< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapskleding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapskleding
03/04/2008 @ 11:04

Online Status
hallo
ik ben van limburg en ben nu bijna 14 weken zwanger
ik heb op dit moment al een hennig buikje en broeken passen me niet meer, graag zou ik al voro zwangerschapskleren gaan zien of is dit nog te vroeg, hebben ze dan al wel iets voor mij
weet er iemand leuke winkels waar ik iets zou kunnen vinden

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:06
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meid,

Nee hoor is zeker niet tevroeg ik had men eerste zwangerschapsbroek aan op 9 weken .
In h&m hebben ze leuke dingen die niet zo duur zijn, in c&a verkopen ze ook zwangerschapskledij

grtjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:18

Online Status
waar kocht jij je kleren ?
ik heb gehoord da ze ook verkopen bij jbc..
of heb je eventueel nog tips

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 12:06
Lila

HOi

Ik ben al vroeg 1 broek gaan halen voor thuis te dragen( toen ik 8 weken was of zo) omdat alles spande. Heb toen een jeans in JBC gekocht.
Verder ben ik gisteren op eerste 'klerenjacht' gegaan, want begin ook buikje te krijgen. Heb C&a, H&M gedaan, maar allemaal broeken, en ik draag bijna nooit broeken.
Heb dan in de 40 weeks, in Hasselt, een heel mooi kleedje gekocht met golfje en buikband. Is wel duur, maar wil me ook wel nog goed voelen in mijn kleren, dus...

Maar in Jbc hebben zo ook leuke spullen, maar altijd maar 3 verschillende setjes of zo.

Veel succes!
Lila

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 12:15

Online Status
vond je dan in de jbc niet veel keuze
ik zou niet weten waar ik nog kan gaan wilde graag in de namiddag eens gaan shoppen maar heb last van mijn rug en heb geen goesting om heel veel winkels af te schuimen :)

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 12:55
Mascha

Online Status Stuur bericht
Als je via internet zoekt naar online positiekleding kopen dan komt er ook een heleboel naar boven en hoef je niet winkel in,winkel uit!
H&M verkoopt namelijk ook online en je kunt het gewoon ruilen/terugsturen..

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 13:21
jes

hey meid,

Ik heb over een week of twee een leuke witte linnen broek gekocht in h&m.
Ik kijk ook vaak eens op esprit.be daar kan je ook online zwangerschapskledij bestellen.
Jbc vind ik niet zo denderend van kledij

Hier nog een aantal sites waar je online kan bestellen

http://www.beautifulmot...angerschapskleding.html

http://www.25maternityfashion.nl/index.php

Ook h&m heeft een online shop

grtjes hoop da je snel beter voelt

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 13:45
friemeltje

Online Status Bekijk profiel
Hej dames!

proficiat met jullie zwangerschap!

Tips voor kledij? H&M is goed, C&A zou er ook hebben maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik ben enorm tevreden van Noppies, dat is het merk zwangerschapskledij van esprit. Goed van kwaliteit, leuke collecties, en nog jonge mode ook én vrouwelijk.
Verder heb ik een paar dingen uit echte zwangerschapswinkels die tot mijn verbazing vaak erg goed meevielen van prijzen! Natuurlijk zijn sommige stuks er erg duur, maar het meeste valt goed mee!

Ik droeg ook snel zwangerschapskledij. En heel veel heb ik niet gekocht: een 5-tal t-shirts, 3 truien, 4 broeken en 1 kleedje. En dan natuurlijk 3 zwangerschapsbeha's die ik echt kan aanraden! (helpt enorm tegen pijnlijke borsten die ik in het begin erg had.) Geven een veel betere ondersteuning aan je borsten. En bovendien rekken ze op de plekken waar nodig (het middenstuk van de beha, ter hoogte van je borstbeen, middenrif,maag) want op het einde zit je kindje echt onder je ribben en dan is een comfortabele beha die je buik daar niet afknelt een zalig gevoel!

Ik heb nog een aantal t-shirts waar ik zo inkan, van voor mijn zwangerschap. Verder draag ik enorm graag in het weekend of 's avonds training of een sportieve trui van mijn man, die erg mooi zitten! Want op het einde (nu dus) kunnen zelfs mijn zwnagerschapstruien niet meer dicht (koop er dus beter zonder rits!). En om voor de laatste 5 weken nog nieuwe spullen te kopen vind ik stom!

Groetjes en veel succes!

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 13:48
friemeltje

O ja: in sommige inno's daar verkopen ze de Noppies van esprit.

In Gent in de veldstraat nog niet (zou tegen de zomer er wel komen). Maar in Sint-niklaas bv daar verkopen ze in Inno dus wel esprit-zwangerschapskledij. Ik vind het leuker om het te kunnen zien én passen want er zit veel verschil op!

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 11:19
Ezna_V

Hallo dames,

Ben b lij dat ik deze topic tegenkom.
Had dinsdag een dagje vrijaf, en zei tegen mijn ventje van kom, we gaan nekeer naar broeken kijken, want ja,de gewone, das wa just.
Dus vol goeie moed naar Ninove gereden, naar H&M, zei de mevrouw, je moet naar Aalst rijden, wij verkopen dat niet. Ik rij dus naar JBC in ninove, echt verschoten van de kleren. Was geheel mijn stijl niet, en ik weet dat ik er mij niet goed in zou voelen. Dus, ik rij naar de Prémaman, daar ook verschoten. Zei de mevrouw, ja, wij hebben hier niet veel, je moet naar brussel gaan (shopping anderlecht) Daa dus naar C&A geweest (eerlijk waar, alle maten, maar geen 40!!!!) dan naar H&M (niets gevonden naar mijn goesting, dan maar naar premaman (dee dame was echt super, heb er vanalles gepast en heb dan toch 1 broek gekocht, maar ben niet overtuigd dat ik die zelf mooi vind)
Eigelijk ben ik depresief naar huis gereden.
Ik weet, voel me in die kleren helemaal nie goed, en ik vind niets dat mij goed staat.
Ik heb pertang gene speciale stijl, al was het maar dit ik graag Jeans draag en liefst breder vanonder.
Zal nekeer online neuzen

Thanks hé
Groetjes

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 08:47
Musje

Op de site http://www.zozwanger.nl verkopen ze ook een hoop leuke kleding. Ik ben er al geslaagd voor een paar shirtjes en een broek. Ze versturen ook naar Belgie...

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 09:48
karolien

In Antwerpen is er een hele mooie winkel, Bella Belli, die verschillende merken verkoopt (Queen Mum, Fragile, Esprit, ...). Is een grote, mooie en erg veel keuze!
Wel niet goedkoop, maar ik vul mijn garderobe hier dan aan met stukken uit de H&M (op de meir in Antwerpen).

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 09:55
Poison Ivy

Online Status
Hoi,

Ik heb deze zaterdag al mijn eerste zwangerschapskleren gekocht. Ik ben bijna 11 weken ver maar heb wel al opgezwollen buik (komt vooral door darmen maar toch ;-) ).

Ik ben in Aalst gaan shoppen. In de Zoutstraat is er een heel leuke winkel 'Zwanger & Co" waar ze erg mooie zwangerschapskleren hebben (o.a. ook Noppies). De kleding daar is echt jong en vrouwelijk, een aanrader!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]