volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/02/2008 @ 12:15 Petra | Hallo, Oei, zag net dat ik mijn bevalling hier ben vergeten te plaatsen, dus met een kleine vertraging. Even kort mijn bevallingsverhaal. Zoals jullie wel wisten werd er bij onze laatste controle een ks gepland en we mochten kiezen tussen 18 ofwel 25 februari en aangezien ik een groot vermoeden had dat onze baby toch niet via een natuurlijke bevalling ging komen gekozen voor een ks op 18 februari. Dus wij maandagmorgend Jolien afgezet in de kribbe en rustig naar het ziekenhuis en ik was de tweede ks van de dag dus moest wachten na de eerste terug was. Hadden we alleen de pech dat er nog twee bevallingen aan de gang waren waardoor mijn ks pas om 14 uur is kunnen doorgaan. Om de tijd te doden moest ik dan maar aan de monitor gaan liggen en zoals we reeds vermoeden nog geen contracties. Om 14.12 uur is onze reuze dochter dan geboren (4,010 kg en 51 cm, en wij zijn zelf klein en smal, we verschoten wel). Nu trekt de wonde nog een beetje, maar echt pijn doet het niet meer en elke dag gaat het beter en beter. Hier gaat alles goed, wou zondag de eerste foto's van Siska op pc zetten, maar toen is weer eens onze laptop gecrasht. Met als gevolg weer enkele dagen zonder pc en nu durf ik natuurlijk geen foto's opladen. Nu geraak ik wel niet meer ingetekend op de site, en kan dus geen banner aanmaken voor Siska , zal hulp aan het ventje moeten vragen want heb geen idee wat het probleem is.Het is toch vermoeiender met een tweede dan ik gedacht had. Denk dat ik gewoon vergeten was hoe zwaar de eerste weken met een baby zijn, want eigenlijk hebben we geen klagen. Gedurende de dag slaap Siska goed, weinig last van krampen, ze eet goed (zitten nu al aan 120 ml) en weent weinig, maar rond 21 uur krijgt ze haar huiluurtje (pff en dat is even afzien, vooral omdat Jolien dat niet gehad heeft is het toch wennen). Deze nacht heeft ze zelfs 6 uur tussen de voeding gelaten, dus toch iets beter uitgeslapen als de vorige dagen. Het is nog een beetje naar het juiste ritme zoeken en zal blij zijn als ik over enkele weken Jolien terug kan oppakken, want nu moet ik steeds rekenen op anderen om haar in bad en bed te steken als mijn vriend avondschool heeft. De eerste dagen in het ziekenhuis was Jolien superlastig, misschien wat jaloers, maar nu we thuis zijn, kijkt ze altijd naar haar zusje en als Siska weent geeft ze haar tutje . We durven ze wel geen seconde alleen te laten, want Jolien wilt Siska wel lief aanraken, maar doordat ze zelf nog zo klein is is ze nogal brut in haar handelingen. Voelde me in het begin slecht dat Jolien twee dagen in de week naar de kribbe gaat, maar momenteel ben ik blij dat ze gaat zo kan ik hier rustig wat werken en toch nog voldoende rusten.En tijdens de keizersnede is gebleken dat de vorige zeer mooi inwendig genezen was zonder veel littekenweefsel, dus er mag van onze gyne zeker een derde komen, dus mijn vriend dolblij want hij zou graag een derde willen, maar na enkele onderbroken nachten is zijn enthousiasme al heel wat minder ![]() Voila weer eens een update van ons Petra |
| 06/03/2008 @ 09:47 Lindeke ![]() | IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ok nu effe bekomen zenne...mijn test was super possitief! Groetjes, Lindeke,Anouk en ? |
| 08/03/2008 @ 20:26 Lindeke ![]() | Tis hier maar stillekes zenne ![]() |
| 11/03/2008 @ 08:56 Petra ![]() | Hallo, Lindeke, nogmaals een dikke proficiat met je zwangerschap. Inderdaad het is hier maar stillekes, waar zit de rest? Groetjes Petra |
| 09/05/2008 @ 19:24 Lindeke ![]() | Hallo iedereen, Eindelijk nog eens tot hier geraakt ce,en eindelijk verhuisd...tis het één en ander geweest hier en wat pech gehad met de schilders en de keuken maar het is toch i orde gekomen! Ondertussen is ons anoukje ook 1 jaar geworden en hebben we dat natuurlijk uitgebreid gevierd hé met een BBQ,taart en vele kadotjes! foto's staan op http://picasaweb.google.com/onsanoukje Gisteren ook voor de tweede echo gegaan en alles was super ok,de nekplooi was 1,4mm met ons anoukje was dat 1,2mm!Het sliep wel juist want het lag rustig en toen de gyno eens porde strekte het zich precies uit echt zo van wie stoort me hier maar het hartje klopte heel goed hoor!!Zo ga jullie weer laten...nog een beetje uitpakken hier! Greetz, Lindeke,Anouk en ? |
volgende pagina >

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...
, zal hulp aan het ventje moeten vragen want heb geen idee wat het probleem is.
. We durven ze wel geen seconde alleen te laten, want Jolien wilt Siska wel lief aanraken, maar doordat ze zelf nog zo klein is is ze nogal brut in haar handelingen. Voelde me in het begin slecht dat Jolien twee dagen in de week naar de kribbe gaat, maar momenteel ben ik blij dat ze gaat zo kan ik hier rustig wat werken en toch nog voldoende rusten.

en ?

en moe,vandaag heb ik echt een