Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2008 @ 10:15 ENGELMAMA ![]() | ik brand een en |
| 02/04/2008 @ 16:27 bunny ![]() | he cindy duim ontzetten voor je mee hoor. en brand wel honderd kaarsjes voor je ![]() maar toch al nen dikke proficiat nadia |
| 03/04/2008 @ 07:05 nefertiti ![]() | Hier is het fout gegaan, we gaan op naar een nieuwe ronde en hebben in ieder geval de bevestiging dat er nog een kansje is voor ons. |
| 03/04/2008 @ 07:36 Stien ![]() | @Nefertiti: was dit de eerste keer dat het raak was na het lange proberen? Sorry dat het verkeerd is gelopen. Hou je goed. S |
| 03/04/2008 @ 09:00 Viena ![]() | Nefertiti, wat erg voor je!!! Hopelijk vind je voldoende kracht om hier snel bovenop te komen. Kwens je ontzettend veel sterkte... ![]() |
| 03/04/2008 @ 11:13 ENGELMAMA ![]() | mijn engeltje waakt ook over jou, omdat ze weet dat jij mama's nieuwe engelmamavriendinnetje bent. en met twee staan zij en wij sterk. tata |
| 03/04/2008 @ 11:15 cindy ![]() | Dat is een heel mooie gedachte, net zoals je zei dat onze engeltjes dikke vriendjes zijn in de hemel. Je bent zo'n lieverd...echt waar. ![]() |
| 03/04/2008 @ 17:40 ENGELMAMA ![]() | geen bloed, geeft moed!!! testje doen miscchien, dat kan je uit je lijden verlossen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD maart

Ik wens jullie een prachtig gezond kindje toe... 

.....

te zien...