volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2008 @ 10:24 olga1974 | Margret .. erg toevallig allemaal .. 7 april allebei 12 weken echo en wij hebben echt net een huis gekocht (ons huis was ook te klein) waar we voorlopig nog niet in kunnen want het moet helemaal verbouwd worden. En ik weet niet eens of de hele verbouwing gaat lukken voor de geboorte. Dus de kinderkamer, etc moet nog even wachten. Spannend hoor allemaal! |
02/04/2008 @ 15:24 ![]() | wat een lieve echo's en wat klein nog he ![]() |
| 02/04/2008 @ 15:35 Kidnurse ![]() | Was toen net 9w en vruchtje was 2.5cm! Is inderdaad nog klein maar hartslag klonk enorm hard en hevig ![]() Liefs Joke |
02/04/2008 @ 21:37![]() | hey, ik moet ook nog verhuizen , nu met een weekje of 2 en eerlijk gezegd ziek het nie echt zitten om te schilderen en zo en de verhujis zelf ook ze, zal zwaar worden he ![]() |
| 15/05/2008 @ 16:13 hw | Hallo, Wij zijn ook meteen op zoek gegaan naar een ander huis toen we siten dat we een kindje verwachten. We wonen nu op een sociale huurflat, heel oud en 3 hoog zonder lift. We hadden sowieso snel willen verhuizen, maar de kleine heeft er wat meer vaart achter gezet ![]() Inmiddels is bijna alles rond: we hebben een eensgezinswoning met 5 slaapkamers gekocht in een goede wijk, en kunnen in september vehuizen. Wordt krap aan met het oog op de bevalling, maar het kon nu eenmaal niet anders. Ik laat wel alles uitbesteden, ga met 7 maanden niet meer zelf het hele huis rond met de verfkwast ![]() |
| 15/05/2008 @ 18:29 hw | Ja is inderdaad spannend, ik hoop dat het allemaal vlot zal gaan! Veel succes in ieder geval. |
16/05/2008 @ 09:11 ![]() | ja hoop het ook dank je wel |
volgende pagina >

wie ook verhuizen!

maar we hebben nog even de tijd het huis verkopen moet wel gaan lukken omdat er hier in de buurt veel vraag is naar huizen maar ja datis altijd wel afwachten ikvind het echt spannend leuk zon eerste echo ik moet nog 5 nachtjes geduld hebben
liefs
ik mag al heel vroeg om 8:00 kan niet wachten daar wil ik wel een keer voor heel vroeg opstaan

gaan verhuizen dus dan ga ik ook maar bevelen uitdelen wij zullen denk ik ook wel veel hulp krijgen ik ga zo ff op je profiel kijken
hopelijk is het hoog genoeg vooe een wat groter huis mn vriend verdient niet slecht dus wie weet he 
ik mag mn uitgerekende datum laten staan maar volgens de berekening zou ik 4 dagen korter zwanger zijn maar ze kon het niet helemaal goed meten doordat het kleine ondeugdje raar lag haha