< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 2 x spiraaltje weggezakt!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
2 x spiraaltje weggezakt!
02/04/2008 @ 17:24
mama van 2 meisjes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal
ik heb een en ander gemaakt met mijn spiraaltje(minera).Ik heb de eerste laten plaatsen op 4 febrauri 2008.Er was niet veel aan de hand tot dat ik de echografie liet uitvoeren, om te zien of die nog goed zit.Wat ik vreesde was waar, het spiraaltje was uitgezakt, ik meot de volgende dag dringend bij mijn gynicologe gaan;die verwijderde de eerste en stak er een tweede in.Alles was inorde en gisteren was er iets raar gebeurde, ik had stekende buikpijn;de draadjes vonden zich buiten,ik voelde ze (echt raar)ik heb een beruchteje gestuurd naar mijn huisarts,ze zei dat ik vandaag lanngs moest komen, ik heb die laten verwijderen.Ik wou geen derde laten stteken, ik wist dat die er ook ging wegzakken en ik had er geen zin.Ik ben terug overgeschakeld naar de pil.ik vind het spijtig, maar je ziet dat je soms geen 100%zekerheid had.Ik hoop dat jullie met het spiraaltje goede ervaringen hebben
groetjes

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 17:30
cindy

Hey,

bij mij juist hetzelfde verhaal na de geboorte van Jochen. Ik had telkens na het steken enorme buikkrampen. Waarschijnlijk stoot mijn baarmoeder dit uit. Ben toen ook maar terug aan de pil gegaan, maar niet lang zoals je kan zien Ik vond het wel erg van het geld dat ik kwijt was eraan. Toch in totaal bijna 200 euro en ik heb er niks van gehad.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:54
mama van 2 meisjes

hey cindy

inderdaad het is echt enorm veel geld, ik moet nu ook betalen maar een geluk moet ik er maar een betalen(mijn gynicologe heeft het geregeld)maar toch vind ik dat je moet betalen voor iets dat je niet meer heb.maar ja we gaan er niet over klagen.
en nogmaals proficiat met je zwangerschap.ik hoop dat het allemaal goed gaat.
hou je nog goed
groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:20
Ann

hoi,
ik heb hetzelfde voorgehad met een koperspiraal.

succes!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]