bekend als alleenstaande mama was ik ook inderdaad deze zwangerschap is met mn huidige vriend dus ik krijg ook nog wel wat geld daarvoor elke maand dus echt van 1 salaris is het ook weer niet
maar ik moet zeggen dat we ondanks dat we niet veel te besteden hebben we het toch wel aardig redden, als jullie denken dat jullie het aankunnen moet je het gewoon doen het is toch ook wel leuk een niet te grote leeftijdsverschil tussen 2 beebjes
@iedereen
ik heb gister mn echo gehad en het was zo mooi ben helemaal verliefd op mn beebje was ik al maar nu nog meer het lag lekker te slapen en ondanks wat gepor bleeft het gewoon verder liggen slapen het lag lekker op de kop haha had dat nog nooit gezien wel grappig ik mag mn uitgerekende datum laten staan maar volgens de berekening zou ik 4 dagen korter zwanger zijn maar ze kon het niet helemaal goed meten doordat het kleine ondeugdje raar lag haha
hoe staat het met de verbouwingen??
hier is de makelaar gweest morgen komt het bord op de raam worden spannende maanden liefs

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:19

hoi meiden hoe staat het met de verbouwingen
ons huis staat ondertussen te koop morgen een eerste bezichtiging dus zijn druk aan het kijken nu voor een ander huisje hopelijk mag het allemaal opschieten!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:13
hw

Online Status
Hallo,

Wij zijn ook meteen op zoek gegaan naar een ander huis toen we siten dat we een kindje verwachten. We wonen nu op een sociale huurflat, heel oud en 3 hoog zonder lift. We hadden sowieso snel willen verhuizen, maar de kleine heeft er wat meer vaart achter gezet
Inmiddels is bijna alles rond: we hebben een eensgezinswoning met 5 slaapkamers gekocht in een goede wijk, en kunnen in september vehuizen. Wordt krap aan met het oog op de bevalling, maar het kon nu eenmaal niet anders. Ik laat wel alles uitbesteden, ga met 7 maanden niet meer zelf het hele huis rond met de verfkwast

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:18

ja wij wouden zoiezo ook al verhuizen maar ook bij ons heeft het kindje voor wat meer haast gezorgd ik ben al blij dat er morgen een bezichtiging is nu kunnen we eindelijk op zoek hopen dat het huis snel verkocht is en dat we snel wat leuks kunnen vinden want nog even ben ik 20 weken en tja dan gaat het opeens nog harder en ook wij zouden graag op tijd verhuist zijn wij doen het van 1 salaris dus we kunnen geen extra hypotheek afsluiten voor overbrugging dus we moeten zorgen dat we dat tegelijk kunnen doen echt heel spannend vind ik het want in dit huis kan ik echt niet bevallen van nog 1 we hebben nu maar 1 slaapkamer

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:29
hw

Online Status
Ja is inderdaad spannend, ik hoop dat het allemaal vlot zal gaan!
Veel succes in ieder geval.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 09:11

ja hoop het ook dank je wel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >